Het ging om de eerste met 10 goed, niet om de mooiste. En ik vind jouw lijst ook mooi hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nu wordt 't een chaos... Belsen z'n lijst is mooier, dus hij mag het punt hebben van mij.![]()
Ultieme gok op vraag 2 brengt je zeker in de buurt vh antwoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
Geen idee wie het is.. dus ultieme gok op vraag 2: Christina Aquilera
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef peaceman het volgende:
Britney Spears dan?
Fijne ultieme gok was het dan... leidde toch naar het goede antwoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
peaceman +1
Dit is Max Martin. Een Zweed die de meeste singles van Britney heeft geschreven.
Daarnaast heeft hij ook nog even de Backstreet Boys, NSync, Robyn en 5ive erbij geklust. Vandaar dat al die muziek zo op elkaar lijkt![]()
die annie van the greatest hit?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:22 schreef Z het volgende:
En voor Annieheeft hij ook wel eens wat geschreven.
Dungen ?quote:Wie?
vooruit ik ben mild; het is Heikki en idd heb ik het van AMGquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Z het volgende:
Heiki oid? Stonden op de voorpagina van de amg van de week...
Hé ranja, waar ik gister ineens aan moest denken: ken jij The Flatmates?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:34 schreef ranja het volgende:
Hm, heb ik wel zien staan maar niet echt doorgelezen.
Ik wel zo een poos geleden zo Magneta lane ontdekt en via hun weer Controller.controller... kan best aardig zijn die AMG.
Je ontdekt bands soms op de vreemdste manieren en dat is ook eigenlijk wel zo leuk. Zo ben ik ooit niet naar bands op festivals geweest, die ik nu niet zou willen missen. En andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:34 schreef ranja het volgende:
Hm, heb ik wel zien staan maar niet echt doorgelezen.
Ik wel zo een poos geleden zo Magneta lane ontdekt en via hun weer Controller.controller... kan best aardig zijn die AMG.
Niet zo gek. Ze hebben maar kort bestaan en waren vrij obscuur. Maar wel een van mijn favoriete indiepopbandjes en als je ze hoort vast ook van jou.quote:
Ik vond er, ondanks mijn Zweedse tic, niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooruit ik ben mild; het is Heikki en idd heb ik het van AMG![]()
quote:Echoes of the Shangri Las and Ronettes run through their tunes
..
They never made it to the pop charts, but shortly after their demise, the likes of The Primitives, The Sundays, The Darling Buds, Lush and Elastica did.
Als je op Buy CD klikt kom je op de Cherry Red-site, waar je ook nog een klein stukje audio kunt luisteren. Zegt niet zo veel, maar toch.quote:
Volgens mij wel, Is het goed Z (de muziek dan)? Ik heb het album wel klaar liggen om te luisteren, alleen nog geluid fixxen hierquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:19 schreef bukgeit het volgende:
Achitecture In Helsinki dan?
Houden is een groot woordquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:24 schreef Z het volgende:
Stylusmagazine noemde de muziek twee-progIk vind het wel aardig, maar jij houd van de Fiery Furnaces toch? Dan vind je dit ook wel goed lijkt mij.
bukgeit + 1
Ken uw vijandquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef bigshadow het volgende:
Vitalic?
Haha, mooi gesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ken uw vijand
Albumtitel schenk ik je: OK Cowboy.
bigshadow +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |