En dan gaan we om de maand stemmen welke breezah van de week de breezah van de maand wordtquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
die kom ik nu in elk breezah-topic al wel tegen maar ze is wel lekker
![]()
Ik ga morgen is kijken hoe ik dat ga doen met die verkiezingen van Breezah-van-de-Week!
In topic 219 denk ik wel dat die verkiezing er komtquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef classpc het volgende:
[..]
En dan gaan we om de maand stemmen welke breezah van de week de breezah van de maand wordt
En daarna breezah van het jaar. (mocht de topicreeks zo'n lang leven hebben)
Knap is andersquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef Rainboww het volgende:
OMFG:
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/*_JuutJ_*/pics
![]()
![]()
Achja het worden denk ik knock-out rondes dus je kunt haar er uit stemmen en het is 'maar' een nominatie.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze doet 't hem wel.
Inderdaad, een grote, grote kanshebberquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze doet 't hem wel.
Daarom poste ik het ook, ik dacht jij kent haar welquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef doedelzak13 het volgende:
Oeh, sophie: klik!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pryzenquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze doet 't hem wel.
OMGquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze doet 't hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |