Ik kende iemand (als ze nog leefde was ze inmiddels over de 100quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef RaisinGirl het volgende:
Als je écht wilt lachen, moet je op zaterdag in de nrc bij de geboorte aankondigingen kijken.
Daar zag ik een paar weken terug iets heel tragisch. Het betrof een meisje en ze kreeg van haar ouders drie namen mee, waarvan twee namen luidde: Camilla Edwina. En raad eens hoe haar ouders heten? Juist. Camilla en Edwin..
Dan toch maar Hasse Simonsdochterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jij Kenau
Of is die grap te intellectueel
Maak er dottir van. Betekent hetzelfde, klinkt hipperquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef FordXRRS het volgende:
Dan toch maar Hasse Simonsdochter![]()
Alleen dat 'dochter' dan weer![]()
Thea beckman... Kinderen van moeder aardequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maak er dottir van. Betekent hetzelfde, klinkt hipper
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:36 schreef innepin het volgende:
Heb de test even gedaan: meneer de amerikaan hier naast mij zegt spontaan "Marjo Boonman"Alleen de laatste 'a' wordt een beetje weggelaten, a la 'boonm'n'
maar hij weet ook wel iets over Nederlands - als hij dat niet had geweten, was het "Mardjo Boenman" geworden,.
wáááát?! wie noemt zijn kind nou vlinder?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:13 schreef gathering_storm het volgende:
Het verse kind van Antonie Kamerling en Isa Hoes heet Vlinder![]()
*door de mand valtquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:00 schreef Hilzillah het volgende:
Thea beckman... Kinderen van moeder aarde
is IJslands voor dochterquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]Vind dottir wel een mooie naam!!
Doet? Als in, Doet Willemsen? Nou, daar werd ze vast wel populair mee, zo'n naam.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:05 schreef fratsman het volgende:
Kom je in Friesland vaker tegen hoor.
De zoon van het gezin waar mijn oma in de oorlog heeft gezeten, heette Feike. En zijn latere vrouw heette Doet.
Geloof me, als klein kind sta je heel vreemd te kijken, als je aan zulke mensen wordt voorgesteld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |