Een nieuwe interpretatie van 'fucking your brains out'quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Alicey het volgende:
Ik zou toch niet graag een penis in me hebben die 10 x zo lang is als ikzelf.
Hoe zit dat dan bij slakken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Een nieuwe interpretatie van 'fucking your brains out'
Zoiets... maar volgens mij kunnen ze ook gewoon twee keer seks tegelijk hebben. Dat zeg maar de mannelijke helft van de een met de vrouwelijke helft van de ander bezig is, en vice versa.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Slakken zijn dus werkelijk hermafrodiet, maar maken op een of andere manier een keuze wie wat doet?
Dat is helemaal interessant.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:01 schreef Maethor het volgende:
[..]
Zoiets... maar volgens mij kunnen ze ook gewoon twee keer seks tegelijk hebben. Dat zeg maar de mannelijke helft van de een met de vrouwelijke helft van de ander bezig is, en vice versa.
Die 10x gaat natuurlijk in z'n geheel in een andere slak, maar het is meer 'neuken op afstand', zeg maar. Zo van: jij aan de ene kant van de kamer, en ik aan de andere. Hoef je niet te praten, alleen te neuken. Heerlijkquote:
Als je zo langzaam bent als een slak heeft het wel voordelen. Sneller kunnen neuken dan hardlopen heeft wel iets.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die 10x gaat natuurlijk in z'n geheel in een andere slak, maar het is meer 'neuken op afstand', zeg maar. Zo van: jij aan de ene kant van de kamer, en ik aan de andere. Hoef je niet te praten, alleen te neuken. Heerlijk
Zo zie je maar weer waar het de evolutie werkelijk om gaat!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Als je zo langzaam bent als een slak heeft het wel voordelen. Sneller kunnen neuken dan hardlopen heeft wel iets.
No comment.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
Jij laat alleen je natuurlijke gaatje vullen?
Ik weet niet, ik heb het nooit met een jachtluipaard gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waar het de evolutie werkelijk om gaat!![]()
Zou het bij een jachtluipaard andersom zijn?![]()
Je loopt echt hopeloos achter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet, ik heb het nooit met een jachtluipaard gedaan.
Erg kinky zelfsquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wat ik er van meegekregen heb:
- ze zijn tweeslachtig, dwz tegelijk man en vrouw (hebben beide sets voorplantingsorganen)
- er was iets met een pijl die de ene slak in de ander schiet
Miss_Sly...?![]()
hoe zat dat
In ieder geval zijn slakken dus kinkier dan je misschien dacht
Het voorspel duurde ongeveer 2-4 uur, de seks een uur of 8 geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je zo langzaam bent als een slak heeft het wel voordelen. Sneller kunnen neuken dan hardlopen heeft wel iets.
Ik zei toch dat ik erg conservatief ben?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je loopt echt hopeloos achter.
Gelukkig hebben mensen dat niet. Je zou er niet aan moeten denken bij een verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Erg kinky zelfs
Slakken zijn tweeslachtig. Zo bevrucht een slak dus een andere, terwijl de andere de ene ook bevrucht. Beiden bevruchten en worden bevrucht op hetzelfde moment.
Het mannelijk deel van de slak die de ander dus bevrucht, schiet een soort vanpijl af in het lichaam van de andere slak (penetratie, jawel) en daarmee komt het sperma in het lijf van die andere slak. Dat was heel belangrijk, omdat slakken ook nog eens bevrucht worden door meerdere slakken. het sprema dat mbv die pijl is ingebracht, blijf heel lang goed en kan echt nog maanden later voor bevruchting zorgen.
Die pijlen, dat was nou het bijzondere aan het seksleven van de slak
Wow!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het voorspel duurde ongeveer 2-4 uur, de seks een uur of 8 geloof ik
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Zo zat het!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Erg kinky zelfs
Slakken zijn tweeslachtig. Zo bevrucht een slak dus een andere, terwijl de andere de ene ook bevrucht. Beiden bevruchten en worden bevrucht op hetzelfde moment.
Het mannelijk deel van de slak die de ander dus bevrucht, schiet een soort vanpijl af in het lichaam van de andere slak (penetratie, jawel) en daarmee komt het sperma in het lijf van die andere slak. Dat was heel belangrijk, omdat slakken ook nog eens bevrucht worden door meerdere slakken. het sprema dat mbv die pijl is ingebracht, blijf heel lang goed en kan echt nog maanden later voor bevruchting zorgen.
Die pijlen, dat was nou het bijzondere aan het seksleven van de slak
Da's Gods geschenk aan de slak ter compensatie voor het feit dat ze zo langzaam vooruit komen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dus God is ook de beroerdste niet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:23 schreef Maethor het volgende:
Da's Gods geschenk aan de slak ter compensatie voor het feit dat ze zo langzaam vooruit komen.
Op de een of andere manier blijft zulke onbelangrijke non-info wel hangenquote:
Da's toch geen slechte deal?quote:Da's Gods geschenk aan de slak ter compensatie voor het feit dat ze zo langzaam vooruit komen.
Ach, ik onthoud ook de meest gekke dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijft zulke onbelangrijke non-info wel hangen
Nouja, ik weet niet.. Het duurt wel een poosje eer je in de buurt van je partner bent..quote:Da's toch geen slechte deal?
We gaan hiermee juist weer terug naar oeroude natuurwaarden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:37 schreef Reya het volgende:
Seks met jachtluipaarden, seks tussen slakkeen... Waar zijn de normen en waarden toch gebleven?![]()
En ik maar denken dat heel Rotterdam wel zou weten waar de naam Diergaarde Blijdorp vandaan kwamquote:
Misschien heeft ze er wel ervaring mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
No comment.
Maarreh, wat wéét jij daar nu van?
Ah, in de hele wijk Blijdorp wordt dus geneukt als konijnen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heel Rotterdam wel zou weten waar de naam Diergaarde Blijdorp vandaan kwam
Och, met mensen is het net zo. Maar dan kost het je een avondje bier, mixjes, slap lullen, vaag dansen, omzichtige bewegingen. En vervolgens alleen naar huis te gaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Nouja, ik weet niet.. Het duurt wel een poosje eer je in de buurt van je partner bent..
Bedoel je dat je wilt weten wat ik technisch gesproken weet over anale seks?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef Doffy het volgende:
No comment.
Maarreh, wat wéét jij daar nu van?
Nee, mét.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Ah, in de hele wijk Blijdorp wordt dus geneukt als konijnen?
Moet je nagaan dat je dan nog eens een slak bent, en misschien wel 3 weken er over doet om thuis te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Och, met mensen is het net zo. Maar dan kost het je een avondje bier, mixjes, slap lullen, vaag dansen, omzichtige bewegingen. En vervolgens alleen naar huis te gaan![]()
Technisch is er niks aan. Maar wel wat je weet over mijn capriolen tussen de lakens...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedoel je dat je wilt weten wat ik technisch gesproken weet over anale seks?
Weinig. Maar ik heb veel fantasie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:45 schreef Doffy het volgende:
Technisch is er niks aan. Maar wel wat je weet over mijn capriolen tussen de lakens...
Nee, want die draag je op je rug.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
Moet je nagaan dat je dan nog eens een slak bent, en misschien wel 3 weken er over doet om thuis te komen.
A dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weinig. Maar ik heb veel fantasie.![]()
Waarmee je wilt beweren dat Rotterdammers niet diervriendelijk en modern zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vandaar dat het met jachtluipaarden ook moderner en diervriendelijker is
Bljikbaar, want jij had het nog niet met jachtluipaarden gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
Waarmee je wilt beweren dat Rotterdammers niet diervriendelijk en modern zijn?
Vertel eens hoe een jachtluipaard het doet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bljikbaar, want jij had het nog niet met jachtluipaarden gedaan
Vaak en snel. Vandaar al die vlekkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Vertel eens hoe een jachtluipaard het doet?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
Ik kijk om me heen, en op mijn bureau zie ik werkelijk in alle hoeken wel een haar van mezelf liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |