Donald_dick ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik was even weg, wie is die gozer die nu de 'o' onder handen neemt? En belt?
Donald_Dickquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik was even weg, wie is die gozer die nu de 'o' onder handen neemt? En belt?
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:46 schreef DarkElf het volgende:
Laat hem gewoon FOK! neerkladden.
en groot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Quarks het volgende:
[..]
Donald_dick ?
Een emmertje water en het is er weer af
Heeft ie het echt gedaan.quote:
KOEL!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.
Kan één van jullie screenshots nemen van dit gebeuren, daar vroeg hij ook nog om, maar ik moet nu naar huis toe en heb daar geen mogelijkheid voor.
krijgt? VERF motten we hebbequote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.
Kan één van jullie screenshots nemen van dit gebeuren, daar vroeg hij ook nog om, maar ik moet nu naar huis toe en heb daar geen mogelijkheid voor.
Geen krijt, dat is zo weg te spoelen, pak een spuitbus.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ijswinkel ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME' er loopt het pand er schuin (rechts) tegenover in. Weet iemand wat daar zit?
de chinees?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME' er loopt het pand er schuin (rechts) tegenover in. Weet iemand wat daar zit?
Geen idee hoe dat moet....quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:50 schreef DarkElf het volgende:
kan iemand screenshots nemen als hij met fok bezig gaat?
Vroeger was dat een Australian ijswinkel als ik me niet vergis, ben al heel lang niet meer op het Koningsplein of Leidsestraat geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die staan daar al lang niet meerquote:
waarsch.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:00 schreef postman het volgende:
'geenstijl' ?
Omdat je dom bent ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:04 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zwaai ik terug als hij zwaait ?![]()
![]()
Alleen maar blondquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:04 schreef Quarks het volgende:
[..]
Omdat je dom bent ?
Waarom belt hij de hele tijd?
vriendin?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:07 schreef Joenes het volgende:
joy?
Vast jaquote:
Jammer, schrijf er dan wat bij in plaats van weghalen.quote:
Nope, een tweaker in poets stemmingquote:
Jullie etterbakken zitten het kijk plezier van expats te vergallenquote:Peetje says:http://www.terena.nl/~dick/cam2.asx
Peetje says:heeft dit iets met fok! te maken?
Peetje says:helpdesk?
Vampier says:yep
Vampier says::)
Vampier says:lol
Peetje says:ah, okee
Peetje says:goed dat ik me opeens bedacht dat jij daar misschien iets vanaf zou weten...
Peetje says:wat is er gaande?
Vampier says:geen idee
Vampier says:zal eens zoeken
Peetje says:okee
Zijn we ook nog eens getuige van een opbloeiende liefde.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij heeft sjans
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zijn we ook nog eens getuige van een opbloeiende liefde.![]()
nee plassenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef APK het volgende:
Staat er een kerel tegen dat ME busje te zeiken
Print-screen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan ik screenshot maken?
Niet voor lang meerquote:
:A als ik in amsterdam woonde had zoiets wel gaaf geweestquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef Impry het volgende:
Kan niet iemand een Euro vastplakken op de grond?
Jammer, is geverftquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:31 schreef seilram het volgende:
Wat een prutser tweaker die dat schoon kwam maken! Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |