Dat ben ik helemaal volmondig met je eens!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Bea! Bea! Oooooooooooooooooooh Bea! Effe wachten..... Willem-Alexander!
En ach, een swastika is een eeuwenoud religieus symbool dat gewoon verneukt en misbruikt is door de nazi's...
Ja, daar had ik ook last vanquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Telkens wanneer ik hem (serieus) zie zingen, denk ik weer aan de periode dat hij die belachelijke regenjas droeg met dat brilletje en telkens wacht ik op het moment dat hij 'Pizzzzza' gaat roepen.![]()
Nee, die waren vást heel onschuldig bedoeld...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
(...)En die zogenaamde grappen van Nivo Nihiel die strikt genomen niets anders waren dan heel directe kutopmerkingen (ook al zijn ze niet zo bedoeld).
Frans was en is ook gewoon de bestequote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:.
Op Koninginnedag was in Den Haag het jubileumconcert voor Koningin Beatrix. Meer dan 3 miljoen mensen hebben het concert bekeken! Welk optreden vond jij het best?
De volksheld Marco Borsato (21%)
Do, Hind en Replay met 'Heaven' (26%)
Xander, Birget Lewis en Candy Dulfer (6%)
Di-Rect en Brainpower 'Iedereen is van de wereld' (13%)
Frans Bauer met 'het nieuwe volkslied' (27%)
'You'll never walk alone' door Lee Towers (8%)
Inderdaad, dit doe je de koningin toch niet aan? Werken er nu echt alleen maar incompetente mongolen bij de TROS ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
Ik zei nog tegen m'n vriendin: 'Ha ha, moet je je voorstellen dat die bloemkolen ook nog zouden gaan zingen, dan is het echt net de Muppetshow!'
Ja, sorry, tóch André van Duin, hoor...!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:.
Op Koninginnedag was in Den Haag het jubileumconcert voor Koningin Beatrix. Meer dan 3 miljoen mensen hebben het concert bekeken! Welk optreden vond jij het best?
De volksheld Marco Borsato (21%)
Do, Hind en Replay met 'Heaven' (26%)
Xander, Birget Lewis en Candy Dulfer (6%)
Di-Rect en Brainpower 'Iedereen is van de wereld' (13%)
Frans Bauer met 'het nieuwe volkslied' (27%)
'You'll never walk alone' door Lee Towers (8%)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |