abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:59:51 #201
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_54211397
tvp - handig lijstje
pi_54217597
http://www.perfectlybasics.nl/

Basics van o.a. Fillippa K, Repeat, Aurobelle..hoge prijzen maar de kleding is zo te zien veel beter gemaakt dan h&m-kleding en ook zijn er mooiere stoffen gebruikt.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:14:47 #203
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54892411
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef BrunoD het volgende:
Dit topic is te goed om weg te laten zakken.
Misschien kan ie in de FAQ gepost, of sticky ofzo
Heb op SES ook iets dergelijks
Signature.
pi_54892429
ik heb 'm toevallig net sticky gemaakt
GMTA
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 november 2007 @ 14:16:18 #205
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54892450
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 'm toevallig net sticky gemaakt
GMTA
Da's knap toevallig idd
Signature.
pi_55221269
quote:
Adidas start webshop in Nederland

Het Duitse sportconcern Adidas gaat in Nederland een webshop openen. De nieuwe shop gaat volgend jaar zomer online. Adidas heeft ervoor gekozen om in Nederland te beginnen omdat het “niet te groot is, maar ook niet te klein” zegt Corporate PR Manager Kirsten Keck. Volgens Frank Basters, PR Manager van Adidas Benelux heeft bij de keuze voor Nederland meegespeeld dat online shoppen zeer populair is in ons land en de hoge penetratiegraad van internet hier.

Adidas gaat zowel de Adidas Originals als de Adidas Performance collecties online aanbieden, maar het aanbod in de webshop is wel minder uitgebreid. Ook zullen producten van Reebok, het sportmerk dat Adidas in 2006 overnam, op termijn online worden aangeboden, maar via een eigen website. Basters: “Adidas en Reebok opereren gescheiden en dat zal zo blijven.”

De twee merken worden wel al online verkocht. Zo hebben beiden eigen webshops in Groot Brittannië en in de Verenigde Staten. In Nederland zijn Adidas en Reebok onder meer verkrijgbaar via Wehkamp, Otto en de webshop van Aktiesport.

Herbert Heiner, CEO van de Adidas Group, heeft de komst van de Nederlandse webshop vrijdag bevestigd tijdens een persconferentie in München, maar details zoals de url of wanneer de website precies live gaat, zijn nog niet bekend. Volgens Basters is het de bedoeling dat, na een eerste testfase in Nederland, in rap tempo ook webshops in andere Europese landen zullen komen. Het bedrijf zal grotendeels zelf zorg dragen voor de exploitatie van de website en bijvoorbeeld
bron
pi_55311307
schatje die kleding specifieke links hebben me een aantal goede urban shops bezorgd... you the woman! you know you the woman..... who'se the woman?
pi_55414270
Ik kan bij karmaloop dingen van het merk stussy niet toevoegen aan mijn mandje , Andere merken wel gewoon . Ben ik de enige met die probleem?

Iemand nog een andere site/winkel met stussy?
pi_55724899
quote:
Webwinkel voor Amerikaanse merken

Stel: tijdens een tripje in het buitenland kocht je kleren waar je erg blij van werd. Fijne stoffen en nog mooi afgewerkt ook: met aparte stiksels, pailletten of bijzondere prints. Terug in Nederland ontdek je dat de merken hier niet verkrijgbaar zijn, terwijl je ervan overtuigd bent dat de kleding aan zou slaan bij Nederlandse consumenten. Wat doe je dan?

Het antwoord van Jasmijn van Melick uit Roermond luidt: contact opnemen met de leveranciers, de distributierechten verwerven, inkopen en een winkel openen. Geen gewone winkel, maar een webshop: "Want daar kan ik tenminste heel Nederland mee bedienen, in plaats van alleen de stad waarin ik woon." De meeste merken waarmee ze contact opnam waren nog niet eerder benaderd voor de Nederlandse markt, vertelt Van Melick: "Sommigen zijn zelfs nog niet eens verkrijgbaar in Europa."

In december legt ze de laatste hand aan de presentatie van de collectie, door de ontwerpen te fotograferen. Op 4 januari moet alles rond zijn: Dan opent ze haar webwinkel Fashion Manor.com. In de webshop gaat ze kleding verkopen van Amerikaanse ontwerpers Rebecca Taylor, Karen Zambos Vintage Couture en Trina Turk. Ook bevat haar assortiment sieraden van Citrines by the Stones, Kenneth Jay Lane en Gorjana en tassen van Felix Rey. De enige Nederlandse producten die Fashion Manor verkoopt zijn de tassen van Cavalier Design.

"De grootste uitdaging is exclusief te zijn," zegt Van Melick. Om ook in de toekomst te kunnen blijven verrassen, blijft ze op zoek naar nieuwe designers en merken om de collecties maandelijks aan te vullen. De prijzen vallen in het middensegment. Foto: Jurk, Karen Zambos Vintage Couture. Armbanden, Kenneth Jay Lane. Tas, Felix Rey.
bron
pi_55810387
weet iemand een online shop voor cheap monday broeken?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zondag 13 januari 2008 @ 00:35:38 #212
135197 Teije
hypebeast
pi_55987638
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef roburt het volgende:
weet iemand een online shop voor cheap monday broeken?
caliroots.com
pi_56038099
Hallo,
Heb bij Tommy shop 2 dingen besteld maar heb bij delivery adress per ongeluk Apeldoorm ipv Apeldoorn neergezet. Zouden die Duitsers zo dom zijn om daar overheen te kijken? Heb ze al een mailtje gestuurd ter correctie. En iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het binnen is?
  woensdag 16 januari 2008 @ 07:23:29 #214
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_56065359
tvp
erg handige adresjes
It's all a blur!!!
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:20:21 #215
200395 Koentj
And Justice For All
pi_56417081
Iemand weet die weet waar je Mr. Denim broeken online kunt kopen? Om nou alle broeken sites door te gaan kijken.
pi_56510393
Iemand die een goede site weet voor leren jassen?
pi_56641278
wat is die online shop ook alweer die is sweden o.i.d. zit?

asos.com

[ Bericht 18% gewijzigd door roburt op 10-02-2008 13:10:51 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56649351
Asos is niet gevestigd in Zweden, maar in Engeland.

Verder heb ik dealextreme.com toegevoegd. Allemaal toffe gadgets enzo voor een leuk prijsje. Gratis verzending naar Nederland. Zie deal extreme . com ervaringen / verzending .
  maandag 11 februari 2008 @ 18:51:39 #219
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56669436
smartguy.dk

Hoe kunnen die kleren zo goedkoop zijn? Of bereken ik het verkeerd om?
pi_56889668
Sugarsugar

Vintage kleding, schoenen ed.
Heb er zelf een mooie rok gekocht, kreeg er een persoonlijk briefje bij. Erg fijn en goedkoop.
pi_57043401
nieuwe online shop voor de mannen: shavershop.nl
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:54:09 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_57180707
2 nieuwtjes:

1- Bij hipperfashion.com t/m 15 maart 20 % korting op alle jeans waaronder op die van Nudie Jeans.

2- yoox.com heeft een nieuwe site gelanceerd: thecorner.com
quote:
In deze webshop, die een "online department store" genoemd wordt, vind je kleding & accessoires van toonaangevende designers en merken. Vooralsnog is er alleen een herencollectie, maar het damesgedeelte van TheCorner.com wordt ergens dit jaar gelanceerd. Ik kan niet wachten!

Zeker omdat de mannencollectie zéér veelbelovend is. Je vindt er designers als Marc Jacobs, Viktor & Rolf, Sonia Rykiel, Bernhard Willhelm, Etro en Veronique Branquinho. Ik hoop dat het vrouwelijke gedeelte van de webshop straks net zo vol ligt met goede labels!

Wil je nu alvast iets moois uitzoeken voor je lover/beste vriend/vader, dan zou ik nog voor 10 maart bestellen. Dan geldt er namelijk een kortingscode voor gratis verzending. Je hoeft alleen maar "nowopen@thecorner" bij je shoppingbag in te vullen.
bron
  zondag 9 maart 2008 @ 20:35:11 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57269785
http://www.jeansonline.nl/index.php

Nieuwe website (voor mij), voert merken als Only, Indian Rose, Replay, Diesel, Guess, Blue Blood, Fornarina, Nudie...Ik vond er toevallig meteen mijn favoriete model jeans terug, eentje die ik in de winkel niet meer kon vinden (en ik woon in Amsterdam).
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:25:25 #224
16715 Mylene
*schatje*
pi_57381393
quote:
Mode-Petillante

mode-petillante.com is een Nederlandse webshop met héél lekkere labels. Zo vind je er onder andere American Vintage, Antik Batik, French Connection en Mimic-Copenhagen.

Ook mogen ze binnenkort de merken Designers Remix Collection (mijn ultieme favoriet!), Margit Brand en Naja Lauf verwelkomen. I can hardly wait!

De webshop is ook makkelijk in 't gebruik - vind ik altijd wel een pré -, zo is er bijvoorbeeld een Wishlist waar je je favoriete items in kunt opslaan. Superhandig, want dan hoef je niets te onthouden of, mijn normale werkwijze, al je lievelingsspulletjes op te slaan in je Favorieten van Iinternet Explorer. Ook hechten ze bij Mode-Petillante veel waarde aan luxe, zo wordt je pakketje heel mooi ingepakt en kun je het thuis als een cadeautje openen!

Betaling kan via pre payment (i-DEAL) of met je creditcard. De verzendkosten binnen Nederland bedragen ¤4,95, maar tot en met 17 maart geldt er gratis verzending! Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is, na je bestelling, je ordernummer te mailen naar freeship@mode-petillante.com.
bron

Toffe webshop zeg .
pi_57381850
Weet iemand een online shop voor Calvin Klein?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')