Oh! Bieke vind ik zo lief!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik vind Kees en Vincent wel toffe namen, wat is er mis met al die mensen die hun kinderen allemaal exotische namen geven met een dubbele betekenis in de bodem![]()
en mijn zus heet Bieke, maar officieel Gabrielle met puntjes op de e, want dat vond me pa toch een leukere naam toen hij voor de balie in het gemeentehuis stond
afro-amerikanen hebben altijd van dat soort namen: ebony, crystal, lashes....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Scootmobiel het volgende:
'Candy' vind ik ook belachelijk als voornaam. Het klinkt weliswaar best leuk, maar gezien de betekenis ('snoepgoed'!) zou ik m'n kind nooit zo'n naam geven.
Hetzelfde geldt voor namen als Toy (speelgoed) of Vanity (ijdelheid).![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
De zus van een vriend van mijn vriend heet Fieke, leg dat maar eens uit aan een duitser
Die vind ik heel sterk!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
De zus van een vriend van mijn vriend heet Fieke, leg dat maar eens uit aan een duitser
Typische hippie namen zijn dat. Net als Heaven, Flower, Angel, Crystal, en ga zo maar door. Zelf nu nog hebben we te maken met post-hippische namen. Ik bedoel, de namen op zich zijn wel mooi, maar zo noem je geen kind, hoeveel je ook van hem/haar houd.quote:Jerruh schreef:
afro-amerikanen hebben altijd van dat soort namen: ebony, crystal, lashes.....
Mee eensch.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef Nevada92 het volgende:
Typische hippie namen zijn dat. Net als Heaven, Flower, Angel, Crystal, en ga zo maar door. Zelf nu nog hebben we te maken met post-hippische namen. Ik bedoel, de namen op zich zijn wel mooi, maar zo noem je geen kind, hoeveel je ook van hem/haar houd.
Jammer dat het Vlaams is voor hoerquote:
en achterhoeks oid voor varken.quote:
Zul je maar Anders als achternaam hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef anneja het volgende:
[..]
en achterhoeks oid voor varken.
recente conversatie:
'Hoi, ik ben Ietsje'ietsje wat??
'Nee, zo heet ik, Ietsje'
Owja.
Beer vind ik heel stoer m en v.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
hm even denken
storm [m], beer [m], madje [v], tip [v], wolkje [v], ceesje [v]
cheyenne vind ik trouwens best een mooie naam hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |