Hij heeft volgens mij ook al eens een bas kapotgeslagen waarvan de onderdelen een toeschouwer verwondden. Dat heeft 'm geloof ik een hoop poen gekost.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:00 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Goed genoeg, hij gooide hem omhoog en wilde hem daarna opvangen, dit mislukte en hij kreeg de bas in zijn gezicht waarna hij tegen de vlakte ging.
Vandaar dat Eddie uit voorzorg een helmpie op deed.
Scrutinizer +1
Ik heb dat wel eens gehoord..... Was het niet in Nijmegen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook al eens een bas kapotgeslagen waarvan de onderdelen een toeschouwer verwondden. Dat heeft 'm geloof ik een hoop poen gekost.
Vervolgvraagje: Over de plaats waar Kurt Courtney ten huwelijk gevraagd heeft bestaan veel geruchten. TJ's Nightclub in Newport is er slechts één van. Ook gaat het verhaal dat Kurt in Nederland was toen hij haar telefonisch ten huwelijk vroeg. Waar was Kurt? volgens die legende
Ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:15 schreef ranja het volgende:
Apeldoorn, de Gigant dacht ik.
Niet volgens mijn informatie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehoord..... Was het niet in Nijmegen?
Vera iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef cafca het volgende:
Vera?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
The Cure - A Forest
Dat lijkt me heel sterk. De enige keer dat de heren op lowlands waren, was in 1998. Een paar maanden na de release van Hello nasty, waarop deze zin staat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:24 schreef GLO het volgende:
Ze hadden de lekkernij leren kennen op Lowlands
Volgens de programmeur van Vera zijn ze naar het pannenkoekenschip aan het Schuitendiep geweestquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. De enige keer dat de heren op lowlands waren, was in 1998. Een paar maanden na de release van Hello nasty, waarop deze zin staat.
Lijkt me goedquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:37 schreef Gambolputty het volgende:
Bow Wow Wow - Man Mountain
Aldus. Gisteren in de supermarkt gehoord, en bleef nog al hangen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:19 schreef Berkery het volgende:
Fatal Flowers - Younger Days
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:37 schreef Gambolputty het volgende:
Bow Wow Wow - Man Mountain
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:48 schreef ranja het volgende:
I got you babe
quote:She said, "Eh, I know you and you cannot sing"
I said, "That's nothing - you should hear me play piano"
Met dank aan de Dialectizerquote:When leaves gots fallen
And skies turned t'grey. Slap mah fro!
De night keeps on closin' in on de day
A nightin'ale raps his beat uh farewell
You's betta' hide fo' ha' freezin' hell
On cold win's she's comin'
You's betta' keep movin'