Voor de situatie is het totaal niet van belang om te weten of ik een baan heb of niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:45 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
Ik probeer me een breder beeld van de situatie te vormen, om vanuit daar een oordeel te kunnen vellen. Daarom wil ik zo veel mogelijk informatie hebben. Heb je een baan of niet?
Ik geloof dat je de vraag aan de verkeerde stelt......quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Als jij dat vindt, is dat okay
Ik wil je alleen behoeden voor schaamte. Ik zie namelijk in mijn omgeving dat de mensen zonder baan zich veel te veel met anderen bemoeien. Dit zijn personen die de hele thuis zitten, en bij gebrek aan eigen leven zich gaan bezighouden met dingen die eigenlijk te knullig zijn voor woorden.
Uit jouw reacties en taalgebruik begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat je ook tot zo'n soort groep mensen behoort. Ik kan me voorstellen dat je niet wil zeggen of je wel of geen baan hebt, maar ik ga er in ieder geval niet vanuit.
Behoed jezelf voor kleinburgerlijkheid!
Je ZOU natuurlijk ook het topic kunnen lezen. Je trekt voorbarige conclusiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Als jij dat vindt, is dat okay
Ik wil je alleen behoeden voor schaamte. Ik zie namelijk in mijn omgeving dat de mensen zonder baan zich veel te veel met anderen bemoeien. Dit zijn personen die de hele thuis zitten, en bij gebrek aan eigen leven zich gaan bezighouden met dingen die eigenlijk te knullig zijn voor woorden.
Uit jouw reacties en taalgebruik begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat je ook tot zo'n soort groep mensen behoort. Ik kan me voorstellen dat je niet wil zeggen of je wel of geen baan hebt, maar ik ga er in ieder geval niet vanuit.
Behoed jezelf voor kleinburgerlijkheid!
lijkt me niet, ik heb het hele topic gelezen, en heb een beetje het idee dat je niet echt voor jezelf op durft te komen. Je laat nogal eens over je hen lopen. Als je zelf geen kracht toont, houdt ze natuurlijk nooit op. Misschien kan je ook een bezigheid/hobby ofzo zoeken, dan ben je er niet zo mee bezigquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef GM het volgende:
[..]
Je ZOU natuurlijk ook het topic kunnen lezen. Je trekt voorbarige conclusies
Psychologie van de koude grond en non-argumenten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:56 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
lijkt me niet, ik heb het hele topic gelezen, en heb een beetje het idee dat je niet echt voor jezelf op durft te komen. Je laat nogal eens over je hen lopen. Als je zelf geen kracht toont, houdt ze natuurlijk nooit op. Misschien kan je ook een bezigheid/hobby ofzo zoeken, dan ben je er niet zo mee bezig
Het scheelt of je man of vrouw bent. Moeders van zoons hebben vaker een probleem met loslaten van hun zoon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Grappig dat de problemen altijd aan anderen liggen. Ik kan eigenlijk met iedereen wel goed opschieten, inclusief al mijn voormalige en huidige schoonmoeder(s). Maar dat is natuurlijk toeval.
En (sommige) vrouwen van mannen willen vaak hun man extra 'losweken' van de moeder, hun man gaan 'verdedigen tegenover die moeder', willen voorkomen dat de moeder 'besmet wat zij hebben', willen 'niet vergeven wat de moeder hun man heeft aangedaan' .....quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef GM het volgende:
Het scheelt of je man of vrouw bent. Moeders van zoons hebben vaker een probleem met loslaten van hun zoon.
Volgens mij zijn de mensen in dit topic zelf gewoon enorm moeilijk want ik heb de problemen nooit gehad.. en de normale mensen waar ik mee omga ook niet trouwens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef GM het volgende:
[..]
Het scheelt of je man of vrouw bent. Moeders van zoons hebben vaker een probleem met loslaten van hun zoon.
Soms wel ja, de moeder van mijn meest recente serieuze ex gedroeg zich alsof ik alles volgens haar manier moest doen. Maar mijn huidige `schoonmoeder` is gewoon een hele leuke vrouw en ik kan het heel goed met haar vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef GM het volgende:
[..]
Lucht eens je hart tegen de juiste personen. Als je je ergens gefrustreerd over voelt, zeg het dan eens direct tegen die schoonmoeder van je. Misschien gedraagt ze zich dan ook wat beterquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Figaro1 het volgende:
Voila, doet wel deugd om mijn hartje eens te luchten want het vreet echt aan mij hoor.
Volgens mij ken jij mijn schoonmoeder niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen in dit topic zelf gewoon enorm moeilijk want ik heb de problemen nooit gehad.. en de normale mensen waar ik mee omga ook niet trouwens.
En de afspraak was dat er om half zes gebarbequed werd? Wat lullig zeg. Wat was de reden dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Figaro1 het volgende:
Vorige week was het de verjaardag van de kleinste en het was bbq. We waren uitgenodigt tegen half 6. Wanneer we toekwamen had iedereen al gegeten en moesten we het stellen met de restjes. Dit was de druppel, ik ga NOOIT meer mee naar hen thuis als er iets te doen is. Wat is dat voor organisatie...
Iets zegt me dat jij later net zo erg wordt met zulk gedrag.quote:Toen ben ik weggelopen/rend en heb ik haar al een jaar ofzo niet meer gezien. Ze heeft nog vaak kaartjes gestuurd naar mijn man maar die heb ik verscheurd en teruggestuurd, oprotten met dat mens.
In overleg met je man?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:28 schreef Bibikuif22 het volgende:
Toen ben ik weggelopen/rend en heb ik haar al een jaar ofzo niet meer gezien. Ze heeft nog vaak kaartjes gestuurd naar mijn man maar die heb ik verscheurd en teruggestuurd, oprotten met dat mens.
Hoe denkt je vriend erover? Kun je er niet eens met hem over praten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Figaro1 het volgende:
Nu staat ze elk weekend onaangekondigd aan de deur reeds 2jaar en ik ben ze kotsbeu.
Ja!! Natuurlijk in overleg met mijn man. (Ik dacht zelfs dat ik dat erbij had geschreven) Het waren kaartjes tav zijn naam in hoofdletters en dan erin dingen als ik hou alleen nog maar van jou enzo, heel psycho.quote:
Top!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ouders van mn vriendin zijn super!!. Beetje ordinair soms, maar dat vind ik wel grappig en ik doe vrolijk mee
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |