Christoph Rocks!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, maar Chris vind ik voor jongens niet zo speciaal![]()
Leuk als je in Utrecht woontquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Met die naam kun je Friesland beter niet uit inderdaad...
succes bij de tandarts dan maar ehquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
Dan was je vast een geil wijf geweest
Ok, ik ga m'n muil even laten leegkrabben
Als ik dat als Embryo had gehoord was ik ook spontaan een penis gaan kwekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef PeuRac het volgende:
ik ken een Femke, die is wel![]()
Als ik een meisje was geweest had ik Ellen geheten![]()
ik ken meerdere Femke's en die zijn allenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef PeuRac het volgende:
ik ken een Femke, die is wel![]()
Als ik een meisje was geweest had ik Ellen geheten![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik dat als Embryo had gehoord was ik ook spontaan een penis gaan kweken
Conculsie: Je had beter een meisje kunnen wezenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ken meerdere Femke's en die zijn allen
maar dan had ik piemels in m'n mond moeten doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Conculsie: Je had beter een meisje kunnen wezen![]()
Dat had je dan lekker gevondenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar dan had ik piemels in m'n mond moeten doen
ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had je dan lekker gevondenof je werd pot
of beter nog, Bi
Ik moet er ook niet aan denken, laten zij maar lekker sabbelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken
bi meisjes![]()
Biquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken
bi meisjes![]()
tvp's in de slowchatquote:
ja euh, even vergeten. Ontwenningsverschijnselen enzoquote:
dronken ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja euh, even vergeten. Ontwenningsverschijnselen enzo
Nee, veel en hard gestudeerdquote:
Club 555quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Het is al bijna weekend man![]()
Trouwens Rob, volgende week donderdag ben ik op een of ander feest met DJ Jean in Vorden![]()
rustigquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, veel en hard gestudeerd
Druk.
amperaan gedronken. Ben Permban niet
Goed, dat was mijn < kijk mij druk zijn > post. Hoe is het daar?
Dan vraag ik me af wie van ons 2en slechter af isquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Club 555
Ik ben 5 mei gewoon in TIlburg, op een festival met Guus Meeuws
Relaxedquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rustigmorgen nog even wat doen......
daarna ouders op vliegveld droppen2 weekjes huis voor mezelf.....
incl 1 week vrij van werk![]()
![]()
vrouwelijk zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie van ons 2en slechter af isWaarschijnlijk toch ik, vanwege diegene met wie ik er heen ga
![]()
![]()
24, wordt denk ik een week daarna weer vrij nemen om bij te komen en troep opruimenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Relaxed
hoe oud ben je eigenlijk?
wilde gok: Die week ga je weinig dag licht zien??
* Xtreem is treinen naar 't oosten
Ja, nu hoef je zeker niet meer te raden wiequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vrouwelijk zeker?
oh, en ik ben slechter af. Ik moet dan flyeren
goed werk. [14.gif]quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:06 schreef Pr0nXXX het volgende:
[afbeelding].
Door middel van nieuwe aandrijvingstechnologie wordt de slijtage van uw banden verminderd. Tevens ondervindt uw voertuig minder rolweerstand, welke in het voordeel van het brandstofverbruik is.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
24, wordt denk ik een week daarna weer vrij nemen om bij te komen en troep opruimen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, nu hoef je zeker niet meer te raden wie![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
ALs ik BTW een meisje was geweest had ik Charissa geheten.. En hoe ironisch, heet m'n eigen vriendin zo..
Ligt eraan hoelaat je langs kwam, ik was niet aan het spelen hoor, ik denk dat ik gewoon naar huis reed, maar die gele Evo is idd van ons, de baas was er ff 2u mee weg geweest, de hele auto straalde hitte uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu: Jouw Alfa, is die rood en was je vandaag op Arnhem buiten aan het spelen bij een gele evo?
Ik was even op en neer gegaan naar Beuningen omdat ik daar Woensdag, Vrijdag en Zaterdag werk heb (op de vrachtwagen voor Bakkerij Bart, lekker vroeg beginnenOp roze vrachtwagens ook nog eens...)
Dat laatste stukje vind vriendin héél erg grappig..
Zelfde naam, andere spelling.. EN nee, tis niet 1 en dezelfde, ask Peu, Bas, Huggie etc. maar..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef Xtreem het volgende:
Je hond en je vriendin heten hetzelfde... Ik zie heeeel veeel kutopmerkingen
Zeg maar niksquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Xtreem het volgende:
:
[..]
't is maar goed dat ik net gegeten heb...![]()
Je stond volgensmij buiten te lullen ofzo met wat pakjes.. JIj in een wit overhemd? Was rond half 6 of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat je langs kwam, ik was niet aan het spelen hoor, ik denk dat ik gewoon naar huis reed, maar die gele Evo is idd van ons, de baas was er ff 2u mee weg geweest, de hele auto straalde hitte uit![]()
![]()
Idd, want vraag me niet hoe hij dat doet, maar John's vriendin ziet er echt goed uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde naam, andere spelling.. EN nee, tis niet 1 en dezelfde, ask Peu, Bas, Huggie etc. maar..
Ooh ja, toen was mijn baas net terug en stonden er allemaal monteurs bij (in het groen) ik stond idd in een wit overhemd daar ja. Waarom kwam je niet ff langs dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je stond volgensmij buiten te lullen ofzo met wat pakjes.. JIj in een wit overhemd? Was rond half 6 of iets dergelijks..
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, want vraag me niet hoe hij dat doet, maar John's vriendin ziet er echt goed uit
Durf duidelijke taal te vragen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg maar nikst ergste is nog dat ze echt heel veel verwachtingen heeft, terwijl ik echt totaal niks van dr wil
Ooh dat komt ook wel, maar een avondje vrouwvolk om je heen hebben hangen is ook niet verkeerdquote:
Moet je wel weten welk vrouwvolkquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat komt ook wel, maar een avondje vrouwvolk om je heen hebben hangen is ook niet verkeerd
Jij bent zeker niet toevallig morgen in Dieren he?quote:
Mijn Alfa stond langs de weg ja en volgens mij stond er toen al niks meer voor. En als je ons voorbij bent gereden kun je er al niet meer afquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik stond in die complete rij auto's op weg naar de pleiroute en kon er niet af *hufterige buitenlandse kutchauffeurs* Wel kwam er een Corvette de weg op zeilen vanaf Elden..
Vriendin zei iets te laat iets herkent te hebben aan je postuur, want ik had wel de alfa zien staan *stond nog een rood ding voor geloof ik* Maar toen ik eraf wilde kon het net niet meer.. ALLES stond vast opeens..
Ben er nu, ga morgenmiddag ff naar Rotterdam..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet toevallig morgen in Dieren he?
quote:
Achter Arnhem liggen ziek veel super gave weggetjes, echt op 5-10min van mn stage vandaan (soms maak ik dus wel een omweg met een klanten autoquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:27 schreef Xtreem het volgende:
trouwens, op arnhem buiten aan het spelen
Ik blijf Posbank en de rest daaro ook helemaal geweldig vinden..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter Arnhem liggen ziek veel super gave weggetjes, echt op 5-10min van mn stage vandaan (soms maak ik dus wel een omweg met een klanten auto) Hij heeft in die 2u serieus 3mm profiel van de banden af gereden
![]()
Niet slechtquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben er nu, ga morgenmiddag ff naar Rotterdam..
http://img.photobucket.co(...)_lynn/pasen/Cha2.jpg
hmm das de enige die er een beetje uitziet..
quote:
Plattegrond oid? Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter Arnhem liggen ziek veel super gave weggetjes, echt op 5-10min van mn stage vandaan (soms maak ik dus wel een omweg met een klanten auto) Hij heeft in die 2u serieus 3mm profiel van de banden af gereden
![]()
Vanavond? Wtf moet ik in Zutphenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet slecht
Ik verveel me. Minimeet houden in zutphen zo? Peu?
meeten.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Misschien neukt een hond wel lekker. Je weet het niet, je vermoed van niet en je wil er niet achter komen ook
Zoiets heb ik as woensdag in Vordenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut Kermis hier ook.. Valt niets te beleven, tenzij je bij het breezervolk hoort..
Eeuh een beetje, maar waarom in Zutphen, dat is een uur rijden manquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
m'n schoonvader is wel meesterlijk... wilt iemand ergens parkeren vanaf links naar rechts, en wij duiken met de gezinsauto hop zo 't zelfde vak in, mens geirriteerd, auto klem zetten, maar wij stapten mooi uit en gingen ijs halen
Doe jij er een uur over?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh een beetje, maar waarom in Zutphen, dat is een uur rijden man
nah. ik rij zelf welquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik zou m'n auto er dan echt gewoon de hele nacht voor laten staan
![]()
@ Rob, dan moet ik je zeker nog ophalen thuis ook
Geeft die maar aan die hond die je hebt uitgewoondquote:
Hey flippo, ik moet eerst van Doetinchem naar Vorden toequote:Op vrijdag 29 april 2005 21:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Doe jij er een uur over?
zelfs ik red het in 40 minuten!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft die maar aan die hond die je hebt uitgewoond
Ja dus....?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey flippo, ik moet eerst van Doetinchem naar Vorden toe
Niet zo'n fijn weggetje om te planken.. Zeker niet in het donker..quote:
Vanaf Dieren of vanaf Doetinchem?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
*kuch* kwartiertje *kuch* Mits er geen muizen staan op die weg, en de laatste tijd staan ze er redelijk vaak..
DTC - Vorden ? Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo'n fijn weggetje om te planken.. Zeker niet in het donker..
Dieren zutphen is easy, alleen dat kutgehucht in het midden.... Verder zijn de 3 rotonders bij zutphen kut. Verder is het alleen maar planken ±'quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dieren, maar als ik het echt goed doe dan red ik het ook wel in 10 minuten..
Na dat stukje 4 baans de rotonde naar de nieuwe brug.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Leuvenheim idd, boven op de rem, aan het einde of soms het begin van 't dorpje staan weleens muizen, en dan die heuvel die er vlak na komt wordt ook weleens bezet door ongedierte..
Die Rotondes zijn juist lekker, en het is er maar 1 die je echt moet hebben toch?
Let maar op een Donker kleurige Passat met mislukte mistlampen, en een donkerblauwe motor..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Na dat stukje 4 baans de rotonde naar de nieuwe brug.
Op de rondweg 2 kleine rotondes naar leesten
3e rotonde rechts richting vorden
4 in totaal dus
Leuvenheim flitsen ze ook fukking veelMaar ik heb daar nog nooit ongedierte gezien?!
Vanavond tussen vorden en zutphen 160 gehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:53 schreef PeuRac het volgende:
DTC-Vorden is 20-30minuten, en John, als je de weg kent is die echt wel leuk hoorVooral met oud en nieuw
140 enzo
welke generatie? die van rond 98-2000?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Let maar op een Donker kleurige Passat met mislukte mistlampen, en een donkerblauwe motor..
Top Gear herhaling met de FQ380 (die hebben wij staanquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm dinnetje roept, moet ff aantreden, schijnt iets leuks op TV te zijn (autoprogramma)
Donker Rood, model begin 2000 meende ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
welke generatie? die van rond 98-2000?
Verder flitsen ze ook veel met een Golf IV station, zwart, 78-FH oid.
donkerblauwe motor?
Ze rijden trouwens ook met een onopvallende, donkergroene Ford Focus video auto
Ballen van staalquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top Gear herhaling met de FQ380 (die hebben wij staan)
@Xtreem, dat je dat druft met die auto
A1 of onoverzichtelijke weg, wel ff wat andersquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ballen van staal![]()
-edit- Vorige week op de A1 170+![]()
detailsquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A1 of onoverzichtelijke weg, wel ff wat anders![]()
Ik moet binnenkort mijn Alfa maar eens de top gaan proeven, maar dan eerst ff beurtje uitoveren denk ik.
google.fok.nlquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ben ik weer ffIk ben op zoek naar dat topic waarin een paar foto's staan van een wagen die te water gegaan is, een kraan die hem eruit probeert te halen, vervolgens zelf te water gaat, en een veel zwaardere kraan die ze er uiteindelijk allebei uit trekt. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan vinden? Dank!
Haha, ik vond t gezicht van dat meisje vorige week bij de Mac wel lache, 2 van die jonge gozers in zo'n bakquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:58 schreef BoJo het volgende:
Mwah ik overdrijf, ik was ff m'n auto aan het showen aan m'n beste vriendin (22) en die kwam aanzetten met 2 14jarige vriendinnen, dus zijn we maar door de Mcdrive gegaan enzo...
Ze vonden m'n auto vet![]()
gisteren hielp ik een collega met ikea meuk, toen kon ik daar nergens parkern, reed ik de stoep maar op en ging daar heel aso staanquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ik vond t gezicht van dat meisje vorige week bij de Mac wel lache, 2 van die jonge gozers in zo'n bak![]()
![]()
Liempde 3 spoors?!? nee.... een noodperron ligt daarquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef PeuRac het volgende:
Morgen auto poetsen en de stad in, daarna ff mn broertje en z'n vriendin naar Vorden brengen.
Is dat kamp ook in Liempde ja? Dat gehucht heeft trouwens wel een 3 spoors perronIk ga dit jaar trouwens weer, heb mn bevestiging al, ga een keer mee dan
![]()
Gek he, met zo'n einddemperquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren hielp ik een collega met ikea meuk, toen kon ik daar nergens parkern, reed ik de stoep maar op en ging daar heel aso staan
collega zei toen ik gas gaf keek iedereen naar mij![]()
Ohja, dat is waar ook, vorig jaar een taxi gepaktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Liempde 3 spoors?!? nee.... een noodperron ligt daarBen je niet in de war met boxtel ofzo?
ik zal em eens downloaden en beoordelenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:10 schreef BoJo het volgende:
filmpje komt niet echt tot z'n recht vind ik... werkelijk klinkt ie een stuk beter.
Ik ga, om moeders een plezier te doen, naar de nachtmis..... Maar dat doet me weinig. (ja, gezellig, sfeer, traditie, maar qua geloof niet)quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal em eens downloaden en beoordelen1250 toeren
![]()
@ Xtreem en elke kerst dan?
P.I.M.P.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren hielp ik een collega met ikea meuk, toen kon ik daar nergens parkern, reed ik de stoep maar op en ging daar heel aso staan
collega zei toen ik gas gaf keek iedereen naar mij![]()
Ik ga ook voor de sfeer naar Flevo, ook wel voor m'n geloof maar ik ga echt nooit naar de kerk, dat vind ik nergens op slaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga, om moeders een plezier te doen, naar de nachtmis..... Maar dat doet me weinig. (ja, gezellig, sfeer, traditie, maar qua geloof niet)
hoe neem ik dat op, of moeten we maar weer een meet organiseren ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:19 schreef PeuRac het volgende:
Bo, dat het anders klinkt is omdat de motor nu onbelast draait, waardoor hij makkelijker in toeren klimt en dus niet zijn max vermogen kan leveren (het hoe en waarom is vrij ingewikkeld), maar in het kort mist hij de tegen druk van het gewicht van de auto.
maar het geeft wel een beetje een idee, alleen is het normaal nog dieper
Dat is wel makkelijker ja, dan moet er iemand naast rijden waar iemand uit de auto hangt met een microfoon, terwijl je lekker lomp weg trekt van t verkeerslicht, en dan uiteraard nog een stukje van 1250rpmquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe neem ik dat op, of moeten we maar weer een meet organiseren ?![]()
Oranjequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:01 schreef jozef444 het volgende:
Goedemiddag deze middag vriendjes en vriendinnejtes van de pta![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef Fugie het volgende:
moge
was gister te gezellig met de voetbal![]()
Kwam ik thuis, zo blauw als een tientje. Dus ik in me bed, moest ik over me nek. Dus in het emmertje naast me bed zo alles eruit, lekker dagschotel friet en biefstuk hopsakee. Kom ik er vanochtend dus achter dat mijn telefoon ook in die emmer was beland![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef Fugie het volgende:
moge
was gister te gezellig met de voetbal![]()
Kwam ik thuis, zo blauw als een tientje. Dus ik in me bed, moest ik over me nek. Dus in het emmertje naast me bed zo alles eruit, lekker dagschotel friet en biefstuk hopsakee. Kom ik er vanochtend dus achter dat mijn telefoon ook in die emmer was beland![]()
WTF zit jij ook al in de crewquote:
niet eens naar kotsquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:32 schreef Fugie het volgende:
zit oook overal vocht in me telefoon, onder de accu onder de simkaarten hij ruikt helemaal naar drank
Leve de republiek!quote:
Vrouwquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Samen met mij. Gezellig he?
Hoi ook_gek
het kan nog erger, ik ga zo naar Anrhemquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
ik ga zo feestuh in Eindhovuh
hooooi natalie dat is lang geledenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Samen met mij. Gezellig he?
Hoi ook_gek
en naar wie komen ze toequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
het kan nog erger, ik ga zo naar Anrhem![]()
Hahaha, lol. Ik heb ze ook al een paar keer gezien (ook van dichtbij vrienden van me speelden in hun voorprogramma) maar toen bakten ze er echt niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:54 schreef ook_gek het volgende:
ik heb trouwens gisteren di-rect live gezien. Jezus die weten wel hoe ze een feest moeten geven zegze gingen helemaal los. Nu vind ik maar een paar nummers goed van ze maar die drum gek ging gisteren even een demo geven van wat drummen nou echt is
Ik heb me kapot gezopen in Db's maar ik was al om 2 uur zo gaar dat ik naar bed ben gegaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:15 schreef Hugster het volgende:
was heerlijk in utrecht vannacht, paar oude vrienden tegengekomen, vechten, feest![]()
vertel het aan iemand die het wel intereseertquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
uitrusten is![]()
vanacht naar koln heen en weer![]()
unlike some people herequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:43 schreef ook_gek het volgende:
heeft iedereen opeens een sociaal leven of zo dat ze er niet zijn![]()
ik lig bij te komen van vannachtquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:23 schreef jozef444 het volgende:
Oeh nog meer oranje tagjest niveau in pta gaat omhoog zie ik al wel weer
nice shit, kwa remmen zul je wel niets te klagen hebben.....quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef noidea het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed ze remmen.
[afbeelding]
van 1 pod 280mm naar 4pod 330mm.
ja die whiskykip van jou trekt t niveau niet echt omhoog hoorquote:
Je valt in herhaling Mark..quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
ik zit gewoon thuis bij te komen van vannacht![]()
komt door de drank heb me zelf niet meer onder controlequote:
is er wel super lekker weer voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
*zo nog ff lekker naar buiten kan met de hond*
Hoezee!
ik heb niet veel gezopen hoor, moest nog rijden (ja ik weet dat zegt weinig bij mij)quote:Op zondag 1 mei 2005 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, das je eigen fout.
Die leeftijd was ook mn enige belemmeringquote:Op zondag 1 mei 2005 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu: Ga toch eens in je eigen leeftijds catagorie zoeken man, zo kom je ook nergens..
ja maar hij was toch al dichtquote:Op zondag 1 mei 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
geen Defender, die hebben andere voorportieren, ik denk eerder iets Russisch.
Maar wel(trouwens Hugo, nog naar de pizzaboer geweest?)
quote:
Was gisteren iets te veel op fok denk ikquote:Op zondag 1 mei 2005 09:37 schreef SpeedyGJ het volgende:Dagcijfers van Zaterdag 30 April 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 1137
2. dolle_hond 1072
3. Stuart 1000
4. ook_gek 360
5. tong80 288
wat wil je met zo een vriendinquote:Op zondag 1 mei 2005 12:46 schreef Hugster het volgende:
anders zet je ff 1137 posts in 1 dag
KONINGINNEDAG!!!!!!
fucking ziekelijke tering nerd die flash
en jij moet echt ff nokken met het pimpen van je postaantallenquote:Op zondag 1 mei 2005 12:43 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij is die foto zwaar nep Er zit bijna geen schade aan de neus en no way dat je zo een dikke jeep om kan beuken
[..]
Was gisteren iets te veel op fok denk ik
Een top 5
tering dat is kutquote:Op zondag 1 mei 2005 12:42 schreef PeuRac het volgende:
M\n auto is trouwens kapotik wou em zonet starten om te verplaatsen, toen ik eeen knal hoorde en er een pluim rook onder de kap vandaan kwam. Als ik em nu start klinkt het alsof ik back-fire heb
Mn luchtinlaathuis (verdeelt de lucht over de inlaten) is gescheurd
msnquote:Op zondag 1 mei 2005 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
tering dat is kut
is al eens iemand gebeurd op het artc forum, weleens foto's van gezien![]()
alleen daarom is het al geweldigquote:Op zondag 1 mei 2005 12:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
en jij moet echt ff nokken met het pimpen van je postaantallen
ik ga je er niet ineens stoer door vinden hoormeer zielig
We hebben het toch over het zusje van mijn oud klasgenoot he??quote:Op zondag 1 mei 2005 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem, t is maar goed dat ik nuchter was toen ik 'haar' terug naar Vorden bracht (ze kwam onderwacht en ging mee met stappen), als t aan haar lag was ik nu niet thuis, maar bij haar![]()
![]()
Ik kon me echt net inhouden man, elke keer bedenken dat ze pas 15 is, anders had ik t zeker wel gedaan
quote:
trustenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik hoop dat ik snel weer in slaap val
PFFF ben je lekker meequote:
2 wijze lessen:quote:
1) klote dusquote:Op zondag 1 mei 2005 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2 wijze lessen:
1) zo voelt het dus voor je vriendin als je 'm in haar hangt terwijl zij nog slaapt.
2) zet je tel uit als je slaapt.
Daarom negeer ik jou ook.... Ik wil je niet wakker makenquote:
mooi hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |