Nou zo'n eikel verdiend eik niet zo'n snelle dood, langzaam en pijnlijk moet ie doodquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:11 schreef Aurelium het volgende:zelf voor de leeuwen gooien die klootzak.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:17 schreef Zwartkijken het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de leeuwen?
Omdat hij een paar eigendommen terug wou?quote:
Idd, de schrijjver van dit nieuwsbericht moet voor de leeuwen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef method21 het volgende:
...ik vind trouwens de woorden "neger"en "zwarte" veel aanstootgevender dan het bericht uiterraard keur ik niet goed wat er in het bericht staat
Ja. En het was natuurlijk een goede nieuwsposter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef Legendary het volgende:
Kan ik hier nou uit opmaken dat RTL Nieuws gewoon ruim een jaar achterloopt met nieuws??????
Wat een witte neger niet zeldzaam?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef HIHIHIHI het volgende:
Witte leeuwen zijn zeldzaam...... een neger niet.
Nee, in het FP bericht is de verdachte aangehouden, in dit RTL nieuwsbericht is hij ondertussen schuldig bevonden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef Legendary het volgende:
Kan ik hier nou uit opmaken dat RTL Nieuws gewoon ruim een jaar achterloopt met nieuws??????
Waarschijnlijk voedselschaarste. Het waren zeldzame witte leeuwen dus die mag je niet zomaar laten uitsterven. Het lijkt me dus wel duidelijk dat de boer uit noodzaak heeft gehandeld.quote:
Juist, negers zitten vol met vezels, vitaminen en proteinen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voedselschaarste. Het waren zeldzame witte leeuwen dus die mag je niet zomaar laten uitsterven. Het lijkt me dus wel duidelijk dat de boer uit noodzaak heeft gehandeld.
Inderdaad. Het zou gewoon dierenmishandeling zijn om die neger niet aan z'n leeuwen te voeren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Juist, negers zitten vol met vezels, vitaminen en proteinen.
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:22 schreef Blommie-Junior het volgende:
Dat soort dingen gebeuren hier... zag het gister hier op het nieuws...
"oh sgat!...voer jij de leeuwen effe een neger?"quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:22 schreef Blommie-Junior het volgende:
Dat soort dingen gebeuren hier... zag het gister hier op het nieuws...
hahaha, jaaaa ik ben met enige regelmaat in Zuid Afrika. En daar wonen we met zoveel mensen als er op dat moment zijn in een huis. Wisselt een beetje. Ligt eraan wiens shack pas ingestort is dus wie onderdak nodig heeft. We helpen elkaar, zie je. In Soweto of in Alexandra of in Yeoville of Hillbrow.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:15 schreef mechatronics het volgende:
gast, TS, dudes, zijn jullie wel eens in zuid-afrika geweest ofzo?
Waar iedereen met 50 man in een fort woont, waar je niet de straat op gaat zonder minimaal 3 pistolen op zak te hebben? Waar de taal een mengelmoes is van 10 talen![]()
ZuidAfrika is gewoon verschrikkelijk link, klaar.
jaja, een ouwe neger voeren aan zeldzame leeuwen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou gewoon dierenmishandeling zijn om die neger niet aan z'n leeuwen te voeren.
Verschillende soorten klikgeluiden die je met je tong kunt maken maar dan in een woord. Xhosa, bijvoorbeeld, heeft er veel. De naam alleen al. De Xh is een klik. Kan ik je moeilijk uitleggen zonderdat je het kunt horen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:54 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is een clicksound? dat geluid wat starvin marvin maakt? dat net alsof gij zijn kaak een beetje opzijschuift ofzo.
je weet wel, als je zwart bent en geen kraakbeen kan kopen dan is dat er niet en kan je je kaken schuiven......
nee, dat rare geluidje, als steentjes op het asfalt?
dat doen ze al als het een vrouw was geweest in afrika...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:28 schreef Stuart het volgende:
Ziekelijk bizar, zo iemand mogen ze wat mij betreft stenigen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |