abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26616330
Iemand enig idee wat voor exemplaar dit is? Deze zat dus gisteren op de drempel tussen gang(van de flat) en gang(van mijn huis)

Ik haaaaaaaaaaaaaaat spinnen!!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26616347
Ik vind spinnen mooi.

Zijn hele nuttige beestjes

Maar geen idee wat voor spin dat is.
pi_26616403
Ik vind ze vooral erg mooi als ze zich elders nuttig maken.. (lees: minimaal 2 km afstand)
pi_26616428
Waarom zijn mensen toch bang voor spinnen? Ze doen dus niks, kunnen niet eens wat doen

Ik ging als klein Tinkerbelletje in de herfst de straat op en in de heggen de spinnewebben bekijken. Prachtig
pi_26616486
help !!! ......ik wordt gehaat!!!!
da`s toch voor niemand leuk!?
http://awoltering.blogspot.com
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:07:53 #6
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_26616491
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Waarom zijn mensen toch bang voor spinnen? Ze doen dus niks, kunnen niet eens wat doen

Ik ging als klein Tinkerbelletje in de herfst de straat op en in de heggen de spinnewebben bekijken. Prachtig
Vind je spinnetjes van 1 cm die zwart zijn met gele of rode (!!!) vlekken ook leuk? Dan mag je ze komen ophalen!

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_26616493
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:07 schreef spinnetje het volgende:
help !!! ......ik wordt gehaat!!!!
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:08:22 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26616497
Ik vind em eigenlijk best aandoenlijk.
Vampire Romance O+
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:13:17 #9
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_26616564
Aan de foto te zien is het geloof ik deze spin, klein stukje informatie;) Maar 100% zeker ben ik niet, omdat ik de voorkant niet goed kan zien.

In Nederland leven drie veel voorkomende nachtkaardespinnen. Voor Zuid-Limburg en België komen daar nog twee, zeer zeldzame, soorten bij. Twee nachtkaardespinnen komen zeer vaak bij of zelfs in huizen voor: de Huiskaardespin en de Muurkaardespin. Van de twee, die nogal op elkaar lijken, is de Muurkaardespin de grootste. Samen met een paar trechterspinnen (Agelenidae) worden deze in en bij huis levende soorten huisspin genoemd. Met name mensen die bang zijn voor spinnen hebben de schurft aan deze huisspinnen. Je kunt meestal goed zien of je met een nachtkaardespin of een trechterspin te maken hebt: trechterspinnen hebben vaak langere poten dan de nachtkaardespinnen. Verder glanzen de nachtkaardespinnen, terwijl de trechterspinnen door hun beharing dat niet doen. De spinnen die heel hard door het huis lopen en ook nog wel eens in bad of gootsteen terechtkomen zijn bijna altijd mannetjes van trechterspinnen. De nachtkaardespinnen vinden we meestal op de buitenmuur. Ze danken hun naam aan het feit dat ze 's nachts hun web maken en daarmee doorgaan zelfs als je er met een sterke zaklantaarn op schijnt.

Niets om je bang te maken i.e.g. Voor de zekerheid kijk hier maar even, dan kan je kijken of het klopt.
http://www.gardensafari.n(...)similis_hs4_4384.jpg

Wil je een vergrotende foto:
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:14:57 #10
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_26616583
Volgens mij heet die gewoon "huisspin". Een voor ons land ontzettend normaal beestje dat muggen erg lekker vindt

Ze kunnen nog behoorlijk groeien trouwens.
pi_26616590
Aaarrgghhh!! Dat is um idd!!! brrrr....
pi_26616601
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef TR08 het volgende:
Volgens mij heet die gewoon "huisspin". Een voor ons land ontzettend normaal beestje dat muggen erg lekker vindt
Zeg ik, nuttig
pi_26616782
ik vind liever een lekker wijf op me'n drempel hoor
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:26:52 #14
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_26616791
Die lichte spinnen met de lange pootjes, die vanaf augustus vaak in woon- en slaapkamers leven, zijn zeer giftig echter hun veel te kleine gifkaakjes kunnen nooit door de huid van een mens heen prikken. Zij houden ander ongedierte ( waarvan je de manier van leven en bestaan niet eens wil weten ) uit je huis.
Er zou een straf moeten staan op het doden van spinnen!
Pak en glas en een bierviltje of ander steviger papier. Zet het glas op zijn kop op de spin. Schuif er het bierviltje onder. ( Als je het viltje langzaam eronder schuift stapt hij daar nog zelf op ook ).
Zo moet het!!
Ik trap de marmot van je kindje toch ook niet plat?? Hoe nuttig!!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:28:53 #15
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_26616822
<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it
<spitfire> haha mendo
<spitfire> take a screen shot
<spitfire> wait
<spitfire> that made no sense

Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:29:34 #16
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_26616908
quote:
Bijten
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26616909
Da's een harige.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26617056
In hoeverre is dat fabeltje dat spinnen altijd met zijn 2en zijn trouwens waar?

*doet voor de zekerheid voetjes omhoog*
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:42:56 #20
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_26617068
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:32 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Bijten
je bedoelt 'steken'!!
Behalve de spinnen in een groot gedeelte van Europa ... die kunnen een mens weinig maken.
Je moet meer in de warme landen of de jungle zijn om de gevaarlijke exemplaren tegen te komen. Ik weet zeker als je een wolfspin of een vogelspin 'echt' ziet dat je 'm nog lief en mooi vindt ook!!!
Niets zo mooi voor het oog als een wolfspin of een vogelspin....
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_26624569
Ik vind spinnen mooi, nuttig en ENG
Ik zal ze niets doen, maar ga wel naar een andere kamer....
pi_26626738
brrrr krijg kriebels van
(de foto's zijn ook zo eng groot)
pi_26628807
das geen spin,. dat is een creature die rechtstreeks uit de 6de laag van de hell komt, 1 van de aanbidsters van lucifer himself..

Moderator zaterdag 30 april 2005 @ 21:26:43 #24
5428 crew  miss_sly
pi_26628856
quote:

Toen ik nog een klein missje_sly was, heb ik kennelijk van alles aan dieretjes verzameld en gevangen, want toen vond ik ze leuk; ook spinnen.
Nu ben ik er erg bang voor, hoewel ik al een aantal jaren bezig ben met er tegen vechten en dat wel zijn vruchten afwerpt. Ik ben niet meer panisch, maar nog wel bang. En ik weet best dat ze niets kunnen doen en nuttig zijn. Maar toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26628960
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:28 schreef nXn het volgende:
<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it
<spitfire> haha mendo
<spitfire> take a screen shot
<spitfire> wait
<spitfire> that made no sense

bash.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')