Wat is daar goed aan?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef placebeau het volgende:
De kroniek van het voorspelde afscheid voor Oostende, op naar een vierde avontuurtje in eerste klasse!
Goed dat Brugge niet won!
Omdat ik geen Bruggefan ben (understatement), dus een zege tegen Anderlecht op de dag dat ze kampioen werden zouden ze maar aal te dikwijls aangrijpen later.quote:
Ik ben ook geen Brugge-fan, maar een overwinning van Brugge had Standard dichterbij Anderlecht gebracht.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat ik geen Bruggefan ben (understatement), dus een zege tegen Anderlecht op de dag dat ze kampioen werden zouden ze maar aal te dikwijls aangrijpen later.
Waarschijnlijk is de afkeer van Brugge groter dan de sympathie voor Standard. Ik ken het gevoelquote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Brugge-fan, maar een overwinning van Brugge had Standard dichterbij Anderlecht gebracht.
Waarom is bij beide supporters,Anderlecht en Standard,de haat tegen Brugge groter dan tegen elkaar?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de afkeer van Brugge groter dan de sympathie voor Standard. Ik ken het gevoel.
Ik ben niet echt een standard-fan, en Brugge is een boerenploeg.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de afkeer van Brugge groter dan de sympathie voor Standard. Ik ken het gevoel.
Club Brugge dan toch, het verschil in soort supportersschare tussen Club en Cercle is in Brugge toch ook enorm ...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een standard-fan, en Brugge is een boerenploeg.
Daar is ie weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Club Brugge dan toch, het verschil in soort supportersschare tussen Club en Cercle is in Brugge toch ook enorm ...
Oostende leegkopen ? Ik kan mij op en al hoogstens een 5 tal spelers in de laatste 15 jaar herinneren ofzo ...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Daar is ie weer.
Ik vind cercle ook een boerenploeg, maar dat is gewoon omdat ze Oostende altijd leegkopen.
Er zijn er meer hoor (ook bij de jeugd en zo), en vooral de transfer van Johnny Nierinck deed pijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Oostende leegkopen ? Ik kan mij op en al hoogstens een 5 tal spelers in de laatste 15 jaar herinneren ofzo ...
Laten we dat maar niet doen.....quote:Op zondag 15 mei 2005 19:41 schreef placebeau het volgende:
Hopelijk kan Oostende nog eens stunten volgende week en Genk Europees spelen.
Renty, Lycke, Devuyst, Kanu, Bapupa, Kindtner, Swietek, Geeraerts, Stellamans, Nierynck, Avonture. (sommigen wel nie rechtstreeks van kvo nr cercle maar toch). Genoeg voorbeeldenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Oostende leegkopen ? Ik kan mij op en al hoogstens een 5 tal spelers in de laatste 15 jaar herinneren ofzo ...
Die schijnt midden de eerste helft om onduidelijke redenen om zijn vervanging gevraagd te hebben, waarbij hij langs de lijn in ruzie viel met de trainer die niet inzag waarom hij hem zou moeten wisselen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef DutchGooner het volgende:
wat was er met Aruna net?
Aruna was het niet eens met een beslissing van de scheidsrechter en wilde daarom gewisseld worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die schijnt midden de eerste helft om onduidelijke redenen om zijn vervanging gevraagd te hebben, waarbij hij langs de lijn in ruzie viel met de trainer die niet inzag waarom hij hem zou moeten wisselen.
te gek voor woorden,opzouten met zo'n gastquote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aruna was het niet eens met een beslissing van de scheidsrechter en wilde daarom gewisseld worden.
Het probleem is dat die gast door zijn gedrag alle kansen op een mooie transfer heeft verspeeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
te gek voor woorden,opzouten met zo'n gast
Precies,geinteresseerden zien dit gedrag ook en denken nu wel 2 maal na.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het probleem is dat die gast door zijn gedrag alle kansen op een mooie transfer heeft verspeeld.
Zielige bedoening daar, een volksfeest moet je bij die ploeg niet verwachten.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ondertussen bezopen clubspelers in een live-interview in Sportweekend ...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |