Niet vergeten he!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, de zwarte string van Alicey moet nog.
En als je 'm uittrekt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij zit al in mijn tas. Als ik hem aantrek, zal ik aan jou denken.
Wat lief!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zit al in mijn tas. Als ik hem aantrek, zal ik aan jou denken.
Nou vooruit... maar aan mij eerst!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan jullie allebei, mag dat ook?
Mannen niet, die kunnen maar aan één ding denkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen kunnen aan meerdere dingen tegelijk denken, dus da's helemaal niet nodig.
Geen idee. Als ik zo eens naar mijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom kiezen ze steeds voor hetzelfde?
Evolutie zal het vast niet zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zo eens naar mijnkijk, dan is er maar één ding dat 'm echt bezig houdt... 't zit gewoon in 'm. Weet niet waarom...
Mijnquote:
Da's puur in verband met het voortbestaan van de soort.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom kiezen ze steeds voor hetzelfde?
Psychologisch wordt het wel interessant, omdat dit het e.e.a. over de schepper zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnis niet geevolueerd. Mijn
is geschapen door de Hoogste Schepper zelve. Dat kan niet anders. Hij is gewoon perfect!
![]()
Maar hebben ze daar al hun aandacht bij nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:30 schreef Maethor het volgende:
[..]
Da's puur in verband met het voortbestaan van de soort.![]()
Ja. Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
Maar hebben ze daar al hun aandacht bij nodig?
Ja. Mannen kunnen maar een één ding tegelijk, en dat wordt dan dus automatisch het belangrijkste.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar al hun aandacht bij nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |