Linksbovenin heeft GoT een mooi bord geplaatst, verder daarstraks knallen van vuurwerk, een paar ambulances en er staan een of ander kraampje voor alle toeristen die op het Fok!-GoT-plein afkomen!quote:
Wat danquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja!! Er gebeurd wat bij dat raam!
ROFLquote:
Vind het wel weer genoeg, jammer dat ik er zo laat bij was.quote:
IN amsterdam gebeurt altijd wel wat ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vind het wel weer genoeg, jammer dat ik er zo laat bij was.
En je zult zien, ga ik slapen gebeurd er weer vanalles.![]()
10quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
En daar ging weer 1 :p
Drifter, welke media player gebruik jij?
Aha oke.quote:
Niets bijzonders, voor zover ik weetquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:37 schreef space-kees het volgende:
wat is dat rechts boven in de etalage? rechts van dat GOTknutsel werkje??
Ja inderdaad... Al die bagger op de grond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 05:27 schreef The_Cyberspace het volgende:
Best een zooitje geworden daar..
Hmm..dat zou ook kunnen, de stream was ook vaag bezig (slecht beeld) en heb ook muziek aanstaan.. alles loopt dus door elkaar heen hier.. maar twas wel ff schrikkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 05:40 schreef -Paul- het volgende:
Het was politie dit keer... Wel drie voertuigen.
Het logo wat er stond is gisteravond al weggehaald..quote:Op zaterdag 30 april 2005 06:38 schreef Vampier het volgende:
waar is het fok logo?
Voor zover ik weet nie..quote:Op zaterdag 30 april 2005 06:59 schreef Vampier het volgende:
daarna is er een nieuw logo geschilderd toch?
Hoe mot tie anders thuis komenquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:39 schreef Vampier het volgende:
Waarom staat die neger tegen haar op te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |