Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Zal de ME leuk vindenquote:
Ik zie eigenlijk ook niet zo in wat dáár nou stoer aan is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
oftewel "Revenge of the Nerds - Nerds go to Amsterdam"
als je zo nodig stoer wilt zijn, zorg dan dat je je net als ik gister met vrienden gewoon lekker gezellig gezopen hebt en kroegentocht hebt gehouden, ondanks (inmiddels aanwezige en toen al oplopende) hoge koorts.
Dus je kunt niet stoer zijn als je niet jezelf kapot zuiptquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
als je zo nodig stoer wilt zijn, zorg dan dat je je net als ik gister met vrienden gewoon lekker gezellig gezopen hebt en kroegentocht hebt gehouden, ondanks (inmiddels aanwezige en toen al oplopende) hoge koorts.
ja..en ik gok morgen ...quote:stille hint
Waarom een screenshot, copy paste gaat toch een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef GSMboy het volgende:
Iemand een screenshot van het GoT topic. Of mag dat niet
Opslaan en inzippenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Waarom een screenshot, copy paste gaat toch een stuk makkelijker
En wat wil je nou zien, er staat niks speciaals en het zijn ruim 3700 posts
Ik denk dat ie langzaam wegvaagt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:46 schreef GSMboy het volgende:
Morgenochtend vroeg zal ik even checken
Hoelang zal die GoTsmilie er nog blijven staan
EN heeft iemand nog een download van het topic bij hun?
IK miep ook niet meid, hetgeen ook de basis was voor mijn leuke avond gisternacht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook niet zo in wat dáár nou stoer aan is.Als je stoer bent, ga je niet miepen dat je o zo zielig en stoer tegelijk bent omdat je koorts hebt en gaat zuipen.
Maar er staan meer bewijzen in wie verantwoordelijk is voor elke GoT-tegenaanslagquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:50 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik denk dat ie langzaam wegvaagt.
En waarom wil je zo graag lezen wat er in dat topic staat, er staan ongeveer dezelfde reacties als op fok.
stoer, zo kroegentocht enz. vooral als je ziek bentquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
P96 is ook niet echt Amsterdam he.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
stoer, zo kroegentocht enz. vooral als je ziek bentik heb gezellig gezopen in p96, maarja, je zal wel geen amsterdammer zijn
![]()
gelukkig niet voor al het niet randstadvolk en buitenlui. en het is er idd gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
P96 is ook niet echt Amsterdam he.Maar wel leuk.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:42 schreef GSMboy het volgende:
Rijden trams ook 'zondags?
Ja, het is nu gewoon een top dag voor de junks. Overal WC's, wat een luxe!quote:
Van GoT? Damn, mis ik het weer.quote:
Juiste codecs? WMP 10, geen firefox?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef Sjoe538 het volgende:
bij mij is 't beeld best slecht, niet op de video's overigens.
Nee niet van GOTquote:Op zondag 1 mei 2005 11:12 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Van GoT? Damn, mis ik het weer.![]()
Ahh , kan niemand van Fok! Even afreizen hiernaar toe om wat leuks te doen?
Mijn vrienden zitten nu thuis in Rotterdam, dus.........
Dus wel!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef StephanL het volgende:
Firefox heeft er winig mee te maken, hij opent de stream toch in WMP 10.
Je heb gewoon een gekke compjuterquote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dus wel!
Als ik met IE doe dan werkt het niet.
En als ik het in Firefox probeer dan wel!
Vertel.quote:
2 auto's stonden voor het zeebrapad te wachten omdat er paar mensen wouden oversteken.quote:
Ik heb ergens gelezen dat het 5 min lopen is vsnaf het Leidse ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef GSMboy het volgende:
kan iemand mij vertellen waar het koningsplein precies in A'dam is? Ik ga van de zomer denk ik eens door A'Dam fietsen. En kijken of GoT er nog staat dan
?
Farao rijd in een ambulance, dus......quote:
Kerkquote:
En dan ook meteen de Klokkenquote:
Nee, nu wel een hondquote:Op zondag 1 mei 2005 12:27 schreef GSMboy het volgende:
Staat er een rij bij de pisbak?
Idd.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:28 schreef Spiller het volgende:
Jullie zeggen wel GoT vs Fok!, maar eigenlijk heb ik niet echt veel weerstand meer opgemerkt van jullie...
Slapjanussen.
Witte motor gaat wegquote:
Nu niet meerquote:Op zondag 1 mei 2005 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Hee, d'r heeft iemand zijn motor op geparkeerd!
Kutmuziekquote:Op zondag 1 mei 2005 12:41 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!! hoor die debiel zingen hahaha
optocht met spandoek, en een man of 100 erachter aan, snel waren ze weer wegquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
optocht met spandoek, en een man of 100 erachter aan, snel waren ze weer weg
Ze liepen net weer langs dacht ik, dat steegje rechts van de pumashop inquote:
Hmmm, ik zie zwartquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
Zal wel grappig zjin als iemand een ongeluk kreeg ofzo
is dat geen fietsachtig geval???quote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Ondergrond het volgende:
Ik zweer het, als je in de buurt woont, RIP DAT AUTOOTJE RECHTSONDER
Das een fietstaxi, daar zit gewoon een kereltje in hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Ondergrond het volgende:
Ik zweer het, als je in de buurt woont, RIP DAT AUTOOTJE RECHTSONDER
grinnikquote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dus wel!
Als ik met IE doe dan werkt het niet.
En als ik het in Firefox probeer dan wel!
Ok ik zal op die schoenen lettenquote:Op zondag 1 mei 2005 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een bruin-leren jas aan, een beige-bruine broek, sportschoenen en ben op de fiets. Ik zal zwaaien! O ja, en ik heb een camera mee.
*ga NU de deur uit!*
Jij jaquote:
Als iemand gaat neem dan gelijk stoepkrijt of een spuitbus mee.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte, gaat er iemand anders nog naartoe?
Ik heb alleen windows movie maker hier op me laptoppie.. kon de tijdsinstelling niet vinden lager dan 1 seconde per framequote:Op zondag 1 mei 2005 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Wahaa, leuke video, alleen jammer dat het zo schokkend gaat.
Ik ben vanavond na het eten in de gelegenheid om er een dansje te doen, maar ben bang dat het tegen die tijd al te donker is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef iamredleader het volgende:
Is niet erg, maar nu wil ik dat iemand anders ook die kant op gaat en wat leuks doet.... misschien een minuutje gaan zitten op de smile? Of wat opschrijven met krijt?
Beter een spuitbus of gewoon verf! Anders na een regenbuitje is het weer wegquote:
In Amsterdam midden op straat met een spuitbus op de stoep kalken. Betaal jij de boete?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef xippie het volgende:
[..]
Beter een spuitbus of gewoon verf! Anders na een regenbuitje is het weer weg![]()
Gquote:Op zondag 1 mei 2005 15:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
In Amsterdam midden op straat met een spuitbus op de stoep kalken. Betaal jij de boete?
na-aperdquote:
lol nee niet echt neequote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef maakt_het_uit het volgende:
whahaha, ik heb al deze topics gelezenheb ik nu ook geen leven?
volgens iemand in deel 3 of 4 stond het er al een jaar ofzo, dus het gaat voorlopig niet wegquote:Op zondag 1 mei 2005 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dat ding online zal blijven staan... als het voor langere tijd is zou dat wel geestig zijn, kunnen we regelmatig leuke dingen doen daar met de grond.... Fok! schrijven, meetings houden, weet ik veel....
ja doei, ik ga niet naar noordwijkquote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef Droopie het volgende:
we kunnen natuurlijk ook meerdere cams 'aanvallen'.
Ik zat al een beetje te kijken en het is bijv. best
grappig om op bv. bushokje.org (geen spam, ik kwam hem tegen)
heel groot Fok! te kalken. die staat Noordwijk.
Als iemand nog meer suggesties heeft.
Ik zoek er een in Rotterdam. Amsterdam is een beetje ver.
Nee, dat zijn onderdelen van de hoogspanningskabels voor de tramquote:Op zondag 1 mei 2005 19:11 schreef XiChico het volgende:
Zitten veel krassen op die camera of niet?
heb je nu zelf ook geen levenquote:
shit nee nu niet meerquote:
sorry, verwarde je met dr.dunnoquote:
ja maar je hebt wel gelijk. Ik heb op deze manier geen leven meer neequote:Op zondag 1 mei 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sorry, verwarde je met dr.dunnokusj
Wel in sittard, hier.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:17 schreef maakt_het_uit het volgende:
arme wc's
ik vind trouwens geen enkele cam in rotterdam![]()
mocht iemand er een in Roermond/Maastricht/Heerlen weten..![]()
Genoeg ruimtequote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Wel in sittard, hier.
Die staat er al meer dan een jaar dus die blijft ook nog wel ff. Komend weekend zal ik daar eens een mooi kunstwerkje maken![]()
hulp nodig? ik heb nog wel een paar spuitbussenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Wel in sittard, hier.
Die staat er al meer dan een jaar dus die blijft ook nog wel ff. Komend weekend zal ik daar eens een mooi kunstwerkje maken![]()
Op dat plein kan je MEGA groot FOK! zettenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Wel in sittard, hier.
Hopelijk staat FOK! er dan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |