Je ZOU ook het hele topic kunnen lezen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef MouseOver het volgende:
Je kunt nu wel janken over hoe gemeen ze wel niet is, maar daar kun je toch weinig aan veranderen. Je moet je er juist op concentreren dat haar omgang met jou verandert, en niet perse haar persoonlijkheid.
Ik denk dat ik dat wel met je eens ben, dat helpt helemaal niets. Je moet inderdaad de manier waarop ze met je omgaat zien te veranderen, niet wie ze is. En wat ze van je denkt mag ze denken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef MouseOver het volgende:
Je kunt nu wel janken over hoe gemeen ze wel niet is, maar daar kun je toch weinig aan veranderen.
Maar waarom zoek je die discussie op? Wil je dat per se winnen? Niet dat ik dat niet heb gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:59 schreef GM het volgende:
Dus ik pissig "waar iemand zich meer dan een jaar vantevoren al niet druk over maakt, zeker over iets wat niet eens aan de orde is"
Dat HEB ik, en het koste aardig wat moeite om door je ge-zij-zei-dit enzenz heen te worstelen.quote:
Dat was mijn "verjaardagskadootje". Ik kan tenslotte moeilijk klagen over iets waar ik niet van gediend ben zonder dit tegen ze te zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom zoek je die discussie op? Wil je dat per se winnen? Niet dat ik dat niet heb gedaan hoor, maar het frustreert vooral jezelf zo.
Jouw opmerking kwam een beetje over alsof er alleen gemiept wordt. Misschien komt dat wel zo over, maar feit is inderdaad, ze is zoals ze is, haar kan ik niet veranderen, maar ik kan zelf ook niet als een blad aan een boom omdraaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat HEB ik, en het koste aardig wat moeite om door je ge-zij-zei-dit enzenz heen te worstelen.
Wat een negatieve aanname trouwens dat je denkt dat ik dat niet gedaan heb.
Meestal gaat er inderdaad een erg lang verhaal aan vooraf. En vele kleine irritaties die op den duur een grote worden en dan barst de bom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:20 schreef desiredbard het volgende:
"leuke update"
sinds gisteravond is de bom gebarsten... er gaat hier een lang verhaal aan vooraf maar het kwam er nu gelukkig op neer dat mijn vrouw partij tegen haar moeder trok, daardoor werd ik aangevallen, ik heb het geniep nog nooit zo gezien
Ik vond altijd wel dat mijn vrouw ingaf aan haar moeder, maar het verbaasd me niets nu
Gelukkig keihard een lijn getrokken
Helaas speelde haar moeder heel erg op de man
Ze was zo gekwetst dat ze niet genoemd was tijdens de toespraken op ons huwelijk.
Niet genog bedoelt het kreng
Zo geniepig om bijna een jaar later een schaduw over die mooie dag te gooien
En het gaat echt om iets lulligs, het probleem is dat mijn vrouw en ik altijd doen en toegeven aan alles om wille van de lieve vrede.... afgelopen weekend namen we eens een beslissing die voor ons comfort, en daar wordt over gezeken
Misschien is dat het punt. Als je het minder lang geslikt had was je nu niet zo gefrustreerd geweest. Het lijkt me best een vervelende situatie, daar niet van, dit is bij uitstek een situatie waarin je grenzen moet stellen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef GM het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb deze situatie echt niet gekozen, maar er is een keer een grens aan je tolerantievermogen.
Het is ook een heel vervelende situatie, maar frustratie is niet het goede woord. Het is namelijk een issue waarbij je je partner echt nodig hebt. Ik kan er nu eenmaal niet aan voorbij gaan DAT het zijn moeder en zus zijn. Ik kan ook niet van hem verlangen dat hij hetzelfde gaat voelen als ik, liever niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien is dat het punt. Als je het minder lang geslikt had was je nu niet zo gefrustreerd geweest. Het lijkt me best een vervelende situatie, daar niet van, dit is bij uitstek een situatie waarin je grenzen moet stellen.
naieve wijquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef desiredbard het volgende:
Dat klopt
Het is waneer je je grenzen stelt... in mijn geval 10 jaar geleden... en het is lang knokken geweest voordat die geaccpeteerd werden, nooit gedacht daar een tweede keer doorheen te moeten doordat mijn partner dat niet gedaan heeft
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
OMG OMG OMG (Breezah aanval)
http://wedding.de-ridder.info/photographer/image11.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |