quote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelt zij ook in Final Destination 2?
Skatje... het was een grapje... (Khalein kreeg dit weekend ook op z'n flikker om niks van Asskickerquote:Op maandag 2 mei 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
oh.. en nog steeds geen goed antwoord. Komt zo een tweede screenshot
Speelt niet in FD2..quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je weet het niet zeker?
Kijk even dan, anders neem 'k niet de moeite om m'n DVD op te zetten
Geboren in Engeland.. en de film waaruit de screenshots komen gaat over een stel mooie vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef outtayourleague het volgende:
heb idd ook gezien dat asskicker nogal achterdochtig optreedt. lijkt mij dat je dat dan maar gewoon moet negeren....
op de vraag: is zij wel en amerikaanse?
heb je terug zitten lezenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Skatje... het was een grapje... (Khalein kreeg dit weekend ook op z'n flikker om niks van Asskicker) (Pacman hapt ook nog wel eens...)
goeie film dusquote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geboren in Engeland.. en de film waaruit de screenshots komen gaat over een stel mooie vrouwen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je terug zitten lezen
het sloeg gewoon nergens op van khalein om die vraag te beantwoorden
en van sheri ook heel verdacht hoor
en dat terwijl Asskicker een echte (zelf toegegeven) opzoeker is...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef twentemeisje het volgende:
(Khalein kreeg dit weekend ook op z'n flikker om niks van Asskicker)
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
De film is Sirens... maar haar naam ken ik niet...
Kloon?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Die film is Sirens. Maar haar naam weet ik niet.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef outtayourleague het volgende:
Ze lijkt op het bondmeisje uit de living daylights, is zij dat? Maryam D'Abo?
Inderdaad ja, maar ze is het niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:22 schreef ranja het volgende:
Julie Delpy is toch niet in Engeland geboren he?Daar doet ze me wel wat aan denken.
Ik dacht ook dat ik 2 x gepost had.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:mr_anonimous... dit is eng! Ik dacht dat ik mijn eigen post dubbel zag staan...
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Chielus het volgende:
ff offtopic, Dolle_Hond, heb jij nog ergens de totals van April en overall gepost, aangezien de laatste topic van April vol was gepost??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |