Vind je spinnetjes van 1 cm die zwart zijn met gele of rode (!!!) vlekken ook leuk? Dan mag je ze komen ophalen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Waarom zijn mensen toch bang voor spinnen? Ze doen dus niks, kunnen niet eens wat doen
Ik ging als klein Tinkerbelletje in de herfst de straat op en in de heggen de spinnewebben bekijken. Prachtig
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:07 schreef spinnetje het volgende:
help !!! ......ik wordt gehaat!!!!
Zeg ik, nuttigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef TR08 het volgende:
Volgens mij heet die gewoon "huisspin". Een voor ons land ontzettend normaal beestje dat muggen erg lekker vindt
Bijtenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Waarom zijn mensen toch bang voor spinnen? Ze doen dus niks, kunnen niet eens wat doen
je bedoelt 'steken'!!quote:
Toen ik nog een klein missje_sly was, heb ik kennelijk van alles aan dieretjes verzameld en gevangen, want toen vond ik ze leuk; ook spinnen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ging als klein Tinkerbelletje in de herfst de straat op en in de heggen de spinnewebben bekijken. Prachtig
bash.orgquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:28 schreef nXn het volgende:
<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it
<spitfire> haha mendo
<spitfire> take a screen shot
<spitfire> wait
<spitfire> that made no sense
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:28 schreef nXn het volgende:
<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it
<spitfire> haha mendo
<spitfire> take a screen shot
<spitfire> wait
<spitfire> that made no sense
Ik heb mijn antwoord al...quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:42 schreef Luckepuk het volgende:
In hoeverre is dat fabeltje dat spinnen altijd met zijn 2en zijn trouwens waar?
*doet voor de zekerheid voetjes omhoog*
Maar wie zegt dat dat nummer 2 is?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:34 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Exemplaar nr2, zo mogelijk nog groter, zat net in de gootsteen....![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:37 schreef bizzzy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat nummer 2 is?
Kan wel de helft van een ander paar zijn...in dát geval zijn er dus nóg 2!
![]()
Met die opmerking kwam hublief vanacht ook om kwart over 4quote:Op zondag 1 mei 2005 10:37 schreef bizzzy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat nummer 2 is?
Kan wel de helft van een ander paar zijn...in dát geval zijn er dus nóg 2!
![]()
euh.. volgens mij bekijk jij het plaatje verkeerd omquote:Op zondag 1 mei 2005 22:19 schreef bastardhost het volgende:
Ff gegoogled en ik kom op een trechterspin:
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/Spiders/Agelenidae/AgelenidaeNL.htm
Die haken voor aan de kop blijken spin-tepels te heten
Dat was het mooie van de Kirby die we gebruikten... of werden ze flink vermalen door de schroefbladen die in het apparaat zitten, en als ze daar nog levend door weten te komen spatten ze uit elkaar door de druk in de zakquote:Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef Anitra het volgende:
Oeh die van babyfeet lijkt heel erg op die wij hier regelmatig hebben. Die zijn groot, zwart, harig en snel. Erger nog je hoort ze lopen op het laminaat
De enige manier om die te pakken te krijgen is de stofzuiger. Lang leve de afsluitbare zakken.
Trouwens, een knoert? Die worden toch helemaal niet zo groot?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:25 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zit hier al een dik kwartier een knoert van een springspin in de gaten te houden..
Ben alleen thuis en de hulptroepen zijn onderweg en ondertussen verlies ik dat beest niet uit het oog... nu weet ik nog waar die zit!
*rilling*
eek! van een afstandje en als afleiding is de les zijn ze hardstikke leuk...maar van zo dichtbij hoeft het niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tijdje terug een closeup gemaakt van een springspinnetje:
[afbeelding]
dzjiezzz...zo'n grote spin vind ik eng, kan er niks aan doen. Toch maak ik ze niet dood, dat vind ik kosmisch niet verantwoordquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef babyfeet het volgende:
vind hem toch meer hier op lijken eigenlijk [afbeelding]
deTegenaria gigantea of heten ze allemaal het zelfde ?
klein is tie echt niet brrrrr
Ik ook niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |