En: stinkerd: ambitieuze vreemdgaande geneesheerquote:Op zondag 1 mei 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
nog even en 't komt in de Van Dale: Knoeier: doktertje van niks
Druk op de teletekstknop en je ziet 't.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:28 schreef soapie het volgende:
Wie kan mij vertellen in welke aflevering pa en ma de Boei vertrekken?? Weinig interresant ik weet het, maar ik heb zojuist die aflevering teruggevonden, en vroeg me af wanneer het was!!!
ben bezig met video's te dumpen, vandaar...
Die ouwe bikkel was nog te stom om een klauwhamer goed vast te houden. Saaie rol van Rob Fruitmand.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
volgens mijn screens was dat 21 november 2003
ze kwamen na de geboorte van Doris nog een keer terug op 14 januari 2004
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
volgens mijn screens was dat 21 november 2003
ze kwamen na de geboorte van Doris nog een keer terug op 14 januari 2004
Is er al een uitzenddatum bekend?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, ff tussendoor en weer heel wat anders:
ONM mag dit jaar weer trivianten: Annemieke Verdoorn en Aram v/d Rest mogen samen slim doen
foto's staan al op ANP-site l edit: ze spelen [in afl. 13] tegen Christophe Haddad en Inge Ipenburg uit GTST
De datum is met vhs meestal ook wel te achterhalen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kan alleen maar met een s-vhs.
Tsja... VM staat tegenwoordig boordevol nuttige informatie.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jeroen Kijk In De Vegte een enorme fan van FOK! is?
straks kan wiv zich volledig gaan storten op het nieuwe kijkcijferkanon:)quote:Op zondag 1 mei 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Tsja... VM staat tegenwoordig boordevol nuttige informatie.
Ik verwacht minstens één ONM-er in de maand op de cover!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
straks kan wiv zich volledig gaan storten op het nieuwe kijkcijferkanon:)
We gaan in september beginnen met Annelieke Bouwers.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik verwacht minstens één ONM-er in de maand op de cover!
Een mooier afscheid kan ze zich niet wensen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
We gaan in september beginnen met Annelieke Bouwers.
Nou! Begin dan maar al met de vuisten op de tafel te slaan, want ze zal het gehele komende seizoen er nog bij zijn. Bettina Berger, Katarina Justic en Sander Foppele gaan ons halverwege het komende seizoen verlaten. Renée gaat naar een verzorgingstehuis voor comapatiënten en Shirina gaat met Daan mee. Hij gaat naar Istrië terug om daar in alle rust te kunnen sterven.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Een mooier afscheid kan ze zich niet wensen.![]()
De grootste muts komt het eerste aan de beurt en zo gaan jullie van slecht naar goed?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
laat me raden het kind in kwestie is hartstikke blind en haar blindegeleide hond heeft dit ingetiktquote:Op zondag 1 mei 2005 20:43 schreef soapie het volgende:Op het Yorin-forum:
Het is wel jammer van de site.....
want als ONM naar veronica gaat danmoet deze site ook weg ik hoop dat er dan een nog mooiere site komt (wat haast niet mogelijk is maarja)
met de titel het vertrek uit ONM....quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
wat is er zo mis met die site?
ik kom er nooit maar ze doen wel hun best daar toch?
Ik vind dit eerlijk gezegd nog wel meevallen. Je heBt sÓms bËrïcHteÑ ÐÏé HêléMaaL ÖÑlÊÊsþÀÀr ¸îjÑ.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
laat me raden het kind in kwestie is hartstikke blind en haar blindegeleide hond heeft dit ingetikt
Qua lay out is er hier en daar nog wel iets te verbeteren, maar verder niets dan lof!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
wat is er zo mis met die site?
ik kom er nooit maar ze doen wel hun best daar toch?
ik begrijp dat elfje het over het forum heeft, ik had het idd. over de sitequote:Op zondag 1 mei 2005 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Qua lay out is er hier en daar nog wel iets te verbeteren, maar verder niets dan lof!![]()
M'n grootste ergenis over de site is dat er in het bovenste balkje geen directe link naar de afleveringeninfo is.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
ik begrijp dat elfje het over het forum heeft, ik had het idd. over de site
Daan komt dan ook terug van de balkan.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
teelbalkanker.
In B&B hebben ze jaren geleden ook een teelbalkankerlijntje (wat een woord trouwensquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
teelbalkanker.
Ander woord voor... klootzak?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zoals Daan zich gedraagt vind ik 'm ook wel een teelbalcontainer!
Dat was Daan ook al toen hij nog voor Carlijntje kookte en toen Olaf aan zijn reet plakte.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zoals Daan zich gedraagt vind ik 'm ook wel een teelbalcontainer!
ik heb hem besteld maar nog niks gehoord, zal eens mailen...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dit moet ik even kwijt: IK HEB DE DVD VAN MEDISCH CENTRUM WEST!!!!
stomme vraag maar waarom heb je bij MCW ondertiteling nodig?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef Viking84 het volgende:dvd van MCW, Joyce_en_Roxylovertje. Zit er eigenlijk ook ondertiteling onder?
* Viking84 hoopt van wel. Dan wil ik 'm ook nl
dat is goed dat je het zegt, ik moet het namelijk opnemen...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat ONM op 4 mei ongeveer een kwartier eerder begint i.v.m. de CL Rouwkransvoetbal op de Dam en het gebimmelbammel op de Waalsdorpervlakte!?
Wat? Dat gebimmelbammel?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:35 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is goed dat je het zegt, ik moet het namelijk opnemen...
Ik heb m'n hoop gevestigd op 2 prijsvragen.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik vrees dat er (net als bij de meeste Nederlandse series op dvd) geen ondertiteling bij zit, hoewel dat toch een kleine moeite zou zijn. De serie werd vroeger via teletekst ondertiteld, dus die ondertitels zullen vast nog wel ergens in een database zitten.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef Viking84 het volgende:dvd van MCW, Joyce_en_Roxylovertje. Zit er eigenlijk ook ondertiteling onder?
* Viking84 hoopt van wel. Dan wil ik 'm ook nl
Dat gaat me weer een hoop geld kosten!!! ER, MCW en R&WL. Ben blij dat eind van de maand vakantiegeld komt!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ondertiteling is een uitkomst als je doof of slechthorend bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
stomme vraag maar waarom heb je bij MCW ondertiteling nodig?
quote:T-shirt met ondertiteling!
Bij T-Shirt Hell is momenteel een leuk shirt te koop. Met de opdruk: This shirt is closed captioned for the hearing impaired (vrije vertaling: Dit t-shirt heeft ondertiteling voor doven en slechthorenden). Laat op ludieke wijze weten hoe belangrijk ondertiteling van televisieprogramma`s is.
BRON: www.doof.nl
Je vergeet "Vrouwenvleugel".quote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef soapie het volgende:
Dat gaat me weer een hoop geld kosten!!! ER, MCW en R&WL. Ben blij dat eind van de maand vakantiegeld komt!!!!!!![]()
Niet alle Bridge uitgaven zijn bagger. De Familie Knots vind ik een erg geslaagde dvd box.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is het zinvol om de dvd van MCW te kopen of is ze door Bridge Entertainment uitgegeven en derhalve van kutkwaliteit?
omdat ik slechthorend benquote:Op maandag 2 mei 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
stomme vraag maar waarom heb je bij MCW ondertiteling nodig?
Wist ik al.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
ONM gaat op Veronica komen.
Tja, Annelieke is nou eenmaal geen superster. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Als je iets doet moet je het goed doen.
WIV is al helemaal in circussferen met z'n klonen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Als je iets doet moet je het goed doen.
VOOR DE HONDERDDUIZENDSTE KEER!!! IK HEB GEEN KLONEN!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
WIV is al helemaal in circussferen met z'n klonen.![]()
het is wel Hugo....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:59 schreef Viking84 het volgende:
huh, renee zou toch niet meer bij komen?tehuis voor voormalig comapatiënten dan zeker. Als je in coma ligt ben je niet doof hoor, Hugo
ja ja maak dat de kat wijsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
VOOR DE HONDERDDUIZENDSTE KEER!!! IK HEB GEEN KLONEN!
Hey precies wat ik dachtquote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Renee is dus weer wakker....och och ze lijd aan Amnesia....Ik had al zoiets verwacht.
Misschien word ze nu wel spontaan hetero
Sinds wanneer ben jij in een lul geïnteresseerd?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het aanhangsel van Raven wil ik best wel een beschuitje mee eten...
niet die...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij in een lul geïnteresseerd?Zijn aanhangsel!
gaat ze met Marnix vreemdquote:
Ik ook, ze speelde al eens eerder zo'n lekkere bitchquote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het aanhangsel van Raven wil ik best wel een beschuitje mee eten...
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:01 schreef MirSus het volgende:
Ja nu is de kans daar....
zeg gewoon niet dat ze Renee heet en maak er weer wat van
Me 2.quote:
nou nee....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tijd voor een triootje?Hahahahahahahahahaha!
Ondertitel babette:quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou nee....
Xena heeft niet veel tekst he....
quote:tais-toi et sois beau
Rustig maar! Ik doe niet mee!quote:
Wees blij! Simone Cobben is ook een lekker ding, maar heeft te veel tekst en daardoor is de rol kapotgespeeld. Laat Janna Fassaert lekker mooi wezen, want dan is het goed.quote:Xena heeft niet veel tekst he....
Simone kan niet acteren.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is er mis met Simone?
als ik alles zeg is het ook weer teveel...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is er mis met Simone?
afgelopen week was afl.4, onm/gtst is afl.13quote:Op zondag 1 mei 2005 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Is er al een uitzenddatum bekend?
EDIT: Ik zie dat het ergens tussen 3 mei en 14 juni is.
idd laat maar zo mooi zijn zonder tekst...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rustig maar! Ik doe niet mee!
[..]
Wees blij! Simone Cobben is ook een lekker ding, maar heeft te veel tekst en daardoor is de rol kapotgespeeld. Laat Janna Fassaert lekker mooi wezen, want dan is het goed.
aaahh wat lief... Beter dan Jop Jorisquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
afgelopen week was afl.4, onm/gtst is afl.13
even doortellen en ik kom uit op dinsdag 28 juni... maar pin me er niet op vast!!
[afbeelding]
Annemieke en Aram in Triviant l Bron: www.anp.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |