Inderdaad, ik had het ook niet meer verwacht vandaag. Des te leuker.quote:
En leuker maken kun je het nog ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had het ook niet meer verwacht vandaag. Des te leuker.
Een computerkast gedragen over een redelijke afstand - Niet geweten dat die dingen zo zwaar zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Spierpijn? Wat heb je gedaan dan?
Inderdaad hippe auw!too!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De nieuwe ootoo van mijn mama:
Wat heb ik toch een hippe mama.
Dat zegt me eigenlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is trouwens een Saab 900 SE 2.0i Cabriolet Talladega.
"Aan de eigenaar van de grijze cabrio, kenteken SF-RZ-77: uw lichten branden nog"quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De nieuwe ootoo van mijn mama:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef Maethor het volgende:
"Aan de eigenaar van de grijze cabrio, kenteken SF-RZ-77: uw lichten branden nog"
Ik dacht dat je er werkelijk verstand van had.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wees gerust, mij ook niet. Ik copy en paste het ook maar.
Shit, gave myself away.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht dat je er werkelijk verstand van had.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:45 schreef Maethor het volgende:
Lupa's antwoord op de vraag "wat voor nieuwe auto heeft je moeder dan?" is natuurlijk "een grijze."![]()
Dat valt dan nog mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor."Een Saab Cabriolet".
heb m'n huidige computer kast vanaf de mediamarkt in groningen naar het conservatorium in groningen gebracht (waar ik opgehaald werd.. (is een miditower BTW). dat is dus voor het station langs en oosterpoort langsquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een computerkast gedragen over een redelijke afstand - Niet geweten dat die dingen zo zwaar zijn.
Saabs herken ik eigenlijk altijd meteen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Maethor het volgende:
Dat valt dan nog mee.Niet dat ik er een Saab in herkend had overigens...
Ik ken Groningen niet, dit was in ieder geval vanaf de Goudsesingel in R'dam naar het station. Het was alleen de kast, nog niet met inhoud.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
heb m'n huidige computer kast vanaf de mediamarkt in groningen naar het conservatorium in groningen gebracht (waar ik opgehaald werd.. (is een miditower BTW). dat is dus voor het station langs en oosterpoort langs
nog meer copy & paste:quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wees gerust, mij ook niet. Ik copy en paste het ook maar.
quote:Kenteken | SF-RZ-77
Voertuigsoort | Personenauto
Merk | SAAB
Handelsbenaming | 900 2.0I CABRIOLET
Kleur(en) | Grijs
Brandstof | Benzine
Aantal cilinders | 4
Cilinderinhoud | 1985 cm3
Aantal zitplaatsen | 0
Aantal staanplaatsen | N.v.t.
Massa ledig voertuig | 1.335 kg
Maximum massa voertuig | 1.770 kg
Massa rijklaar | 0 kg
Laadvermogen | N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd | 675 kg
- geremd | 1.600 kg
- oplegger geremd | N.v.t.
- autonoom geremd | N.v.t.
- middenas geremd | N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland | 26 september 1997
Datum eerste toelating | 26 september 1997
Datum aanvang tenaamstelling | 26 april 2005
Vervaldatum APK | 22 december 2005
Voordat ik kon lezen kon ik alle auto's die ik tegenkwam herkennen aan het logootje (door mn ouders te vragen wat de naam was die erbij hoorde). Niemand bij ons in de buurt had echter een Saab.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Saabs herken ik eigenlijk altijd meteen.
dit as een kant en klaar computer in 1 doos.. dus alles erop en eraan, inclusief toetsenbord en muis (maar gelukkig geen monitor) en ja, ik ha erge spierpijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken Groningen niet, dit was in ieder geval vanaf de Goudsesingel in R'dam naar het station. Het was alleen de kast, nog niet met inhoud.
had je er ook spierpijn van?
Ik wilde nog 2 cases meenemen ook, maar de verkoper weerhield me daar van.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
dit as een kant en klaar computer in 1 doos.. dus alles erop en eraan, inclusief toetsenbord en muis (maar gelukkig geen monitor) en ja, ik ha erge spierpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |