Ja kan je het ook bij dierenspeciaalzaak halen is alleen iets duurder en ander merk.Je kan de kattenbak ook zo handig schoonmaken er blijven geen stukken aan de bak vast zitten enzo,en je hebt ook minder last van de stank.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:19 schreef ThAzOnE het volgende:
@pure, is dat bij elke dierenspeciaalzaak te halen?
Jep, hier ook, werkt primaquote:Op zondag 1 mei 2005 10:41 schreef bizzzy het volgende:
Biokat's premium, niet goedkoop, gaat wel heel lang mee, ruikt heeerlijk! (zit babypoeder in)
sluit ik me bij aan, klontert prima en ruikt echt lekker ja. Alleen verkopen ze het hier in de buurt niet, dus meestal heb ik toch biokat classic.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:41 schreef bizzzy het volgende:
Biokat's premium, niet goedkoop, gaat wel heel lang mee, ruikt heeerlijk! (zit babypoeder in)
Dat doen er meer niet. Ook een beetje begrijpelijk als je bedenkt dat katten tig keer beter ruiken als mensen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Spul met een geurtje plassen ze ook niet op.
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:44 schreef Uhmmie het volgende:
mja logisch dat je lang doet met 20kg
maar als ik dat lopend naar huis moet slepen heb ik die tijd ook wel nodig om te herstellen van de pijn in mn rug
Dat gebruik ik ook af en toe, en dat wordt bij mij een soort klei-achtige pasta die zich aan de bodem van de kattebak hecht en die ik er dan af moet borstelen met een schuurspons.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
sivoton. dat is klontvormend en er zit geen raar geurtje aan.
we halen het altijd bij dirk van de broek. maar toen die 2,5 week dicht was, moesten we wat anders. vriendje had toen van die geperste papierkorrels gekocht met een geurtje.
zowel doerak als ik vonden het niets. ik vond de pleelucht die erafkwam smerigen doerak vertikte het om er iets in te doen, dus ik heb wat afgedweild.
snel weer sivoton gehaald en nu hebben we weer een tevreden op de bak plassende dame.
Het zal wel, denk je dan, maar ook de dierenspeciaalzaak waar ik het haalde (Dobey) was er enthousiast over en dan besluit je het toch eens te proberen. Een zak van 3,8 liter Litter Pearls zou voor een kat met een gewicht tot 4 kilo genoeg moeten zijn voor een maand (!) waarbij je dan 1x per dag de hoopjes uit de bak moet scheppen en even krachtig omroeren.quote:een revolutie op het gebied van kattenbakvulling, het begin van een dynamische en totale ommekeer in de kattenbakverzorging. Door speciale productiewijze en gebruik van topkwaliteit silicagel van de beste fabrikant die uitsluitend voor Litter Pearls produceert, ontstaat een product met revolutionaire eigenschappen.
we hebben ze wel op de trap, in de verfquote:
Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:
hoe de vulling heet weet ik even niet meer,
maar ik heb een fantastische kattenbak.
[afbeelding]
je rolt het geheel om,
je haalt het laatje er uit,
keert het laatje om boven pedaalemmer/vuilnisbak/container,
stopt het terug.
![]()
geen schepjes, geen gestuif, geen vieze vingers,
hygienisch en makkelijk (vind ik )
hier 1 kater en inderdaad bij hem blijft de bak wel droog.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.![]()
Op zich is het systeem perfect. Vooral als je normale plas hoeveelheden hebt, zodat de korrels het vocht ook kunnen absorberen.
In combinatie met gewoon kattengrint is het geen succes. Er blijft een mega stofwolk binnenin hangenKatten zaten te niezen als ze op de bak gingen. En als ze eruit kwamen hadden ze allemaal stof op zich liggen.
![]()
Als ze hier ooit normale hoeveelheden gaan plassen, dan ga ik m zeker weer gebruiken. En vooral als je maar 1 kat hebt is hij echt geweldig.
Me 2quote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Tha_Flash het volgende:
Wij hebben de blauwe zak ( 20 kg ) van Linda Spaans
Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:
hoe de vulling heet weet ik even niet meer,
maar ik heb een fantastische kattenbak.
[afbeelding]
je rolt het geheel om,
stopt het terug.
![]()
Nou als je kat aan de race is dan zal alles wel vol zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.
Ook wel grappig als je niet in de gaten hebt dat die kat er nog in zit![]()
Hier zit nog een fan! Je betaalt per zak wat meer maar die pijs haal je er aardig uit als je kijkt hoe lang je met een verpakking doet (echt een maand!).quote:
Ik schep hem wel altijd even leeg hoor, maar verder een ideaal systeemquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien Xena steeds tussen de 2 delen van de oude kattenbak pieste, hebben we een Tommy John gekocht.
En het bevalt prima
Een week lang geen omkijken naar, de avond voor de vuilnisman komt pak ik de kartonnen tas/houder met vuil grit, kiept in zijn geheel in de vuilnisbak en zet een nieuwe kartonnen tas in de tommy john.
Net of ze getennist hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
haha dat ken ik ja, mijn moeder had 2 witte katten met grijze. en 1x idd oranje voetenNooit meer gekocht die zooi
Hahahaha hier ook eenmalig geprobeerd. Na 1 halve dag gelijk de bak leeggekieperd en de rest van de zak (deze dommerd had ook nog een mega zak gekocht) met de dierenambulance meegegeven. En blij dat die daarmee zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen?.
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer!.
Same here.. Had ik ineens een zwart-wit-oranje poesquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen?.
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer!.
Dat had ik dus ook.. Ik had van die gratis probeerzakken gekregen in de dierenwinkel....quote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Catsan vind ik maar niks, die neemt geen vocht opDe beste vind ik van de c1000, in zo een kartonnen meeneemdoos
Die is echt goed
Maar nu heb ik iets van Lidl, en die is ook prima
![]()
![]()
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Skaai het volgende:
Heb net maar een klacht naar Purina gestuurd, eens kijken hoe ze reageren op mijn mail
Die gebruiken de dames hier ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. Ik had van die gratis probeerzakken gekregen in de dierenwinkel....
Ik dat spul geprobeerd en met drie katten werkt dat spul voor geen meter want ze pissen wat af haha
Op een gegeven moment had ik het er denk ik net 2 dagen inzitten, gaat de kleinste van ons naaste de kattenbak zitten pissen dus ik zomaar wat bleek die catsan nam dus niks op lag in de kattebak gewoon laag pis
![]()
we hebben nu ehmmm budget kitty
[ afbeelding ]
werkt naar mijn idee heel goed en kost ehm 10 euri voor 2 zakken van 30 liter
tenminste dat betaalde ik de laatste keer bij de intratuin
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Kptelmo het volgende:
...nou ja, dan gaan de korrels nog langer mee.
quote:
quote:Geachte mevrouw Skaai,
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klacht met betrekking tot ons product Tom Poes Foetsie-Ba kattenbakvulling. Wij vinden het vervelend dat u een dergelijke ervaring met ons product heeft gehad. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling kwaliteitscontrole en u ontvangt van ons binnenkort een schriftelijke reactie.
Wij hopen u hiermee voorlopig geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Monique van der Stelt
Consumentenservice Nestlé Purina PetCare
PURINA
Your Pet, Our Passion.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:
[ afbeelding ]
je rolt het geheel om,
stopt het terug.
![]()
Dan heb je MIJN katten nog niet gezienquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Allan24 het volgende:
Die Litter Robotgeweldig!
Alleen mijn katten gaan daar ECHT niet in! Die zijn al bang al de koelkast opengaat, laat staan wanneer hun bak rondjes gaat draaien
Nee hoor. Ik gebruik Biokat's Micro dus, zoals gezegd. En het draait zo langzaam dat het niet stoft.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef vahmpcat het volgende:
Wat een spacy dingNog nooit gezien.
Daar moeten lijkt me van die pearls in anders gaat het wel stoffen als dat ding rond draait? Dat zouden mijn katten niet pikken, dusty kattenbakRonddraaien weet ik niet, de avontuurlijkste van de twee zou het minder eng vinden dan de ander, maar toch. Het zou hun vertrouwen wel moeten winnen
![]()
Maakt het geen lawaai enzo?
En wat mag zoiets nou kosten
Ze zijn nog jong hier dus accepteren nog veel op den duur, zit er nog niet te veel ingeroestquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef athlonkmf het volgende:
De litter robot accepteerden ze ook pas na een maand, en een onvindbare oude kattebak.
[..]
Nee hoor. Ik gebruik Biokat's Micro dus, zoals gezegd. En het draait zo langzaam dat het niet stoft.
De prijs wil je niet weten. Laten we zeggen dat je er wel 30x mee naar de film kan.
We hebben het ook maar 2e hands gekocht hoor, voor 100 euro. Dat was wel een gokje (of de katten er in gaan) maar nu is het de beste koop die ik tot nu toe heb gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef Kptelmo het volgende:
Ik vind dat ding op youtube toch anders wel redelijk wat lawaai maken, maar dat kan aan de camera liggen.
Echter... 350 dollar voor een kattebak gaat mij toch iets te ver.... ook al is ie enorm cool.
Heel goed marktplaats (en die van belgie) in de gaten houden. Ik heb het ook maar daar vandaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong hier dus accepteren nog veel op den duur, zit er nog niet te veel ingeroest
Maar 300 a 350 euro nieuw vind ik toch wel ietsje te zout. Staat er een voor 200 excl verzendkosten op e-bay maar toch, vind het veel geld. Niet iets wat ik als student zomaar even over heb liggen![]()
Maar wie weet ooit.
Al zou ik hem nooit in de badkamer zetten wegens galm denk ik.
Dan schep ik nog wel wat jaartjes klontjes
Het is wel veel makkelijker met vakanties om mensen langs te laten komen om op de katten te passen. Zij hoeven immers niet meer de kattenbak te verschonen (ok. 1 slachtoffer moet het nog wel doen, 1x per week) maar de anderen hoeven alleen om paar dagen checken of het voer wel goed uit het bakkie is gekomen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Die litter robot!![]()
Da's toch net alsof er een alien in je huis staat!? Het zal best een oplossing zijn voor het verschonen van de kattebak, maar zo verschikkelijk vind ik dat nog niet dat ik zo'n lelijk duur ding in mijn huis wil hebben staan.
Dat kan dan wel zo zijn maar ik vind dagelijks of minimaal 2-dagelijks menselijk contact voor mijn katten ook heel belangrijk en heb gelukkig lieve cat sitters die 1 of 2 maal daags langskomen en de bak verschonen helemaal niet erg vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het is wel veel makkelijker met vakanties om mensen langs te laten komen om op de katten te passen. Zij hoeven immers niet meer de kattenbak te verschonen (ok. 1 slachtoffer moet het nog wel doen, 1x per week) maar de anderen hoeven alleen om paar dagen checken of het voer wel goed uit het bakkie is gekomen.
Ik zou er ook niet snel meer dan 100 aan uit geven voor een kattenbak.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
We hebben het ook maar 2e hands gekocht hoor, voor 100 euro. Dat was wel een gokje (of de katten er in gaan) maar nu is het de beste koop die ik tot nu toe heb gemaakt.
En als ik later weer moet kiezen, dan zal ik het waarschijnlijk wel voor over hebben ook. Als je eenmaal gewend ben
[..]
Heel goed marktplaats (en die van belgie) in de gaten houden. Ik heb het ook maar daar vandaan.
Het mag dus ook niet in de badkamer gezet worden. Door vocht daar werkt kattenbakvullingen niet goed.
Ehm.. zo belachelijk is het niet hoor. Op den duur bespaart het heel veel. Kan je mooi oppotten voor dierenartskosten of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef Skaai het volgende:
Heb eens Litter Pearls gekocht, wel duur maar tot nu toe stinkt er nog helemaal niks. Drolletje eruit geschept, alle urine wordt perfect geabsorbeerd. Kijken hoe lang ik doe met een klein zakje en 2 binnenkatten. Ik ben best bereid om wat meer te betalen voor kattenbakvulling, eens kijken of het niet online goedkoper te bestellen is
Hmm vind de 7,5 literzakken al voor 12,50, bij de Intratuin e.d staan ze voor 14 euro.
Oh en de 18,6 liter voor 20,99! Hmm online bestellen is interessanter![]()
Eik wel belachelijk dat ik koopjes uitzoek voor kattenbakvulling, alsof 7,50 niet duur genoeg is voor 2 liter
Dus als mijn stoffen bekleding of dekbedden onder de vieze oranje vlekken zitten en dat gaat er niet af met stofzuigen (ik stofzuig mijn dekbed nooit, eigenlijk) moet ik maar een poedertje kopen om het schoon te maken? Ingecalculeerde viezigheidsrisico'squote:
Geachte mevrouw Skaai,
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw ervaring met betrekking tot ons product Foetsie-Ba 20 liter. Jammergenoeg heeft het product niet geheel aan uw verwachtingen voldaan.
Een constante productkwaliteit en hoge klanttevredenheid zijn belangrijke pijpers voor het succes van ons product. Foetsie-Ba is een product dat voor 100% bestaat uit natuurlijke klei, waaraan geen kleurstoffen worden toegevoegd.. Klei heeft als belangrijkste producteigenschap een hoog absorptievermogen. Net als andere kleisoorten geeft de soort die wij voor Foetsie-ba gebruiken een beetje stof af. Door de typerende rode/roze kleur is dit sneller zichtbaar op (witte) pootjes of een lichte ondergrond dan het grijs-witte stof van andere kattebakvullingem, hoewel dit ook zichtbaar zal zijn. Dat het product kleur afgeeft op de pootjes is gelukkig voor de kat volledig onschuldig. Indien stofresten zichtbaar zijn op de vloerbedekking of stoffen bank, adviseren wij de vlek goed te stofzuigen, of met behulp van speciale droogreinigende poeders (verkrijgbaar in spuitbussen) te reinigen. Op tegels of harde oppervlakken kunt u het stof met een vochtige doek verwijderen.
Uiteraard is het productieproces er in beginsel op gericht het product stuifvrij te maken. Tijdens het productieproces word alle overtollige stof weggezogen, waardoor er vrijwel geen stof meer in Foetsie-Ba voorkomt. Het is echter onmogelijk het product geheel stofvrij te maken. Daarom zal er wellicht in sommige zakken stof zitten, hetgeen ook voor een deel veroorzaakt kan worden door transport.
Wij bedanken u voor de moeite die u genomen heeft om ons te informeren. Wanneer u ons uw bankrekeningnummer doorgeeft, zullen wij u het aankoopbedrag vergoeden.
Met vriendelijke groet,
NESTLE PURINA PETCARE
Evelien ...
Consumentenservice
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef tslh het volgende:
Kan ik Golden Grey Master ook in een winkel kopen: zijn er bepaalde ketens die het voeren (intratuin oid)?
Ik wil eerst een zak kopen en proberen: online bestellen is wat lastiger aangezien ik de hele dag weg ben en er niemand thuis is.
Ik gebruik dat spul al een jaartje. Veel beter dan Catsan en C1000 wat ik voorheen gebruikte. Gaat veel langer mee, stuift niet, goedkoop (zeker als je het per 3 bij zooplus haalt). absorbeert geurtjes beter dan al het andere spulquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:48 schreef Skaai het volgende:
Heb de zakken Tigerino silicaatkorrels binnen, kan pas met een paar dagen vertellen wat het effect heeft. Blauwe korreltjes zien er wel kek uit. Vrij vlot geleverd, afgelopen donderdag bood de postbode het al aan
.
Tja.. wat voor ervaringen wil je nog meer? Het belangrijkste is dat je katten er op willen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:19 schreef freddyemmer het volgende:
Hey mensen ook wij hebben sinds kort 2 kittens en zijn een beetje aan het expirimenteren met kattenbakvulling. We hebben inmiddels schep en schoon 3x hygiene van AH gehad en dat beviel niet. Nu gebruiken we Catsan extra hygiene maar ook deze bevalt niet. Nu hoor ik hier redelijk wat mensen over Tigerino silicaatkorrels en over Golden Grey Master zijn er hier mensen die mij daar hun ervaringen over kan vertellen?
Qua klonteren etc deden catsan & AH het prima maar qua geur laat het veel te wensen over
Absoluut sillicaat. Deze absorbeert alle geurtjes het snelst en is zelf geurneutraal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef freddyemmer het volgende:
Ik heb onze kittens er nog nooit op kunnen betrappen dat ze ook maar iets uit de kattenbak eten. Tevens zijn ze tot nu toe niet kieskeurig qua vulling. Laat ik mijn vraag dan anders stellen. Welke kattenbakvulling maskeert het beste luchtjes?
Guus heeft de eerste dagen dat hij hier was wel een paar silicaatkorrels geprobeerd te eten, maar die bleven dan aan zijn tong plakkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:52 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Sillicaat en klontvormend wordt afgeraden voor kittens die alles opvreten, maar dat is weer per kitten anders.
Hmm, toch ook maar eens Litter Pearls proberen dan.. Wij blijven hier elke twee weken de bak verschonen (nu twee bakken zelfs), maar dan ruiken ze in elk geval nog niet. Met andere vulling (veel geprobeerd) zaten we met Siep na een week wel flink in de stank, dat ging wel erg hard. We zijn al erg blij met de 'gewone' silicaatkorrels dus, maar als the real thing nog beter werkt..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zowel Litter Pearls als Tigrino geprobeerd maar merkte dat Litter Pearls weliswaar duurder zijn, maar ook een stuk beter werken.
Ik betaal liever 1/3 meer om echt een maand met één zak te doen als dat ik minder betaal en na 2 weken de bak moet verschonen omdat de urine de tent uit meurt.
'Helaas' moet ik het voorlopig met kleikorrels doen omdat ik een nestje van nu 5 weken oud in huis heb. En die eten dus echt wel de korrels. Je merkt meteen dat het een stuk meer gedoe is en de geurtjes minder goed absorbeert. Maar dat heb ik er wel voor over.![]()
Jij bedoelt NULLODOR® Health Indicatorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:40 schreef athlonkmf het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de NullOdor sillicaat, schijnbaar is deze fijner van structuur en test gelijk ook de gezondheid van de katten.
Yup.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef freddyemmer het volgende:
[..]
Jij bedoelt NULLODOR® Health Indicator
Bedankt voor de tip,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Lonaa het volgende:
Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.
Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
Kan je bij Nol wel gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Papabear het volgende:
Gimpet BioKat's Fresh
[ afbeelding ]
Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend
Wat een enge kat op die zak!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.
Nu heb ik deze
[ afbeelding ]
En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. Enhet
loopt
amper
uit
. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
Mmm.... je hebt gelijk wat betreft de uitloop van de AH 3x korrels.... ik word er niet gek van maar stofzuigen is wel het eerste wat ik doe als ik thuis kom van mijn werk. Misschien toch eens deze korrels proberen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.
Nu heb ik deze
[ afbeelding ]
En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. Enhet
loopt
amper
uit
. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik bewijs even het tegendeel
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |