Donald_dick ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik was even weg, wie is die gozer die nu de 'o' onder handen neemt? En belt?
Donald_Dickquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik was even weg, wie is die gozer die nu de 'o' onder handen neemt? En belt?
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:46 schreef DarkElf het volgende:
Laat hem gewoon FOK! neerkladden.
en groot!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef Quarks het volgende:
[..]
Donald_dick ?
Een emmertje water en het is er weer af
Heeft ie het echt gedaan.quote:
KOEL!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.
Kan één van jullie screenshots nemen van dit gebeuren, daar vroeg hij ook nog om, maar ik moet nu naar huis toe en heb daar geen mogelijkheid voor.
krijgt? VERF motten we hebbequote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Gebeld!!!! en dat gaat hij doen NADAT hij bij de Intertoys nieuwe krijt is gaan halen.
Kan één van jullie screenshots nemen van dit gebeuren, daar vroeg hij ook nog om, maar ik moet nu naar huis toe en heb daar geen mogelijkheid voor.
Geen krijt, dat is zo weg te spoelen, pak een spuitbus.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:48 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ijswinkel ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME' er loopt het pand er schuin (rechts) tegenover in. Weet iemand wat daar zit?
de chinees?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME' er loopt het pand er schuin (rechts) tegenover in. Weet iemand wat daar zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |