Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Windows Media Player wel!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Waarmee kan ik het bekijken.
Winamp werkt niet....
tijd om te rellenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:17 schreef cyberrobin het volgende:
Weg ME.. en verder ook erg saai en stil!
Media Player Classic werkt iigquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Waarmee kan ik het bekijken.
Winamp werkt niet....
Freddie got fingeredquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Ey Tonks waar komt die Icon van jou eigenlijk uit? Vraag ik me elke keer af als ik hem zie en aangezien dit toch een verkapt SC topic is.
Maar doet nietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Echt iedereen die langsloopt kijkt er naar.
Staat zelfs al in OPquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar : http://vkmag.com/index.php/weblog/mayday_mayday_mayday/
ze gaan een verfbom dumpen
We knowquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar : http://vkmag.com/index.php/weblog/mayday_mayday_mayday/
ze gaan een verfbom dumpen
Ik meer als 70quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef timbastiaansen het volgende:
ik heb nu wel zo ongeveer 50 posts erbij![]()
maar ik zou gaan, doeg![]()
-dubbelquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef timbastiaansen het volgende:
ik heb nu wel zo ongeveer 50 posts erbij![]()
maar ik zou gaan, doeg![]()
heb je gewoon geteld.. of kan je dat gewoon zien ergens??quote:
Ik had er gister avond 5000 nu 5102 dusja moet ongeveer wel 70 in dit topic zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef space-kees het volgende:
[..]
heb je gewoon geteld.. of kan je dat gewoon zien ergens??
owkeeyquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had er gister avond 5000 nu 5102 dusja moet ongeveer wel 70 in dit topic zijn
waarschijnlijk mensen die op die manier proberen een artistieke bijdrage te leveren aan het jubileum concert straks.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:27 schreef SweetPumpkin het volgende:
wie lopen daar zo te kakelen?
volgens mij dacht iedreen datquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, ik dacht dat dat groepje van 4 iets ging doen... maar ze liepen door.
Hier is het haarscherpquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Op dat webcambeeld zie ik echt bar-weinig.. is het de kwaliteit of ligt het aan mij?
Tis bijna donker, daar zal het aan liggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Op dat webcambeeld zie ik echt bar-weinig.. is het de kwaliteit of ligt het aan mij?
jup, 2 mensenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fluitjes
Zag iemand net trouwens ook iemand naar die pispot toe rennen?
Check die neurd manquote:
Wantquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:36 schreef Xalopalyps het volgende:
* ff weg is, 3de beeldscherm op computer probeert aan te sluiten B)
goed ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wie gaat er nog naar Amsterdam en kalkt er midden in de nacht het Fok!logo er op?
De webcam heeft moeite met scherpstellen in het donker.
Zou geinig zijn als het eerste licht in de ochtend doorbreekt en er staat een enorme kleurenlogo op het plein.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:29 schreef Rowdie het volgende:
[..]
goed idee
jammer genoeg woon ik veel te ver van Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Zou geinig zijn als het eerste licht in de ochtend doorbreekt en er staat een enorme kleurenlogo op het plein.
Yeah! En wees niet bang dat je herkenbaar in beeld komt, het beeld in het donker is erg brak.quote:
Bedankt voor de entertainment.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:58 schreef donald_dick het volgende:
ik ben terugheb de tweakers overlegt. ben nu wel lam, maar dat kwam doordat me baas jarig was
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:06 schreef Eyeopener het volgende:
en kijkt u allen eens links bovenin het beeld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:32 schreef Wepeel2 het volgende:![]()
Eindelijk een verandering
Straks komt er nog een fundamentalistische moslim de ruiten ingooien. Weet hij veel dat er een verschil is tussen God en Got. Zo goed zijn ze niet in spellen.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:35 schreef Koenz0r het volgende:
elke keer als ik die sirenes hoor opdoemen grijp ik al naar mijn volume knop.. Herkenbaar?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Met Paint, sorry. Geen zin op PS te openen.
Ga erheen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze lopen er gewoon overheen! Stelletje... stelletje... Ik zal ze!
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:47 schreef Leutje het volgende:
zetje! (O1) Held!
Huh??quote:
Ik heb FFquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Huh??
Ga jij eens gauw windows media player 10 en firefox downloaden
Dan werkt ie toppie!
Deze kwaliteit moet te doen zijn: http://img172.echo.cx/img172/4950/got8zi.jpgquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb FF
Maar ik gebruik Media Player Classic
*gaat WMP proberen
Doen doenquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb FF
Maar ik gebruik Media Player Classic
*gaat WMP proberen
Haal jij dat maar eens met een simpele webcam uitquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Deze kwaliteit moet te doen zijn: http://img172.echo.cx/img172/4950/got8zi.jpg
En dan is hij nog slecht
Linksbovenin heeft GoT een mooi bord geplaatst, verder daarstraks knallen van vuurwerk, een paar ambulances en er staan een of ander kraampje voor alle toeristen die op het Fok!-GoT-plein afkomen!quote:
Wat danquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja!! Er gebeurd wat bij dat raam!
ROFLquote:
Vind het wel weer genoeg, jammer dat ik er zo laat bij was.quote:
IN amsterdam gebeurt altijd wel wat ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vind het wel weer genoeg, jammer dat ik er zo laat bij was.
En je zult zien, ga ik slapen gebeurd er weer vanalles.![]()
10quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
En daar ging weer 1 :p
Drifter, welke media player gebruik jij?
Aha oke.quote:
Niets bijzonders, voor zover ik weetquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:37 schreef space-kees het volgende:
wat is dat rechts boven in de etalage? rechts van dat GOTknutsel werkje??
Ja inderdaad... Al die bagger op de grond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 05:27 schreef The_Cyberspace het volgende:
Best een zooitje geworden daar..
Hmm..dat zou ook kunnen, de stream was ook vaag bezig (slecht beeld) en heb ook muziek aanstaan.. alles loopt dus door elkaar heen hier.. maar twas wel ff schrikkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 05:40 schreef -Paul- het volgende:
Het was politie dit keer... Wel drie voertuigen.
Het logo wat er stond is gisteravond al weggehaald..quote:Op zaterdag 30 april 2005 06:38 schreef Vampier het volgende:
waar is het fok logo?
Voor zover ik weet nie..quote:Op zaterdag 30 april 2005 06:59 schreef Vampier het volgende:
daarna is er een nieuw logo geschilderd toch?
Hoe mot tie anders thuis komenquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:39 schreef Vampier het volgende:
Waarom staat die neger tegen haar op te rijden?
Waarom nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:44 schreef donald_dick het volgende:
ja doei, een stunts meer voor vandaag van mij
Als je tonks schrijft krijg je dat vergoed van mequote:Op zaterdag 30 april 2005 08:10 schreef donald_dick het volgende:
omdat nieuw krijt me een euro kost en de wil ik graag vergoed zien!!![]()
jammer van de brakke kwaliteit van mijn 6600, maar de bovenste is dus het bonnetje waarmee hlpdsk de spuitbus heeft gekocht bij de hemaquote:
Mogen ze even uitslapenquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:26 schreef Burbo het volgende:
Geen ME vandaag
Wel veel zwarte mensenquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:36 schreef Burbo het volgende:
Ook weinig oranje mensen.. ik heb er nog maar 1 gezien't is potver Koninginnedag
Wacht maar af. Wordt heus wel drukker. Ligt trouwens aan de rand van het centrum. Het Leidseplein is 5 min. lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:44 schreef woeeiiii het volgende:
Zo wat een prachtige webcam! En wat is t rustig daarIs dat ver van t centrum af ofzo. Oja Briljante actie!
Had je gistermiddag moeten zienquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:44 schreef woeeiiii het volgende:
Zo wat een prachtige webcam! En wat is t rustig daarIs dat ver van t centrum af ofzo. Oja Briljante actie!
doe met de hand lui krengquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:32 schreef DaMook het volgende:
Hoe kan ik instellen dat zo'n .asf in windows media player opent ? Hij wil nu iedere keer in winamp openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |