Ik ben nog nooit vies geweest van moord.quote:
tja daar kan ik niet tegenop hoe kan ik ooit voor ONZ gesolliciteerd hebben .. ineenschrompelt !quote:
Nu word ik bang.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vies geweest van moord..
* Bosbeetle loopt over het strand en neem en passant een arm meequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:28 schreef Zwansen het volgende:
Hij blijft mooi, Saving Privat Ryan...
Lui zwijn!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:41 schreef Ruis het volgende:
niet uit bed willen en toch aan je internet verslaving voldoen is okay.
das een ruis of een google vraag !quote:
ik denk dat hij gewoon een cdtje wil branden of evnt.. die vage shit die jij altijd met 120% alcohol of deamon doet !quote:Op zondag 1 mei 2005 13:11 schreef Ruis het volgende:
wat wil je doen dan, Cynic?
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:44 schreef Ruis het volgende:
ah, dan is ie alcohol 120% of deamon tools nodig dus.
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef Ruis het volgende:
gister vergeten te kijken toen ik in de stad was
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon een cdtje wil branden of evnt.. die vage shit die jij altijd met 120% alcohol of deamon doet !
slinger je MSN eens aan danquote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Precies!C&C is dus zo'n file en die moet ik volgensw mij eerst op een cd branden voordat ik hem kan installeren
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:05 schreef Ruis het volgende:
ik ook nooit
vinden jullie het ook zo raar dat op de dag van de arbeid niemand werktquote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen is alles anders.
Hoe is morgen alles anders?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen is alles anders.
Bah,werk. Nee, dan ben ik WEER een jaar ouder.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe is morgen alles anders?
Heb je dan werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |