Wat een dom wicht, het is helemaal geen Lquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef classpc het volgende:
Nominatie voor Favo Breezah:
[afbeelding]
Ze mag niet eens uit, haar ouders zijn streng christelijkquote:Wat d0e je t liefst in je vrije tijd??
Uitgaan ofc0urse...
Lekker en dom ideale combinatie voor een breezersletjequote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
Ze heet: !;fnkii^kiwi*
Nog een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk heeft ze ook een profiel: http://www.sugababes.nl/433347
ga buitenspelen , moraalridderquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ongelofelijk, ondertussen al 23 delen vol met het uitlachen en belachelijk maken van breezerfiguren. Laat andere mensen in hun waarde, in plaats van ze hier anoniem af te kraken. Dat is zo mogelijk nog lager.
Nee, ik drink geen breezer en in mijn vriendenkring ook niet. Het is alleen simpelweg triest om mensen, zonder dat ze daarvan afweten, hier voor gek te zetten.
Uhuhquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef doedelzak13 het volgende:
Oeh, sophie: klik!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen zit hij wel te sjorren op de foto's die wij plaatsenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:10 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ga buitenspelen , moraalridder![]()
Wat heb je aan IQ in bedquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:14 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Uhuh
Provincie: Gelderland (GE)
IQ: -7
Zou me niks verbazen iddquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ondertussen zit hij wel te sjorren op de foto's die wij plaatsen![]()
Die komt ook zeker in aanmerkingquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef doedelzak13 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:23 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Als ze met haar topografische kennis dat bed ooit kan vinden
Dan maar op een willekeurige plekquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:23 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Als ze met haar topografische kennis dat bed ooit kan vinden
behalve dat ze denkt dat den haag in gelderland ligt is ze wel ok!quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef doedelzak13 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Welke programma moet gelijk van de buis?
alle soaps
quote:Bij welke televisiepersoonlijkheid krijg je spontaan braakneigingen?
Patty Braaaaaad
quote:Beste 3 films aller tijden
The patriot
The gladiator
Braveheart
dit is geen Breezahsletje Dit is gewoon een enorm lekker wijfquote:Zit je nog op school? Zo ja welke opleiding doe je en welke richting?
Helaas nog steeds school....havo
Ik vind het leuke foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
Nog een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk heeft ze ook een profiel: http://www.sugababes.nl/433347
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
Heey, die komt uit Linschotenquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:17 schreef Beach het volgende:
http://www.sugababes.nl/**_Chickii_**
Ex van mn beste vriend
[..]
Ze mag niet eens uit, haar ouders zijn streng christelijk
Goed ideequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik ga morgen is kijken hoe ik dat ga doen met die verkiezingen van Breezah-van-de-Week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |