abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26602360
Ik kan niet naar de sportschool want daar heb ik geen tijd en geld voor, ik zoek al een tijdje goeie oefeningen voor thuis waar je geen attributen voor nodig hebt. Weet iemand wat goeie. Tot nu toe ben ik niet veel verder gekomen dan push-up's en sit ups, voor mij armen gebruik ik gewichten van 5 kilo. En nu? Wat zijn de beste oefeningen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Lu_uK op 29-04-2005 18:50:11 ]
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:25:22 #2
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_26603624
Denk je nou echt dat je in 2 maanden een gespierd lijf kunt kweken :S haha....beetje naief vind je niet!.....Misschien is een goed lijf een combinatie van veel bewegen en het hele jaar door!! gezonde voeding nuttigen
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:25:39 #3
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_26603629
dat lukt je ook niet in 2 maand hehehe Anabole steroïden gaan slikken joh
ongenuanceerd wezen
pi_26603737
dit klinkt als een intro voor een tell sell reclame, gaat je niet lukken..., nja je kan in de bouw gaan werken oid :p
pi_26603757
http://www.adversus.nl/fitness/borst.html zoiets bedoelde ik eigenlijk.
pi_26603819
Dit zit er dan misschien niet helemaal in maar je kan toch in de buurt komen . poste ik ook. Het gaat me er meer om tips uit te wisselen over bepaalde houdingen en oefeningen die je thuis kunt doen. en je kan verschil wel degelijk in 2 maanden tijd zien en merken hoor
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:34:58 #7
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_26603884
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef Lu_uK het volgende:je kan verschil wel degelijk in 2 maanden tijd zien en merken hoor
Hoe wil je nu op het strand gezien worden?? Als iemand die een poging gedaan heeft, maar het is mislukt....Of als een echte man die WEL het hele jaar met discipline leeft voor een echt mooi lichaam
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
pi_26604235
Ik heb even de OP aangepast misschien zijn er mensen die het nu wel weten?
pi_26604294
edit: topictitel op verzoek gewijzigd
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:08:57 #10
88824 mindwar
Little earthquake
pi_26606105
trap op en af rennen

In zithouding tegen de muur aan gaan zitten... dus je knieen in 90 graden en volhouden maar...
Wedden dat je benen na een tijd pijn gaan doen...

http://forum.body-fitness.nl/forum/
En je kan eens hier op zoek gaan..
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
pi_26606605
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:39 schreef Lu_uK het volgende:
Ik kan niet naar de sportschool want daar heb ik geen tijd en geld voor, ik zoek al een tijdje goeie oefeningen voor thuis waar je geen attributen voor nodig hebt. Weet iemand wat goeie. Tot nu toe ben ik niet veel verder gekomen dan push-up's en sit ups, voor mij armen gebruik ik gewichten van 5 kilo. En nu? Wat zijn de beste oefeningen?
Ik doe eigenlijk precies het zelfde. Ik zie het probleem niet zo; wat nu? Gewoon verder trainen en steeds zwaardere gewichten gebruiken en steeds meer push-up;s doen. Geen probleem toch? Je wordt vanzelf wel gespierder hoor.
..///
pi_26606710
Alle oefeningen die ik doe komen van http://3dfitness.homeip.net/ (3D)

Ik train zelf op spiermassa; zware sets á 8 herhalingen.
pi_26606964
En als je 'snel' aan wilt komen in massa moet je een goede balans vinden tussen trainen, eten en voldoende rust tussen de trainingen in.

De OP van een aantal bodybuilding-topics geeft je informatie waar je misschien wat aan hebt.
Ik opper bodybuilding, omdat ik tussen de regels door meen te lezen dat het je vooral te doen is om spiermassa op te bouwen (?)...bij krachttraining is dat minder.
pi_26609701
Klimmerstraining: Optrekken aan het bovenkozijn van de deur

Balk maken om aan op te trekken? Worden ook veel spieren mee getraind.
pi_26609963
hier moet je kijken: http://www.fitness-island.com/

Voor elke spiergroep staan er verschillende oefeningen, goeduitgelegd+foto's
sorry voor al m'n typfouten
pi_26610310
Als je echt gespierd wil worden zal je toch naar de sportschool moeten gaan.
Ik kan het weten want ik doe het al 2 jaar en het is goed te zien.

Het is de bedoeling dat je je spieren zoveel mogelijk belast met zware gewichten en zo weinig mogelijk reps.
Als je echte spierpijn hebt zijn ze aan het herstellen en dan bouw je dus op, als jij met je haltertje van 5KG gaat spelen zal je natuurlijk wel iets zien maar je bouwt er geen spieren van omdat het niet zwaar genoeg is.
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:55:09 #17
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26610859
Situps zijn in ieder geval wel geschikt om gewoon thuis te doen. Je ziet zeker resultaat. Ook met opdrukken zie je resultaat dus daarvoor hoef je ook niet naar de sportschool. Je kunt je op verschillende manieren opdrukken. Met de armen wat hoger dan je voeten (zie het meer als opdrukken met je handen op een verhoging) of andersom (dus met je voeten op een verhoging). Doe ze gewoon allemaal, dan krijg je goede borstspieren die overal getraint zijn.
Verder kun je je triceps ook nog trainen door jezelf op te drukken maar je handen dan onder je hoofd te plaatsen.
Voor de rugspieren en 'vleugeltjes' kun je beter naar de sportschool gaan, tenzij je heel erg lenig bent en zelf goede oefeningen zonder attributen kan doen
  zaterdag 30 april 2005 @ 09:13:19 #18
37248 BertV
Klei indiaan
pi_26614215
Ik denk dat de sportschool niet alleen een aanrader is omdat je er beter kan trainen.
Je zegt zelf dat je geen tijd hebt om te trainen. Wat is dan makkelijker om even een thuistraining over te slaan?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_26616185
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Fastcruiser het volgende:
Klimmerstraining: Optrekken aan het bovenkozijn van de deur

Balk maken om aan op te trekken? Worden ook veel spieren mee getraind.
dat is inderdaad een goede oefening, ik heb ook zo'n balk, krijg je wel een brede rug van
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:20:01 #20
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26617757
Ik was laatst op het Boekenfestijn en daar lag precies een goed boek voor jou (voor nog geen 5 euro). Hoe je effectief thuis een workout kunt doen. De atrributen die ze gebruiken zijn dan alledaagse voorwerpen die iedereen wel thuis heeft
Ik heb al voor je gezocht op Bol.com enzo, maar helaas niet kunnen vinden..misschien komt het Boekenfestijn binnenkort bij jou in de buurt ?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_26633002
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 13:20 schreef miki het volgende:
Ik was laatst op het Boekenfestijn en daar lag precies een goed boek voor jou (voor nog geen 5 euro). Hoe je effectief thuis een workout kunt doen. De atrributen die ze gebruiken zijn dan alledaagse voorwerpen die iedereen wel thuis heeft
Ik heb al voor je gezocht op Bol.com enzo, maar helaas niet kunnen vinden..misschien komt het Boekenfestijn binnenkort bij jou in de buurt ?
haha nee, ik ga nooit naar boekenfestijnen ik heb al een boek.
pi_35848915
ff ouwe topic omhoog kicken..

wil nu ook beetje wat aan mn muscle's doen
doen jullie elke dag trainen of paar keer in de week..
(thuis situatie dan he.. sportschool vink beetje onzin )
pi_35849040
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef GlennDesign het volgende:
ff ouwe topic omhoog kicken..

wil nu ook beetje wat aan mn muscle's doen
doen jullie elke dag trainen of paar keer in de week..
(thuis situatie dan he.. sportschool vink beetje onzin )
1. Sportschool is geen onzin
2. Je kan elke dag trainen mits je minstens 3 verschillende "programma's" hebt die je kan doen zodat je zegmaar elke training 2x per week doet.

Allen: zie hier: http://www.dragondoor.com/articler/mode2/Workouts

Voor verschillende bodyweight exercises (vooral pull up technieken maar ook andere leuke probeersels)
pi_35849228
Bedankt voor de site !

Nouja met sportschool onzin bedoelde ik..
kost me weer hoop geld. terwijl ik thuis ook dingen kan verzinne...
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:49:49 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35849286
1 ga naar de sportschool.... het hoeft niet zo lang te duren!

2. koop thuis dumbels!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')