quote:Op zondag 1 mei 2005 15:05 schreef Ruis het volgende:
ik ook nooit
vinden jullie het ook zo raar dat op de dag van de arbeid niemand werktquote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen is alles anders.
Hoe is morgen alles anders?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen is alles anders.
Bah,werk. Nee, dan ben ik WEER een jaar ouder.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe is morgen alles anders?
Heb je dan werk?
lijkt me zowieso een prima plan, aangezien iedereen ergens anders vandaan komtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef Nouk het volgende:
Hey, donderdag he. Kunnen we dan wel afspreken op Zwolle Centraal ofzo. Want ik ken heel Zwolle niet en als ik dan in m'n eentje ergens heen moet enzo. Werkt niet. Hoelaat wilden jullie heen gaan?
http://fokblock.blogspot.com/quote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Nouk het volgende:
Wat lulden jullie nou over quickPI, ik zie niks bijzonders?
zover ik weet is 12 uur op CS de planning, verzamelen bij de ingang v/d tunnel lijkt me t gemakkelijkst.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef Nouk het volgende:
Oke dan, dat is mooi. Al een tijd in gedachten? Ik heb geen idee hoelaat het ong daar begint?
Oh en MUUS is mod geworden, wat leuk.
ik geniet ook altijd met volle teugen van al zijn verhalen!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef Nouk het volgende:
Ik niet. Lijkt me wel meer dan fantastisch als Twister ook komt. Goeie kerel. Gezellig vooral.
Ingang van een tunnel? Hmz oke, ik bel wel als ik er benquote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
zover ik weet is 12 uur op CS de planning, verzamelen bij de ingang v/d tunnel lijkt me t gemakkelijkst.
alle sporen (nouja, bijna alle sporen) komen uit op die tunnel.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ingang van een tunnel? Hmz oke, ik bel wel als ik er ben. 12 uur is wel okay.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik geniet ook altijd met volle teugen van al zijn verhalen!
Oww oke. Dat lijkt me wel goed denn. Komt iedereen? Weber ook?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
alle sporen (nouja, bijna alle sporen) komen uit op die tunnel.
de echte vraag is, vergeet weber weer eens bier te halen?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oww oke. Dat lijkt me wel goed denn. Komt iedereen? Weber ook?
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
de echte vraag is, vergeet weber weer eens bier te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |