Misschien kan ie in de FAQ gepost, of sticky ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef BrunoD het volgende:
Dit topic is te goed om weg te laten zakken.
Da's knap toevallig iddquote:Op woensdag 28 november 2007 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 'm toevallig net sticky gemaakt![]()
GMTA
bronquote:Adidas start webshop in Nederland
Het Duitse sportconcern Adidas gaat in Nederland een webshop openen. De nieuwe shop gaat volgend jaar zomer online. Adidas heeft ervoor gekozen om in Nederland te beginnen omdat het “niet te groot is, maar ook niet te klein” zegt Corporate PR Manager Kirsten Keck. Volgens Frank Basters, PR Manager van Adidas Benelux heeft bij de keuze voor Nederland meegespeeld dat online shoppen zeer populair is in ons land en de hoge penetratiegraad van internet hier.
Adidas gaat zowel de Adidas Originals als de Adidas Performance collecties online aanbieden, maar het aanbod in de webshop is wel minder uitgebreid. Ook zullen producten van Reebok, het sportmerk dat Adidas in 2006 overnam, op termijn online worden aangeboden, maar via een eigen website. Basters: “Adidas en Reebok opereren gescheiden en dat zal zo blijven.”
De twee merken worden wel al online verkocht. Zo hebben beiden eigen webshops in Groot Brittannië en in de Verenigde Staten. In Nederland zijn Adidas en Reebok onder meer verkrijgbaar via Wehkamp, Otto en de webshop van Aktiesport.
Herbert Heiner, CEO van de Adidas Group, heeft de komst van de Nederlandse webshop vrijdag bevestigd tijdens een persconferentie in München, maar details zoals de url of wanneer de website precies live gaat, zijn nog niet bekend. Volgens Basters is het de bedoeling dat, na een eerste testfase in Nederland, in rap tempo ook webshops in andere Europese landen zullen komen. Het bedrijf zal grotendeels zelf zorg dragen voor de exploitatie van de website en bijvoorbeeld
bronquote:Webwinkel voor Amerikaanse merken
Stel: tijdens een tripje in het buitenland kocht je kleren waar je erg blij van werd. Fijne stoffen en nog mooi afgewerkt ook: met aparte stiksels, pailletten of bijzondere prints. Terug in Nederland ontdek je dat de merken hier niet verkrijgbaar zijn, terwijl je ervan overtuigd bent dat de kleding aan zou slaan bij Nederlandse consumenten. Wat doe je dan?
Het antwoord van Jasmijn van Melick uit Roermond luidt: contact opnemen met de leveranciers, de distributierechten verwerven, inkopen en een winkel openen. Geen gewone winkel, maar een webshop: "Want daar kan ik tenminste heel Nederland mee bedienen, in plaats van alleen de stad waarin ik woon." De meeste merken waarmee ze contact opnam waren nog niet eerder benaderd voor de Nederlandse markt, vertelt Van Melick: "Sommigen zijn zelfs nog niet eens verkrijgbaar in Europa."
In december legt ze de laatste hand aan de presentatie van de collectie, door de ontwerpen te fotograferen. Op 4 januari moet alles rond zijn: Dan opent ze haar webwinkel Fashion Manor.com. In de webshop gaat ze kleding verkopen van Amerikaanse ontwerpers Rebecca Taylor, Karen Zambos Vintage Couture en Trina Turk. Ook bevat haar assortiment sieraden van Citrines by the Stones, Kenneth Jay Lane en Gorjana en tassen van Felix Rey. De enige Nederlandse producten die Fashion Manor verkoopt zijn de tassen van Cavalier Design.
"De grootste uitdaging is exclusief te zijn," zegt Van Melick. Om ook in de toekomst te kunnen blijven verrassen, blijft ze op zoek naar nieuwe designers en merken om de collecties maandelijks aan te vullen. De prijzen vallen in het middensegment. Foto: Jurk, Karen Zambos Vintage Couture. Armbanden, Kenneth Jay Lane. Tas, Felix Rey.
caliroots.comquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef roburt het volgende:
weet iemand een online shop voor cheap monday broeken?
bronquote:In deze webshop, die een "online department store" genoemd wordt, vind je kleding & accessoires van toonaangevende designers en merken. Vooralsnog is er alleen een herencollectie, maar het damesgedeelte van TheCorner.com wordt ergens dit jaar gelanceerd. Ik kan niet wachten!
Zeker omdat de mannencollectie zéér veelbelovend is. Je vindt er designers als Marc Jacobs, Viktor & Rolf, Sonia Rykiel, Bernhard Willhelm, Etro en Veronique Branquinho. Ik hoop dat het vrouwelijke gedeelte van de webshop straks net zo vol ligt met goede labels!
Wil je nu alvast iets moois uitzoeken voor je lover/beste vriend/vader, dan zou ik nog voor 10 maart bestellen. Dan geldt er namelijk een kortingscode voor gratis verzending. Je hoeft alleen maar "nowopen@thecorner" bij je shoppingbag in te vullen.
bronquote:Mode-Petillante
mode-petillante.com is een Nederlandse webshop met héél lekkere labels. Zo vind je er onder andere American Vintage, Antik Batik, French Connection en Mimic-Copenhagen.
Ook mogen ze binnenkort de merken Designers Remix Collection (mijn ultieme favoriet!), Margit Brand en Naja Lauf verwelkomen. I can hardly wait!
De webshop is ook makkelijk in 't gebruik - vind ik altijd wel een pré -, zo is er bijvoorbeeld een Wishlist waar je je favoriete items in kunt opslaan. Superhandig, want dan hoef je niets te onthouden of, mijn normale werkwijze, al je lievelingsspulletjes op te slaan in je Favorieten van Iinternet Explorer. Ook hechten ze bij Mode-Petillante veel waarde aan luxe, zo wordt je pakketje heel mooi ingepakt en kun je het thuis als een cadeautje openen!
Betaling kan via pre payment (i-DEAL) of met je creditcard. De verzendkosten binnen Nederland bedragen ¤4,95, maar tot en met 17 maart geldt er gratis verzending! Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is, na je bestelling, je ordernummer te mailen naar freeship@mode-petillante.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |