Jij jaquote:
Als iemand gaat neem dan gelijk stoepkrijt of een spuitbus mee.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte, gaat er iemand anders nog naartoe?
Ik heb alleen windows movie maker hier op me laptoppie.. kon de tijdsinstelling niet vinden lager dan 1 seconde per framequote:Op zondag 1 mei 2005 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Wahaa, leuke video, alleen jammer dat het zo schokkend gaat.
Ik ben vanavond na het eten in de gelegenheid om er een dansje te doen, maar ben bang dat het tegen die tijd al te donker is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef iamredleader het volgende:
Is niet erg, maar nu wil ik dat iemand anders ook die kant op gaat en wat leuks doet.... misschien een minuutje gaan zitten op de smile? Of wat opschrijven met krijt?
Beter een spuitbus of gewoon verf! Anders na een regenbuitje is het weer wegquote:
In Amsterdam midden op straat met een spuitbus op de stoep kalken. Betaal jij de boete?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef xippie het volgende:
[..]
Beter een spuitbus of gewoon verf! Anders na een regenbuitje is het weer weg![]()
Gquote:Op zondag 1 mei 2005 15:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
In Amsterdam midden op straat met een spuitbus op de stoep kalken. Betaal jij de boete?
na-aperdquote:
lol nee niet echt neequote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef maakt_het_uit het volgende:
whahaha, ik heb al deze topics gelezenheb ik nu ook geen leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |