Hey Prepquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:26 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik had het opgezocht, maar dan mag ik het natuurlijk niet meer zeggen![]()
Heuj GLO
ik tweequote:
Die heb ik ook ja...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik tweemaar die heb jij denk ik ook wel
caesar - Spain
Zangeres zonder naam - Mexico
misschien kan je er wat mee, of iemand anders
Ik snap ook niks van die labels ranja, er wordt nogal gehopt, en per land kan het ook weer verschillen, het was gewoon niet zo'n goede vraag ...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
dat is dus niet waar ik die sampler van heb
Dat zou je eventueel van Australia ook kunnen zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:48 schreef belsen het volgende:Rancid - Ivory coast
Is Amerika geen continent.
Australia is ook een land, Amerika niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat zou je eventueel van Australia ook kunnen zeggen![]()
Ik heb 1 reserve, en twee twijfelgevallen: Amerika & Korea
De vraagsteller moet maar kijken wat hij er straks mee doet.
Jouw lijst is iig mooier
OK, alles wat ik niet kende klopt, en Korea wil ik nog wel door de vingers zien, maar Amerika is geen land. Australië wel, en voor twijfelgeval Columbia (moet dat niet Colombia zijn, of spel je dat in het Engels zo?) heeft belsen ruime compensatie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:54 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer. Ff wat twijfelgevallen natrekken.
Columbia schrijf je inderdaad zo in het Engels.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, alles wat ik niet kende klopt, en Korea wil ik nog wel door de vingers zien, maar Amerika is geen land. Australië wel, en voor twijfelgeval Columbia (moet dat niet Colombia zijn, of spel je dat in het Engels zo?) heeft belsen ruime compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |