Ik ga niet op vakantie dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie gaat waarheen op vakantie?
ik ga 18 Juli naar Salou 14 dagen met de bus
je kent mij nu ondertussen toch wel he hahha megter goedemorgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
[..]
oh oh oh, alles goed afgelopen?
Hoi willie trouwens
How do you mean addicted?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef Houniet het volgende:
hier in het oosten bewolkt, maar droog
EN ik had gewoon zin om naar stage te gaan vandaag, alleen vanwege deze topics
Altijd ff vragen he!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je kent mij nu ondertussen toch wel he hahha megter goedemorgen
Geen ranzige dingen in die douche doen he !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
How do you mean addicted?![]()
Zeg, ik ben douchen. Tot later!
Geen geld voor, ben bezig met mijn rijbewijsquote:
Wat versta je onder ranzigquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen ranzige dingen in die douche doen he !
waarschijnlijk nix, maar kleine kans dat ik toch nog voor de eerste keer sinds jaren, maar tevens voor de laatste keer met m'n ouders mee ga. Ja kijk, als we naar Canada gaan, wil ik het nog wel 3 weken proberen uit te houden met de oude lui.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weenie wat jij allemaal uitspooktquote:
Ik ga 11 juli naar Italie met de auto, voor minstens 3, maximaal 4 wekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ben de hele tijd naar jou foto aan het staren, is ook leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, weer een tijdje verder (tv kijken tijdens je stage is ook leuk)
Wacht, ik hang de webcam er wel boven!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weenie wat jij allemaal uitspookt![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Ballicious het volgende:
Ik pak m'n auto, gooi een tent achterin. En begin gewoon te rijden. Zie wel waar ik terecht kom.
Is toch veels te langquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik ga 11 juli naar Italie met de auto, voor minstens 3, maximaal 4 weken
NO THNX!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht, ik hang de webcam er wel boven!![]()
Feauteaux!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
He! Ik wist niet dat dit topic nog in leven was! Deel 6 al!![]()
Heb me gelukkig laatste dagen wel een beetje kunnen vermaken hier, dus dat scheelt. Bijna pauze, lekker broodje croquet majo halen + melk![]()
En we hebben een lekkere nieuwe mokkelstagiaire![]()
foto'squote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
Heb me gelukkig laatste dagen wel een beetje kunnen vermaken hier, dus dat scheelt. Bijna pauze, lekker broodje croquet majo halen + melk![]()
fotoquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
Jij bent dan ook raarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik andere dingen in de vakantie doen dan op vakantie gaan.
Als ik geld over heb ga ik dan meestal in de herfstvakantie lekker een weekje weg.
Nou ik ben 2 weken wezen lamballen, zuipen en sletten in Rimini 2 jaar geleden ofzo. Kan je zeggen dat dat loch wel SUPER vet was. Damn wat zou ik daar graag nog een keer naartoe willen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is toch veels te langof je moet echt van cultuur en die shit houden
![]()
Krijg je dat niet van pappie en mammie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee mên, ik moet gewoon sparen en werken voor mijn rijbewijs en auto.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik zal een fot proberen te regelen (dalijk ff op intranet kijken, ik sta er zelf wel op dus zij misschien ook wel)
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee mên, ik moet gewoon sparen en werken voor mijn rijbewijs en auto.
Voor 11.30 dan is pauzequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik zal een fot proberen te regelen (dalijk ff op intranet kijken, ik sta er zelf wel op dus zij misschien ook wel)
Merendeel van het rijbewijs wel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Krijg je dat niet van pappie en mammie?![]()
nee hoor, wordt combinatie van strand en cultuur. Eerst lago maggiore, dan pisa (shoppen en strand, want ik ben er al heel vaak geweest dus hoef niets te bekijken) en daarna naar de adriatische kust (bij rimini) en dan weer terug.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is toch veels te langof je moet echt van cultuur en die shit houden
![]()
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Merendeel van het rijbewijs wel.
Auto kreeg ik ook, maar dat wil ik niet. Want ik wil een specifieke auto en die gaan ze denk ik niet betalen.
Dus spaar ik er zelf voor. Dan heb ik tenminste ook het idee dat ie écht van mij is.
what about uitgaan en zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee hoor, wordt combinatie van strand en cultuur. Eerst lago maggiore, dan pisa (shoppen en strand, want ik ben er al heel vaak geweest dus hoef niets te bekijken) en daarna naar de adriatische kust (bij rimini) en dan weer terug.
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen autoquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ookRijbewijs halen is pokke duur !
Ouders betalen bij mij niet eens mn rijbewijsquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen auto
zuipen wel (rosequote:
Ik heb beidequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |