FOK!forum / Klaagbaak / Conrad.nl, krijg ff de t*ring !
gammapookazondag 1 mei 2005 @ 08:44
Ik had een tijdje geleden een startmotor voor mn radiografische boot/vliegtuig besteld,
maar ik kreeg maar geen acceptgiro van die gasten, krijg ik een acceptgiro in de bus MET een verhoging van ruim 6 euro omdat ik nog niet betaald zou hebben
Dacht ff niet dat ik die verhoging ga betalen he !
Mr._Incrediblezondag 1 mei 2005 @ 08:59
Mail/bel ze even, en dien je klacht in..
Betalen zou ik in ieder geval ook niet doen.

Trouwens is Conrad zowieso een bagger site, als je daar onder een bepaald bedrag besteld dan gooien ze er nog een extra toeslag op...
Ik wou laatst iets van 10 euro bestellen en toen kwam het totaalbedrag uit op 35 euro (verzendkosten en die toeslag)
gammapookazondag 1 mei 2005 @ 09:11
Mail had ik ze al gestuurd, alleen ff afwachten tot maandag denk ik
KopieerMachinezondag 1 mei 2005 @ 09:13
wat een teringlijers man.. gewoon niet betalen en/of anders klacht indienen
Dark_Killahzondag 1 mei 2005 @ 09:14
Wat zeur je dan? wacht gewoon lekker af.
tonkszondag 1 mei 2005 @ 09:17
Misschien haten hun ook mensen die nog met bestuurbare autotjes spelen
gammapookazondag 1 mei 2005 @ 09:41
Lijkt me stug, ze geven zelfs een aparte modelbouwgids uit
Martijn_77zondag 1 mei 2005 @ 10:54
quote:
Op zondag 1 mei 2005 08:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
Mail/bel ze even, en dien je klacht in..
Betalen zou ik in ieder geval ook niet doen.
Ik zou ze idd even bellen. Zal wel een foutje zijn of zo
Classic-PCzondag 1 mei 2005 @ 11:13
Wie koopt er dan ook bij Conrrad hahahaha, achterlijk bedrijf.
Fleischmeisterzondag 1 mei 2005 @ 11:59
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:13 schreef Classic-PC het volgende:
Wie koopt er dan ook bij Conrrad hahahaha, achterlijk bedrijf.
Toen ze nog een filiaal in het centrum van Rotterdam hadden, ging ik er regelmatig even langs voor wat kleine dingen zoals audio- of computerkabeltjes, microfoontje, lampjes, dat soort dingen. Sommige dingen waren moeilijk ergens anders in de buurt te krijgen. Ze waren ook nog eens niet duur...

Maar goed, dat is alweer even geleden en hoe hun postorder functioneert weet ik niet... maar die zaak daar boven metrostation Beurs in Rotterdam was ik destijds erg tevreden over.
speedfreakssjzondag 1 mei 2005 @ 12:03
quote:
Op zondag 1 mei 2005 09:17 schreef tonks het volgende:
Misschien haten hun ook mensen die nog met bestuurbare autotjes spelen


die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor. kneus.
je leert wel erg veel van electronica.
ik heb trouwens rembours zendingen gedaan en day is prima gegaan.
Kippetje3zondag 1 mei 2005 @ 13:35
Bij Conrad zit de acceptgiro op de doos, altijd... Was hier ook, alleen had ik toen de doos weggegooid, en kreeg na een week of 2a 3 een aanmaling, ik dacht "Huh?" maargoed, toen wist ik het weer.. Netjes betaald (geen toeslag!) en niks aan het handje.

Tot zover bevalt Conrad me prima, zolang je maar boven de 50 Euro besteld. Ze hebben veel dingetjes die je moeilijk ergens anders krijgen kan.
KreKkeRzondag 1 mei 2005 @ 15:36
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]



die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor.
Want
gammapookazondag 1 mei 2005 @ 16:18
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:35 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij Conrad zit de acceptgiro op de doos, altijd...
Ik krijg normaal gesproken een acceptgiro ongeveer na ruim een week pas toegezonden nadat ik het pakje heb gehad.

Zo gaat het altijd
gammapookazondag 1 mei 2005 @ 16:19
quote:
Op zondag 1 mei 2005 09:17 schreef tonks het volgende:
Misschien haten hun ook mensen die nog met bestuurbare autotjes spelen
Ik speel alleen met powerbootjes en vliegtuigen
En niet met auto's
marcel348zondag 1 mei 2005 @ 19:39
De service van conrad sucks gewoon, ik ook spullen besteld, leveren ze maar de helft, en ook nog eens niet op tijd. Ik checken waar de rest blijft, hebben ze de bestellijst maar half overgetypt. zenden ze de rest wel na.....

daar gaat dus weer een week overheen, en ik maar wachten...
Sterke_Yerkezondag 1 mei 2005 @ 20:39
Het zijn idd vuile sletten daar, ze hadden laatst zo'n aanbieding voor gratis verzendskosten, maar nergens vind je tot hoe lang die actie duurt.

Dus volgende ochtend bestellen, hadden die gluiperds snel de actie ingetrokken.

gammapookamaandag 16 mei 2005 @ 00:22
Ondertussen ben ik al weer 2 weken verder en heb 4 emails verstuurd, 3 nette emails en 1 die nu niet zo netjes was !
Er word totaal niet op mijn mails gereageerd !
Klootzakken
Martijn_77maandag 16 mei 2005 @ 00:42
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef gammapooka het volgende:
Ondertussen ben ik al weer 2 weken verder en heb 4 emails verstuurd, 3 nette emails en 1 die nu niet zo netjes was !
Er word totaal niet op mijn mails gereageerd !
Klootzakken
Heb je ze al geprobeerd te bellen? Werkt vaak veel beter.
murasamemaandag 16 mei 2005 @ 00:48
ja, ik zou alleen wel netjes aan de telefoon zijn, bij @home had ik geen geduld/nette manieren meer na een 20 min aan zo'n goor klantenservice kutbandje te hebben gezeten.
was een beetje onbeschoft geworden
PallominnoXIIImaandag 16 mei 2005 @ 00:50
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]



die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor. kneus.
je leert wel erg veel van electronica.
ik heb trouwens rembours zendingen gedaan en day is prima gegaan.
YAY erkenning
..
Psst, weet jij wat een serpent impact is?
murasamemaandag 16 mei 2005 @ 00:52
[..]

YAY erkenning
..
Psst, weet jij wat een serpent impact is?
[/quote]

een slang die tegen je aan knalt?
PallominnoXIIImaandag 16 mei 2005 @ 00:53
Neen, dat isch eener radiograafisch beschtuurbaare modelauto welke schnelheeden kan bereijken ver oover 100 kmph
murasamemaandag 16 mei 2005 @ 00:55
oh ja, zo ding heeft mn oom gesloopt toen ie ff wou laten zien dat ie ermee kon rijden............recht tegen een paaltje aan... lamme worst
PallominnoXIIImaandag 16 mei 2005 @ 00:57
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef murasame het volgende:
oh ja, zo ding heeft mn oom gesloopt toen ie ff wou laten zien dat ie ermee kon rijden............recht tegen een paaltje aan... lamme worst
Troetamaandag 16 mei 2005 @ 01:28
Als je geen acceptgiro kreeg, had jij moeten bellen om ff hun rekeningnummer t evragen.

Ik weet het, het is vertiefd en ik haat het ook deze geldvangerij, maar door die 6 euro te betalen ben je er veel sneller en goedkoper vanaf.
speedfreakssjmaandag 16 mei 2005 @ 10:54
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef PallominnoXIII het volgende:

[..]

YAY erkenning
..
Psst, weet jij wat een serpent impact is?
als h goed is heeft een maat van me er eentje. maar offfie rijklaar is weet ik niet. ligt volgens mij een beetje uit elkaar.
buzzermaandag 16 mei 2005 @ 21:43
gewoon even bellen morgen om de boel op te helderen.
Riodinsdag 17 mei 2005 @ 14:42
Opus Supplies en de Consumentenbond.
Focusdriverdonderdag 19 mei 2005 @ 07:05
Pff Ik heb exact 2 weken geleden bij Conrad.be iets besteld en nu nog steeds niet thuisgekregen! Stuur ik een email waar m'n bestelling blijft, krijg ik geen antwoord Straks maar es effe bellen dan...
buzzerdonderdag 19 mei 2005 @ 07:19
quote:
dat is een andere toko
gammapookavrijdag 15 juli 2005 @ 10:59
Na vele ellende en vele emails heb ik een email van Conrad gekregen dat de verhoging niet betaald hoefd te worden !
Ik kreeg vandaag ook nog een waardebon van 10 euro maar die heb ik gelijk verscheurd !
Ben niet van plan om deze ellende nog een keer mee te maken
elgringovrijdag 15 juli 2005 @ 12:05
Ff bellen en dan hoef je de administratie kosten niet te betalen

en is "bug" in hun nieuw systeem althans bij mij
James_T.Kirkdonderdag 28 juli 2005 @ 13:24
Toen ik wat bestelde, hoorde ik de volgende dag, dat ik zonder verzendkosten kon bestellen. Ik klagen, en kreeg toch mooi de verzendkosten retour! Toen ik zei dat ik m 'n pakje had maar geen acceptgiro en dat ik binnenkort op vakantie zou gaan, kreeg ik te horen, dat ik gewoon kon overmaken en de AGkosten kon aftrekken. Blijkbaar ging er iets niet goed want de acceptgiro kwam tóch (na m'n vakantie) én een verontschuldingsbon van 10 euro, dus die moest ik wel snel gebruiken bij minimale bestelling van 30 euro. Desalniettemin heb ik 'm gebruikt, bij een volgende bestelling + kreeg een verjaarskadootje met kortingsbon alweer(!) maar kon helaas geen 2 bonnen tegelijk inleveren. Wèl kreeg ik m'n verjaarskadootje (warmhoudmok). Overigens van de week hadden ze weer zomerkorting. Mijns inziens timmeren ze leuk aan de weg, alleen die "handlingskosten" in de vorm van de kosten van de acceptgiro en geen keus om via internetbankieren over te maken, zijn niet van deze tijd. (Alleen rembours of acceptgiro)
root1980donderdag 28 juli 2005 @ 13:46
Bagger site,
Jaguarizeddonderdag 28 juli 2005 @ 14:34
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:59 schreef gammapooka het volgende:
Na vele ellende en vele emails heb ik een email van Conrad gekregen dat de verhoging niet betaald hoefd te worden !
Ik kreeg vandaag ook nog een waardebon van 10 euro maar die heb ik gelijk verscheurd !
Ben niet van plan om deze ellende nog een keer mee te maken
Met die waardebon had je een ander ongetwijfeld heel gelukkig kunnen maken.
damsterdonderdag 28 juli 2005 @ 14:40
quote:
[b]Op donderdag 28 juli 2005 13:24Mijns inziens timmeren ze leuk aan de weg, alleen die "handlingskosten" in de vorm van de kosten van de acceptgiro en geen keus om via internetbankieren over te maken, zijn niet van deze tijd. (Alleen rembours of acceptgiro)
Je kan toch gewoon een acceptgiro via internet bankieren betalen?
Ik zie het probleem niet. Je betaalt alleen achteraf ipv vooraf.
XiChicodonderdag 28 juli 2005 @ 14:42
Wat staat er op het *?
Oscar.donderdag 28 juli 2005 @ 14:42
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want
meer bereiken is niet zo moeilijk bij Tonks en behalve dat , je moet wel wat van mechanica weten
indahnesia.comdonderdag 15 februari 2007 @ 15:03
Aah, een topic over Conrad.. mooi, scheelt mij weer een topic openen.

Ik heb wat besteld een maandje geleden, en betaald via Ideal. Alles goed en wel, en ik zit inmiddels weer in Indonesie.

Na 2 weken krijg ik een herinnering. Ik gemaild met ideal betaling als bewijs. Geen antwoord verder dus ik dacht dat zit wel snor.

Vandaag een tweede herinnering met verhoging van 4 euro. Even gemaild zat ze hun administratie en mail eens nakijken.

Bellen doe ik niet, kost me knaken vanuit Indonesie. Laat de deurwaarder maar komen, ik en er de komende anderhalf jaar toch niet, en tevens zal ik ervoor zorgen dat er een kopietje van de betaling op ze ligt te wachten.

Lamme zakken zijn het, en dit was mijn eerste bestelling. Dus ook beteen de laatste bij deze
indahnesia.comdonderdag 15 februari 2007 @ 15:11
Na 15 minuten zoeke heb ik een contactformulier gevonden. Maar even ingevuld. De autoreply krijg ik wel direct, een menselijk antwoord zal wel nooit komen. Ik heb ze in ieder geval aanbevolen me even te bellen omtrend deze situatie.
quote:
Geachte heer van der Linde,

Hartelijke dank voor uw reactie.
We doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk te reageren.

Met vriendelijke groet,

Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux BV
Nou, ik ga de dagen tellen
achdonderdag 15 februari 2007 @ 15:56
Alsof die deurwaarder niks meeneemt als je niet thuisbent
indahnesia.comdonderdag 15 februari 2007 @ 15:58
Het is mijn huis niet en ik heb betaald, zeker weten dat deze niets gaat meenemen. Mijn spullen staan op wat boeken na allemaal in Indonesie
KopieerMachinedonderdag 15 februari 2007 @ 16:45
Norrod is ook flut
Opa_verteltdonderdag 15 februari 2007 @ 17:56
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]



die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor. kneus.
je leert wel erg veel van electronica.
ik heb trouwens rembours zendingen gedaan en day is prima gegaan.
Leg je speelgoed eens weg en leer Nederlands.

(of ga je nu reageren d.m.v. zo'n standaard "ik ben niet dom, maar dyslectisch" -post?)
indahnesia.comvrijdag 16 februari 2007 @ 10:02
helemaal mooi, na mijn (bovenstaande) emails van gisteren ontvang ik het volgende, op minder dan 1 uur uit elkaar:
quote:
Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw email.

Onze excuses dat u een aanmaning van ons heeft ontvangen.
Wij hebben het bedrag al op 15.01.2007 van u binnen gekregen.

Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Petra de Jong
Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux B.V.
Aah, da's dan opgelost.. of...
quote:
Geachte heer ..,

Ik verzoek u vriendelijk aan mij door te geven op welke datum de betaling
heeft plaats gevonden en wat het precieze bedrag is geweest. Aan de hand
van deze gegevens kan ik uw betaling opzoeken en koppelen aan uw
klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Nienke Ros
Customer Credit Administrator

Conrad Electronic Benelux B.V.
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
Tja, niet dus.. of toch wel? Ik heb in ieder geval weer melding gemaakt van het feit dat mijn eerdere email simpelweg niet beantwoord is en dat dit dus absoluut geen goede zaak is voor een nieuwe klant die dit voor zijn kiezen krijgt.
quote:
Hierbij dan nogmaals de gegevens zoals ik deze reeds op 1 februari, na
de 1e aanmaning heb toegestuurd. Tevens krijg ik zonet een emailtje
van de klantenservice dat alles gewoon netjes is afgerond. Mij is
inmiddels duidelijk dat als er bij Conrad iets niet goed gaat, de
klant het zelf maar mag uitzoeken. Jammerlijk, zeker voor iemand die
zijn eerste bestelling heeft gedaan bij jullie.
Ik ben benieuwd ...
KopieerMachinevrijdag 16 februari 2007 @ 10:04
Kut norrod
kareltje_de_grotevrijdag 16 februari 2007 @ 10:08
Wilde ik bij conrad iets bestellen twv 9 euro, komt er 8 euro kleine orderkosten bij en 10 euro verzendkosten

Maar niets besteld dus
KopieerMachinevrijdag 16 februari 2007 @ 10:09
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wilde ik bij conrad iets bestellen twv 9 euro, komt er 8 euro kleine orderkosten bij en 10 euro verzendkosten

Maar niets besteld dus
LOL die norrod zijn oplichters, ik wou toen iets omruilen.. probeerde ze me te naaien Daar trapte ik niet in.
ik zeg ''Ik wil mijn geld terug voor die procesor, daar heb ik wettelijk recht op'' LOL wat een kneuzen
indahnesia.comzaterdag 17 februari 2007 @ 07:05
Antwoord:
quote:
Aan de hand van de door u gemailde gegevens, heb ik uw betaling kunnen
vinden en kunnen koppelen aan uw klantnummer.

Onze excuses voor het ongemak.
Wachten op de volgende aanmaning? Ik ben benieuwd en wacht af

[ Bericht 8% gewijzigd door indahnesia.com op 17-02-2007 07:40:44 ]
Dickbridezaterdag 17 februari 2007 @ 12:43
Verhogingen moet je NOOIT betalen. Dat doen alleen stumperds .

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze daarover gingen klagen.
KopieerMachinezaterdag 17 februari 2007 @ 13:57
Lol.. Ik zou die Norrod toko aanklagen.
indahnesia.comzaterdag 17 februari 2007 @ 14:16
Het gaat alleen over Conrad
RobertoCarloszaterdag 17 februari 2007 @ 14:22
Ts zeurt wel zeg, hij weet niet eens war er aan de hand is, maar is gelijk wel al onbeschoft
KopieerMachinezaterdag 17 februari 2007 @ 14:35
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gaat alleen over Conrad
Wat is er met Norrod en Conrad ? zijn dat bedrijven van elkaar ?? Daarom lijken die namen zo op elkaar denk ik