Oh! Bieke vind ik zo lief!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik vind Kees en Vincent wel toffe namen, wat is er mis met al die mensen die hun kinderen allemaal exotische namen geven met een dubbele betekenis in de bodem![]()
en mijn zus heet Bieke, maar officieel Gabrielle met puntjes op de e, want dat vond me pa toch een leukere naam toen hij voor de balie in het gemeentehuis stond
afro-amerikanen hebben altijd van dat soort namen: ebony, crystal, lashes....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Scootmobiel het volgende:
'Candy' vind ik ook belachelijk als voornaam. Het klinkt weliswaar best leuk, maar gezien de betekenis ('snoepgoed'!) zou ik m'n kind nooit zo'n naam geven.
Hetzelfde geldt voor namen als Toy (speelgoed) of Vanity (ijdelheid).![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
De zus van een vriend van mijn vriend heet Fieke, leg dat maar eens uit aan een duitser
Die vind ik heel sterk!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
De zus van een vriend van mijn vriend heet Fieke, leg dat maar eens uit aan een duitser
Typische hippie namen zijn dat. Net als Heaven, Flower, Angel, Crystal, en ga zo maar door. Zelf nu nog hebben we te maken met post-hippische namen. Ik bedoel, de namen op zich zijn wel mooi, maar zo noem je geen kind, hoeveel je ook van hem/haar houd.quote:Jerruh schreef:
afro-amerikanen hebben altijd van dat soort namen: ebony, crystal, lashes.....
Mee eensch.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef Nevada92 het volgende:
Typische hippie namen zijn dat. Net als Heaven, Flower, Angel, Crystal, en ga zo maar door. Zelf nu nog hebben we te maken met post-hippische namen. Ik bedoel, de namen op zich zijn wel mooi, maar zo noem je geen kind, hoeveel je ook van hem/haar houd.
Jammer dat het Vlaams is voor hoerquote:
en achterhoeks oid voor varken.quote:
Zul je maar Anders als achternaam hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef anneja het volgende:
[..]
en achterhoeks oid voor varken.
recente conversatie:
'Hoi, ik ben Ietsje'ietsje wat??
'Nee, zo heet ik, Ietsje'
Owja.
Beer vind ik heel stoer m en v.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
hm even denken
storm [m], beer [m], madje [v], tip [v], wolkje [v], ceesje [v]
cheyenne vind ik trouwens best een mooie naam hoor
Ik heb een keer een kamerzoeker gehad die heette Stoffer Slofstra, dat verzin je ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef inXs het volgende:
Bij mij op school heet er een kerel: "Hommo Hamster" ... Tja wat je daar nu van moet denken..
Hé die Peter Selie! Daar heb ik ook van gehoord...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef Marietje_34 het volgende:
M'n vader is onderwijzer, hij had een meiske in de klas zitten die een broertje had gekregen. Toen er werd gevraagd hoe ie heette piste mijn vader zowat in z'n broek, 't kereltje heette Peter, maar hun achternaam was Selie.Dan spoor je toch niet als ouders zijnde??
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
Ken je 'bumsen' wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef rena het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan?
Ik ben niet goed in duits
Ficken is duits voor neuken, het is dus zoiets als iemand zich voorsteld met "Hoi, ik ben neuken."quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:56 schreef rena het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan?
Ik ben niet goed in duits
Als het nou nog 'Sheena' was of zo, dat vind ik dan nog wel een mooie naam, en het klinkt hetzelfde...quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:17 schreef justshutup het volgende:
Een hele goede vriendin van mij heet China. Ja China net als het land. Niet omdat ze chinees is of omdat haar familie dat is. Haar moeder en zij hebben niets met het alnd maar haar moeder vond China gewoon mooi. Nou haar standaard zin is dus: 'Hoi ik ben China, ja net als het land ja'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:25 schreef Repeat het volgende:
Even in OUD rondkijken en je hebt al weer genoeg voorbeelden
Serissa of Fachelle wtf
Chantel
Cheyenne
Chinook ben naar een helikopter vernoemd
ik las dit, keek naar je avatar, en kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:51 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Wat dacht je dan van de naam 'Heaumeau de Hondenneuckert'?
Ja agh als je engeland komt met de naam Dick lachen ze je ook wel uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ficken is duits voor neuken, het is dus zoiets als iemand zich voorsteld met "Hoi, ik ben neuken."
of Wim Kok...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja agh als je engeland komt met de naam Dick lachen ze je ook wel uit
Een vriend van me heet 'Prick' van z'n achternaam, dat is in Amerika ook niet zo gunstigquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja agh als je engeland komt met de naam Dick lachen ze je ook wel uit
Nee die van mij dan; Theun de Bruijn.quote:
Tune the brown??quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:25 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Nee die van mij dan; Theun de Bruijn.
Laat een engelssprekende dat maar eens fatsoenlijk zn waffel uitkrijgen.
Toevallig in Nieuwegein? Ik had vroeger ook 2 buurjongetjes die zo heettenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef fratsman het volgende:
De overburen van mijn tante hebben 2 zoontjes.
Enzo en Dino....triest, maar waar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |