Nee, voor een ander bedrijf. Maar ik kan de naam niet noemen, weet niet of het al officieel is...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:31 schreef Klonk het volgende:
das zuur, reed je oom toevallig voor intex in Venlo ?
die is ook vrij recent (vorige week) failliet gegaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:37 schreef Poepoog het volgende:
Huillie Topic
Had ie maar een vak moeten leren
En je kunt het je niet voorstellen hoe het voor iemand is om zijn baan te verliezen? Eng mannetje ben je...quote:
Nee ik kan het mij wél voorstellen, maar het is nu eenmaal zo dat al jaren alle laaggeschoolde banen naar het Buitenland worden verplaatst. Modern Times.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En je kunt het je niet voorstellen hoe het voor iemand is om zijn baan te verliezen? Eng mannetje ben je...![]()
vrachtwagen chauffeur is nou niet echt laaggeschoold.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee ik kan het mij wél voorstellen, maar het is nu eenmaal zo dat al jaren alle laaggeschoolde banen naar het Buitenland worden verplaatst. Modern Times.
In Nederland niet neequote:Op zaterdag 30 april 2005 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrachtwagen chauffeur is nou niet echt laaggeschoold.
sorry ik was vergeten dat ze jarenlange studies hebben gevolgdquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrachtwagen chauffeur is nou niet echt laaggeschoold.
kee, geen universiteit ofzo, maar adr en de hele kolerezooi, kost toch aardig wat tijd en is niet echt simpel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
sorry ik was vergeten dat ze jarenlange studies hebben gevolgd
"de vrachtwagenchauffeur, product van onze kenniseconomie"
of concierge... je zou maar de hele dag achter een kopieer apparaat staan das ongeschooldquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
kee, geen universiteit ofzo, maar adr en de hele kolerezooi, kost toch aardig wat tijd en is niet echt simpel.
laageschoold werk denk ik eerder aan putjeschepper, productiemedewerker enzo.
ja dat kunnen ze ook echt lekker door een pool laten doenquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
of concierge... je zou maar de hele dag achter een kopieer apparaat staan das ongeschoold
triest figuur ben je dan![]()
Vrachtwagenchauffeurs zijn in Nederland idd goed opgeleid. Naast hun rijbewijzen moeten ze veel weten over veiligheid, europese verkeersregels, talen, gevaarlijke stoffen of koelinstallatie,quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
sorry ik was vergeten dat ze jarenlange studies hebben gevolgd
"de vrachtwagenchauffeur, product van onze kenniseconomie"
Verbetering? Dit is pas het begin hoor? Of wou je Nederland laten afdrijven en IJsland 2.0 beginnen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:39 schreef VeX- het volgende:
Je kan het de Polen niet aanrekenen, maar de beleidmakers die zulke mogelijkheden scheppen. Als je bedenkt dat het Europees Parlement bestaat uit nog meer van die Bolkesein figuren, geef je de hoop op verbetering al snel op.
En in India staan ook zat universiteiten die niet onderdoen voor Westerse universiteiten als Cambridge e.d.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee ik kan het mij wél voorstellen, maar het is nu eenmaal zo dat al jaren alle laaggeschoolde banen naar het Buitenland worden verplaatst. Modern Times.
Idd, dus ze hebben in India de beschikking over hoog en laag opgeleid personeel tegen een fractie van de kosten hier in Nederland? Al enig idee waarom die Europese Grondwet er moet komen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En in India staan ook zat universiteiten die niet onderdoen voor Westerse universiteiten als Cambridge e.d.
Nee, vertel eens hoe die overzichtelijke, glasheldere grondwet dat gaat oplossen?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:19 schreef RSM het volgende:
[..]
Idd, dus ze hebben in India de beschikking over hoog en laag opgeleid personeel tegen een fractie van de kosten hier in Nederland? Al enig idee waarom die Europese Grondwet er moet komen?
Dat jij hem niet snapt is een ander verhaal, het gaat om het principe. Voor of tegen Europese eenwordingquote:Op zondag 1 mei 2005 00:53 schreef CybErik het volgende:
[..]
Nee, vertel eens hoe die overzichtelijke, glasheldere grondwet dat gaat oplossen?
Ik snap ook niet hoe de Europese eenwording op een juridisch niveau ervoor zal zorgen dat India de IT markt in Europa niet gaat veroveren (hebben ze al gedaan).quote:Op zondag 1 mei 2005 00:58 schreef RSM het volgende:
[..]
Dat jij hem niet snapt is een ander verhaal, het gaat om het principe. Voor of tegen Europese eenwording
Onzin, het gaat over het vereenvoudigen van procedures en het continueren van bestaande verdragen, met deze grondwet geven we een hoop macht aan europa en houden we weinig zelfbeschikkingsrecht over (ja we mogen een 'rode kaart' uitdelen....) en geven een groot aantal vetorechten op....ik denk dat jij je nog wat dieper zou moeten inlezen...quote:Op zondag 1 mei 2005 00:58 schreef RSM het volgende:
Dat jij hem niet snapt is een ander verhaal, het gaat om het principe. Voor of tegen Europese eenwording
Precies, en waarom denk je dat die maatregelen nodig zijn?quote:Onzin, het gaat over het vereenvoudigen van procedures en het continueren van bestaande verdragen, met deze grondwet geven we een hoop macht aan europa en houden we weinig zelfbeschikkingsrecht over (ja we mogen een 'rode kaart' uitdelen....) en geven een groot aantal vetorechten op....ik denk dat jij je nog wat dieper zou moeten inlezen...
Er is meer dan alleen IT hoor, dat was het begin *elk* productie bedrijf is op dit moment bezig met outsourcen / activiteiten verplaatsen naar India of China. De consultancy sector volgt. De reden? Ze zijn toegewijder en vragen veel en veel minder loon. Als er dus in Europa niet snel wat veranderd is *iedereen* over 15 jaar werkloos, en krijgen wij ontwikkelingssubsidie van China en Indiaquote:Ik snap ook niet hoe de Europese eenwording op een juridisch niveau ervoor zal zorgen dat India de IT markt in Europa niet gaat veroveren (hebben ze al gedaan).
Praat geen poep.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef RSM het volgende:
[..]
Precies, en waarom denk je dat die maatregelen nodig zijn?
[..]
Er is meer dan alleen IT hoor, dat was het begin *elk* productie bedrijf is op dit moment bezig met outsourcen / activiteiten verplaatsen naar India of China. De consultancy sector volgt. De reden? Ze zijn toegewijder en vragen veel en veel minder loon. Als er dus in Europa niet snel wat veranderd is *iedereen* over 15 jaar werkloos, en krijgen wij ontwikkelingssubsidie van China en India
Lekker beargumenteerdquote:
Een beetje simpele gedachte van je.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef RSM het volgende:
[..]
Precies, en waarom denk je dat die maatregelen nodig zijn?
[..]
Er is meer dan alleen IT hoor, dat was het begin *elk* productie bedrijf is op dit moment bezig met outsourcen / activiteiten verplaatsen naar India of China. De consultancy sector volgt. De reden? Ze zijn toegewijder en vragen veel en veel minder loon. Als er dus in Europa niet snel wat veranderd is *iedereen* over 15 jaar werkloos, en krijgen wij ontwikkelingssubsidie van China en India
Wacht maar tot je wordt vervangen door een pool.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |