Hoe wil je nu op het strand gezien worden?? Als iemand die een poging gedaan heeft, maar het is mislukt....Of als een echte man die WEL het hele jaar met discipline leeft voor een echt mooi lichaamquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef Lu_uK het volgende:je kan verschil wel degelijk in 2 maanden tijd zien en merken hoor![]()
Ik doe eigenlijk precies het zelfde. Ik zie het probleem niet zo; wat nu? Gewoon verder trainen en steeds zwaardere gewichten gebruiken en steeds meer push-up;s doen. Geen probleem toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:39 schreef Lu_uK het volgende:
Ik kan niet naar de sportschool want daar heb ik geen tijd en geld voor, ik zoek al een tijdje goeie oefeningen voor thuis waar je geen attributen voor nodig hebt. Weet iemand wat goeie. Tot nu toe ben ik niet veel verder gekomen dan push-up's en sit ups, voor mij armen gebruik ik gewichten van 5 kilo. En nu? Wat zijn de beste oefeningen?
dat is inderdaad een goede oefening, ik heb ook zo'n balk, krijg je wel een brede rug vanquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Fastcruiser het volgende:
Klimmerstraining: Optrekken aan het bovenkozijn van de deur
Balk maken om aan op te trekken? Worden ook veel spieren mee getraind.
haha nee, ik ga nooit naar boekenfestijnen ik heb al een boek.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:20 schreef miki het volgende:
Ik was laatst op het Boekenfestijn en daar lag precies een goed boek voor jou (voor nog geen 5 euro). Hoe je effectief thuis een workout kunt doen. De atrributen die ze gebruiken zijn dan alledaagse voorwerpen die iedereen wel thuis heeft
Ik heb al voor je gezocht op Bol.com enzo, maar helaas niet kunnen vinden..misschien komt het Boekenfestijn binnenkort bij jou in de buurt?
1. Sportschool is geen onzinquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef GlennDesign het volgende:
ff ouwe topic omhoog kicken..
wil nu ook beetje wat aan mn muscle's doen
doen jullie elke dag trainen of paar keer in de week..
(thuis situatie dan he.. sportschool vink beetje onzin )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |