Is neuken geen optie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef Toos51 het volgende:
Meid kan jet het niet noemen
Ze is 67
Nog wel kwiek hoor, maar niet als ik
Tis ook altijd wat meis, neem nog een tompoesquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef Toos51 het volgende:
Ik ben geen lesbie
Ben getrouwd met Jan
Hij bridgt ook
Ook voor Heumeuasquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef Toos51 het volgende:
Ik ben geen lesbie
Ben getrouwd met Jan
Hij bridgt ook
ja maar jan kan je niet echt een vent noemenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef Toos51 het volgende:
Ik ben geen lesbie
Ben getrouwd met Jan
Hij bridgt ook
Mond, bridgen is okay....quote:
Is die Ans Appelmans (ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:46 schreef Vodka_Lime het volgende:
hmm.. ruik ik hier een kloon?...
U bent de oudste user op dit forum. congrats
200 Dollar voor een 7200 ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef P0rt0 het volgende:
Bridge? Neem een router.
Wat wil je nog meer? En dat voor een prijsje van maar $200,-. Je hoeft dus nooit meer op Fransje te wachten, want jij hebt geen bridge meer nodig AANGEZIEN je een router hebt!
Toedeloe
Een router functioneert op OSI laag 3, een bridge op laag 2. Beter alternatief is een switch, deze is in hardware uitgevoerd en is dus sneller dan de in software uitgevoerde bridge.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef P0rt0 het volgende:
Bridge? Neem een router.
Neem nou deze router-series: De 7200.
Benefits of the Cisco 7200 series routers include:
Unparalleled Cisco IOS-based IP/MPLS feature support (QoS, Broadband Agg, Security, Multiservice, MPLS, and more)
Broad range of flexible, modular interfaces (from DS0 to OC12)
Support for Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Packet Over Sonet and more
Fully modular design in a 3RU footprint
Full L2TP and PPP termination support
Support for up to 16,000 broadband subscriber sessions with the NPE-G1
Service Accelerator using Cisco PXF technology
Multi-protocol support
Low initial investment
Scalability and flexibility; ideal for network re-deployment
Wat wil je nog meer? En dat voor een prijsje van maar $200,-. Je hoeft dus nooit meer op Fransje te wachten, want jij hebt geen bridge meer nodig AANGEZIEN je een router hebt!
Toedeloe
Ooooh, maar wat doen we met een switch met routing module ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
Een router functioneert op OSI laag 3, een bridge op laag 2. Beter alternatief is een switch, deze is in hardware uitgevoerd en is dus sneller dan de in software uitgevoerde bridge.
Schopje naar DIG?![]()
Het commando "erase flash" natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooooh, maar wat doen we met een switch met routing module ?
Verdomme, gaat de cursus toosje klaarmaken nu ook niet door?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Toos51 het volgende:
Heb weer eens ruzie
Met Fransje dit keer
Ze wilde vanavond naar het speciale toernooi op de vereniging
Dus ik zeg van, Fransje, ik voel me niet zo heel lekker
Zij helemaal boos, je had het toch beloofd zei ze
Nu gaat ze samen met Wil en is ze boos op me
Bah, verpest mijn hele dag
dat gaat zowiezo niet door.. Riet is ziekquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:56 schreef WasQ het volgende:
[..]
..
Ik heb geen zin in weer een lesje rietdekken hoor!
De kloon is wel erg over the top.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:22 schreef Toos51 het volgende:
We hebben net even makkelijk gegeten
Jan heb erwtensoep staan koken
Was best lekker hoor
Erwtensoep op 29 aprilquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:22 schreef Toos51 het volgende:
Jan heb erwtensoep staan koken
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:44 schreef Toos51 het volgende:
Door de mand vallen???
Ik hou van erwtensoep, heerlijk
Ik vrees dat je zult moeten zoeken tussen de aambeienquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:31 schreef P0rt0 het volgende:
Hey Toos, zal ik jou bruine sterretje eens lekker uitrekken? Lukt vast allemaal nog wel op die leeftijd
De namen zijn perfect gekozen maar het topic zuigt inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind dit topci niet leuk
Meestal is dit het volk dat hun dikke bak voor de Aldi plant om goedkoop dingen in te slaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:19 schreef SPIRO het volgende:
Laat haar dan stikken in die pokke kaarten, vooral bridge brrrrrrrrr.
Bij ons op het werk hebben ze elke woensdag een bridge avond, ik vind het maar kak lui.
In het begin vonden ze de drank te duur, we moesten maar port halen bij de aldi![]()
En dan was dat weer niet goed, man stik toch in je bridge kaarten![]()
Ja echt wel, en nog meestal een grote bek ook of hoog uit de bolquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Meestal is dit het volk dat hun dikke bak voor de Aldi plant om goedkoop dingen in te slaan.
en jij geeft haar 50 cent en je begint te stampen enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Toos51 het volgende:
Heb weer eens ruzie
Met Fransje dit keer
Ze wilde vanavond naar het speciale toernooi op de vereniging
Dus ik zeg van, Fransje, ik voel me niet zo heel lekker
Zij helemaal boos, je had het toch beloofd zei ze
Nu gaat ze samen met Wil en is ze boos op me
Bah, verpest mijn hele dag
jij kan het wetenquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:13 schreef Skv het volgende:
Jan heeft een stinkende snikkel.
Ik ruik Jan hier nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |