het is wel Hugo....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:59 schreef Viking84 het volgende:
huh, renee zou toch niet meer bij komen?tehuis voor voormalig comapatiënten dan zeker. Als je in coma ligt ben je niet doof hoor, Hugo
ja ja maak dat de kat wijsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
VOOR DE HONDERDDUIZENDSTE KEER!!! IK HEB GEEN KLONEN!
Hey precies wat ik dachtquote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Renee is dus weer wakker....och och ze lijd aan Amnesia....Ik had al zoiets verwacht.
Misschien word ze nu wel spontaan hetero
Sinds wanneer ben jij in een lul geïnteresseerd?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het aanhangsel van Raven wil ik best wel een beschuitje mee eten...
niet die...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij in een lul geïnteresseerd?Zijn aanhangsel!
gaat ze met Marnix vreemdquote:
Ik ook, ze speelde al eens eerder zo'n lekkere bitchquote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het aanhangsel van Raven wil ik best wel een beschuitje mee eten...
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:01 schreef MirSus het volgende:
Ja nu is de kans daar....
zeg gewoon niet dat ze Renee heet en maak er weer wat van
Me 2.quote:
nou nee....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tijd voor een triootje?Hahahahahahahahahaha!
Ondertitel babette:quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou nee....
Xena heeft niet veel tekst he....
quote:tais-toi et sois beau
Rustig maar! Ik doe niet mee!quote:
Wees blij! Simone Cobben is ook een lekker ding, maar heeft te veel tekst en daardoor is de rol kapotgespeeld. Laat Janna Fassaert lekker mooi wezen, want dan is het goed.quote:Xena heeft niet veel tekst he....
Simone kan niet acteren.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is er mis met Simone?
als ik alles zeg is het ook weer teveel...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is er mis met Simone?
afgelopen week was afl.4, onm/gtst is afl.13quote:Op zondag 1 mei 2005 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Is er al een uitzenddatum bekend?
EDIT: Ik zie dat het ergens tussen 3 mei en 14 juni is.
idd laat maar zo mooi zijn zonder tekst...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rustig maar! Ik doe niet mee!
[..]
Wees blij! Simone Cobben is ook een lekker ding, maar heeft te veel tekst en daardoor is de rol kapotgespeeld. Laat Janna Fassaert lekker mooi wezen, want dan is het goed.
aaahh wat lief... Beter dan Jop Jorisquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
afgelopen week was afl.4, onm/gtst is afl.13
even doortellen en ik kom uit op dinsdag 28 juni... maar pin me er niet op vast!!
[afbeelding]
Annemieke en Aram in Triviant l Bron: www.anp.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |