Dat Ali B er niet is maakt de rest dus helemaal goedquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
Kan ook in Klaagbaak -
Doe je een feest voor Bea live op tv en maak je tientallen fouten:
1. laat je het presenteren door Ivo Niehe
2. Laat je Frans Bauer zingen
3. Laat je Ben Cramer zingen
4. idem Tony Neef
5. idem Replay
6. idem Xander de B.
7. idem Dp
8. idem Simone Kleinsma
9. Ali B. komt niet eens.....
Ben benieuwd wat het wordt, moet ze daar zelf bij zijn
Een naasjionaal feest met Ali. B is ook geen feestquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Een naasjionaal feest zonder Ali B. is toch geen feest?????
Ik denk dat ze hem vergeten zijn.Of zou hij de surprise zijn?
Najib Amhali komt wel dus er is wel een excuusmarocquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een naasjionaal feest met Ali. B is ook geen feest
Najib Amhali is wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Najib Amhali komt wel dus er is wel een excuusmaroc
Dat heb ik eerder gezien...quote:
Dat is beter dan die hupsende tulpen en bloemkolen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gezien...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scissor Sisters bij de Brit Awards ofzo. Nog nooit eerder vertoond m'n neus...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is beter dan die hupsende tulpen en bloemkolen..
Met gezichtjes.quote:
Tis toch geen internaasjionaal feest?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Een naasjionaal feest zonder Ali B. is toch geen feest?????
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:07 schreef imago het volgende:
Ik vind het leuk! Ik ben echt een sucker voor dit soort dingenenzo
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:12 schreef detulp050 het volgende:
Toch even blijven hangen
Raymann en die ander waren best grappig om eerlijk te zijn
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen is natuurlijk wild aan het stappen, ik doe verslag voor de krant van de plaatselijke koninginnedagactiviteiten en heb even een paar uurtjes tijd om te chillen. Nou, begin meteen met een verdediging
In ieder geval, ik ben zeker ook de enige ziel hiero die naar die uitzending zit te kijken op Nederland 2.
WAT een blunders!!!!!! Ivo Niehe!!!!!!!!
1) ,,Vanmiddag kwam een jongetje van vijf naar mij toe. Hij vroeg me: meneer, u bent toch van de TV? Ik zeg ja. Hij zegt: zit er een echt mens in Pino? Ik dacht, moet ik liegen of eerlijk zijn en het idee van zijn jeugdheld verpesten? Ik heb het toch gezegd: ja, in Pino zit een echt mens."
,,Even later komt hij weer op me af. Hij vraagt: en de koningin? Zit daar een echt mens in?"
2) Vier keer de Elfstedentocht-finish van W-A herhalen met beelden waarin hij in de armen van zijn ouderS, en dus ook Claus, valt. Lijkt me pijnlijk op een dag als dit incl jubileum.
3) Niehe: ,,U reed de tocht in een persoonlijke recordtijd van 14uur-nog-wat. Daarbij had u geen oog voor het Friese landschap. Huppeldepup Hop heeft dat wel, en zij zingt voor ons......"![]()
Ik ben gauw weggevluchtzometeen maar met mijn blocknote'je op pad
![]()
Je vergeet het Neo-Nederlands.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:13 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik had dit topic niet gezien, had er net eentje geopend. Dus ik quote mezelf maar even
[..]
quote:1) ,,Vanmiddag kwam een jongetje van vijf naar mij toe. Hij vroeg me: meneer, u bent toch van de TV? Ik zeg ja. Hij zegt: zit er een echt mens in Pino? Ik dacht, moet ik liegen of eerlijk zijn en het idee van zijn jeugdheld verpesten? Ik heb het toch gezegd: ja, in Pino zit een echt mens."
,,Even later komt hij weer op me af. Hij vraagt: en de koningin? Zit daar een echt mens in?"
Ik heb niet alles gezien, dit hierboven gebeurde binnen een kwartierquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je vergeet het Neo-Nederlands..
.
Lang leve Disney.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]Ooooogeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn om me heeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Oh joy.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Zometeen komt Andre van Duin
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Ik drong binnennnnnnnnnn
Dat hoor je ook niet elke dag.quote:
* just me pinkt traantje wegquote:
Goed zo, meidquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Liedje van Toon Hermans, bij het thema.
Eigenlijk moet hij die bloemkolen uit het begin weer even terug halen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahaha. Maxima scoort altijd bij het publiek. Zeker wanneer zij sentimentaal gaat worden.
quote:
Ja, dat was ook het eerste dat mij opviel...! Gestileerde swastika's!quote:
Dat dacht ik ook, maar hij bleek wel zo'n beetje de enige te zijn die ECHT kan zingen... Ja, ik ben ook verrast... Ik zou wel eens iets van Brel, door hem gezongen, willen horen...!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, André van Duin, het wordt steeds slechter.
Telkens wanneer ik hem (serieus) zie zingen, denk ik weer aan de periode dat hij die belachelijke regenjas droeg met dat brilletje en telkens wacht ik op het moment dat hij 'Pizzzzza' gaat roepen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij bleek wel zo'n beetje de enige te zijn die ECHT kan zingen... Ja, ik ben ook verrast... Ik zou wel eens iets van Brel, door hem gezongen, willen horen...!
Dat ben ik helemaal volmondig met je eens!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Bea! Bea! Oooooooooooooooooooh Bea! Effe wachten..... Willem-Alexander!
En ach, een swastika is een eeuwenoud religieus symbool dat gewoon verneukt en misbruikt is door de nazi's...
Ja, daar had ik ook last vanquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Telkens wanneer ik hem (serieus) zie zingen, denk ik weer aan de periode dat hij die belachelijke regenjas droeg met dat brilletje en telkens wacht ik op het moment dat hij 'Pizzzzza' gaat roepen.![]()
Nee, die waren vást heel onschuldig bedoeld...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
(...)En die zogenaamde grappen van Nivo Nihiel die strikt genomen niets anders waren dan heel directe kutopmerkingen (ook al zijn ze niet zo bedoeld).
Frans was en is ook gewoon de bestequote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:.
Op Koninginnedag was in Den Haag het jubileumconcert voor Koningin Beatrix. Meer dan 3 miljoen mensen hebben het concert bekeken! Welk optreden vond jij het best?
De volksheld Marco Borsato (21%)
Do, Hind en Replay met 'Heaven' (26%)
Xander, Birget Lewis en Candy Dulfer (6%)
Di-Rect en Brainpower 'Iedereen is van de wereld' (13%)
Frans Bauer met 'het nieuwe volkslied' (27%)
'You'll never walk alone' door Lee Towers (8%)
Inderdaad, dit doe je de koningin toch niet aan? Werken er nu echt alleen maar incompetente mongolen bij de TROS ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
Ik zei nog tegen m'n vriendin: 'Ha ha, moet je je voorstellen dat die bloemkolen ook nog zouden gaan zingen, dan is het echt net de Muppetshow!'
Ja, sorry, tóch André van Duin, hoor...!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:.
Op Koninginnedag was in Den Haag het jubileumconcert voor Koningin Beatrix. Meer dan 3 miljoen mensen hebben het concert bekeken! Welk optreden vond jij het best?
De volksheld Marco Borsato (21%)
Do, Hind en Replay met 'Heaven' (26%)
Xander, Birget Lewis en Candy Dulfer (6%)
Di-Rect en Brainpower 'Iedereen is van de wereld' (13%)
Frans Bauer met 'het nieuwe volkslied' (27%)
'You'll never walk alone' door Lee Towers (8%)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |