Mooi. Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:28 schreef ranja het volgende:
Ik zit nu Flatmates te luisteren GloGewoon via http://www.theflatmates.co.uk/ (hoe moeilijk kan het soms zijn
![]()
Ontzettend lage bitrate maar het klinkt, afgezien van de kwaliteit, wel helemaal als mijn muziek.
Mm, andersom dan hèquote:Erg veel Darling buds![]()
Tweedehands bedoel je? Anders is die shop van Cherry Red ook niet echt heel duur. Zeker niet als je drie cd's tegelijk koopt (voor 25 pond, incl. p & p).quote:Ik denk dat ik de verzamelaar maar ga bestellen (op amazon dan wel).
Weet ik maar DB kende ik eerstquote:
Bij amazon uk is de cd 7.99 + 1.74 (pond). 3 voor 25 klinkt aardig maar dan moet ik er nog 2 bijquote:Tweedehands bedoel je? Anders is die shop van Cherry Red ook niet echt heel duur. Zeker niet als je drie cd's tegelijk koopt (voor 25 pond, incl. p & p).
Ah, zo. Ja, da's waarquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Weet ik maar DB kende ik eerst
bovendien, veel meer Darling buds dan Primitives en Lush bedoelde ik.
Nee, geen ervaring mee. Ik zie die site nu ook voor het eerst. Maar ze hebben wel heel veel keus aan bijzondere platen, zo te zien. Ik denk dat het sowieso de moeite loont daar 's doorheen te scannen.quote:Bij amazon uk is de cd 7.99 + 1.74 (pond). 3 voor 25 klinkt aardig maar dan moet ik er nog 2 bijAls die aanbieding ook buiten de UK geldt tenminste (ervaring?)
Ik zou het van beide niet weten. Moeten ze verbannen worden naar de OP?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij waren de pannenkoeken al eerder geweest. Deze waarschijnlijk ook.
Omdat-ie opkwam op een motorquote:Waarom droeg Eddie Vedder bij de MTV Music Awards van 1992 een helm?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gokje.
Omdat de beloofde helikopter niet kwam opdagen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gokje.
Hij was bang dat zijn haar vlam zou vatten, net als Michael Jackson?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee het was uit voorzorg. Omdat iemand anders iets was overkomen zullen we maar zeggen.
ik geef 't toe,ik heb dat opgezochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gokje.
Het had inderdaad te maken met Nirvana, alleen het was voor heel de wereld zichtbaar wat er gebeurde. Legendarische award-show trouwens, die van 1992.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Was er niet een matpartij achter de schermen? Ik meen tussen de Guns 'n' Roses- en de Nirvana-entourage
Bijna goed, het ging alleen niet om Kurt maar om Krist.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef ranja het volgende:
Misschien had Kurt iemand geraakt terwijl hij z'n gitaar kapot aan het slaan was ofzo?
O wacht. Die kreeg z'n eigen bas vol in het gezicht toen ie 'm kapotmepte, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bijna goed, het ging alleen niet om Kurt maar om Krist.
Goed genoeg, hij gooide hem omhoog en wilde hem daarna opvangen, dit mislukte en hij kreeg de bas in zijn gezicht waarna hij tegen de vlakte ging.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O wacht. Die kreeg z'n eigen bas vol in het gezicht toen ie 'm kapotmepte, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |