Je wilt anoniem blijven, maar je vult wel je hele naam + achternaam in in je profielquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon niet in Franeker, maar wil een beetje anoniem blijven.
Wat is de stake?
Wat wil je met deze post?
ijsmeis weer terug!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, romantische dingen, sure.
Maar geslijm waar ik om moet kotsen, nee.
soort van. ok iets minder interessant verhaal, maar heb iedere dag buikpijn (al jaren!) dus ben nu heel 'minimaal' aan het eten.quote:
Veronicaquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Veronica vind ik ook wel fijn.
Belgiieeee
hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wilt anoniem blijven, maar je vult wel je hele naam + achternaam in in je profiel![]()
laat maar jungquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon niet in Franeker, maar wil een beetje anoniem blijven.
Wat is de stake?
Wat wil je met deze post?
Dat kan ik dan weer uren volhoudenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef babba_ het volgende:
we lopen gewoon met zn allen naar kantine en dan half uurtje wat eten en weer terug staat een beetje raar als je dan nog wat blijft zitten, maar vind het wel lang genoeg hoor, anders zit je maar wat voor je uit te staren naar je lege broodtrommeltje
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef Houniet het volgende:
@538, im sorry miss jackson... oeee i am for reallllllllll
Hoeveel vrouwelijke collega's heb jij om je heenzitten ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef babba_ het volgende:
en hier op mijn werkplek is het uitzicht toch een stuk beter
Ook fakequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wilt anoniem blijven, maar je vult wel je hele naam + achternaam in in je profiel![]()
ik 9quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke collega's heb jij om je heenzitten ?![]()
ja denk ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar zal wel aan mij liggen![]()
0quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke collega's heb jij om je heenzitten ?![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
moskou, memphis, capetown, uuuh?, amsterdam, boston, nog iets
SAN FRANCIISCO
if you're going to san fransisco tralalala
Wat is 538 toch een kansloze zender zegquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
moskou, memphis, capetown, uuuh?, amsterdam, boston, nog iets
SAN FRANCIISCO
if you're going to san fransisco tralalala
ey srtibe, had je reactie helemaal niet gelezenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef stribe het volgende:
SJEZUS wat gaan jullie hard![]()
uurtje weggeweest ofzo en alweer 2 topics verder, zo halen we vandaag wel 5 topics
@ijsmeis: heb je die lijst nog 'n beetje bijgehouden van nick | leeftijd | woonplaats | stage?
@goddess: tuurlijk mag je er andere partners bijhebben, zolang je maar mijn vrouw bent
kan niet alleen ons koningkrijkje onderhouden
deed ik niet, stake is een discotheek vlakbij franeker.. vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee vertelle!!
Ik wil graag weten waarom je zo geirriteerd/boos deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |