Eén individu kan nooit het voortbestaan van zijn hele soort waarborgen.quote:
Maar allemaal is toch wel lichtelijk overdreven?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
Eén individu kan nooit het voortbestaan van zijn hele soort waarborgen.
Nouja, doen ze wel eens anders?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja. Mannen kunnen maar een één ding tegelijk, en dat wordt dan dus automatisch het belangrijkste.
Fourageren is ook belangrijk omdat je anders in het harnas sterft.quote:
Licht toe?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Maethor het volgende:
[..]
Fourageren is ook belangrijk omdat je anders in het harnas sterft.
Ui-ter-aard. Het is dan ook een van de meest interessante fenomenen om een wetenschappelijke studie op te richten.quote:
Eh nou...quote:
Bij Kopspijkers vorige keer was een man die had een studie gemaakt van het sexleven van.......slakkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ui-ter-aard. Het is dan ook een van de meest interessante fenomenen om een wetenschappelijke studie op te richten.
Op die manier. Ik vind hem nog steeds erg zwak, want je moet nog zoveel meer doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
Eh nou...
- Mannen kunnen maar een ding tegelijk
- Doen daarom het belangrijkste
- Voortbestaan soort is belangrijkst
- Met alleen paren vult men geen gaatjes ()
- Daarom af en toe een-na-belangrijkste activiteit doen: eten
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Maethor het volgende:
- Met alleen paren vult men geen gaatjes ()
Kopspijkers.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij Kopspijkers vorige keer was een man die had een studie gemaakt van het sexleven van.......slakken![]()
Waarom van slakken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij Kopspijkers vorige keer was een man die had een studie gemaakt van het sexleven van.......slakken![]()
Nouja, omdat ik vandaag in een goede bui ben dan maar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef Maethor het volgende:
Let wel, dit is de LFC, dus sloppy argumentatie is toegestaan.
Wat is er dan zo bijzonder aan de manier waarop slakken sex hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:50 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kopspijkers.
Maar die slakken doen het ook heel interessant! Wel een studie waard als je het mij vraagt.
Wat weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar jij vult onnatuurlijke gaatjes.
Jij laat alleen je natuurlijke gaatje vullen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar jij vult onnatuurlijke gaatjes.
Wat ik er van meegekregen heb:quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan de manier waarop slakken sex hebben?
Slakken zijn dus werkelijk hermafrodiet, maar maken op een of andere manier een keuze wie wat doet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wat ik er van meegekregen heb:
- ze zijn tweeslachtig, dwz tegelijk man en vrouw (hebben beide sets voorplantingsorganen)
- er was iets met een pijl die de ene slak in de ander schiet
Miss_Sly...?![]()
hoe zat dat
In ieder geval zijn slakken dus kinkier dan je misschien dacht
Ik zou toch niet graag een penis in me hebben die 10 x zo lang is als ikzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
En slakken waarvan de penis 10x langer is dan hun eigen lichaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |