Ga je nou ontkennen dat hoogopgeleiden gemiddeld gezien meer verdienen dan laagopgeleiden?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef JoeyT het volgende:
Streker nog de jongens met het meeste geld zijn in mijn omgeving niet universitair geschoold.
Dat duurt dan nog maar twee maanden, want dan heb ik m'n eerste titel te pakken.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat je nog niet hoogopgeleid bent en dus nog makkelijk met MBO meisjes thuis kan komen
Gemiddeld neukt een Nederlandse man 7 vrouwen in zijn hele leven. Gemiddeld gezien zijn de meeste lekkere wijven ook niet universitair geschoold. Maar ja wat zeggen gemiddeldes.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat hoogopgeleiden gemiddeld gezien meer verdienen dan laagopgeleiden?
Ook hiervoor geldt weer dat er natuurlijk uitzonderingen zijn, maar gemiddeld gezien verdienen hoogopgeleiden meer geld dan laagopgeleiden.
Who man, dan heb ik er al vier keer zoveel gehad! En jij Frenkie volgens mij nog meer, en nog onbetaald ook!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Gemiddeld neukt een Nederlandse man 7 vrouwen in zijn hele leven. Gemiddeld gezien zijn de meeste lekkere wijven ook niet universitair geschoold. Maar ja wat zeggen gemiddeldes.
Dank je, is een hele geruststelling.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:28 schreef Frenkie het volgende:
Overigens hoef je je om die 7 geen zorgen te maken. Al blijven jij op 0 staan. Ik hou dat gemiddelde voor jou en andere mannen wel op 7
Zo ist, dus niet meteen hard wegrennen zoals Plato waarschijnlijk zou doen als hij hoort dat iemand vmbo heeft gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef Salie het volgende:
Een VWO-er kan best een zeer goede vriendschap hebben met een VMBO-er.
Maar dan moet het wel zo zijn, dat zij een beetje op 1 lijn ziten.
Klopt ook, met als toevoeging dat je een slechte vwo-er bent als je niet of moeilijk kunt communiceren met een vmbo-er.quote:En daar bedoel ik mee, als jij als VWO-er praat op jouw eigen manier en die VMBO-er kan jou niet volgen, omdat hij daarvoor de intellectuele capaciteiten mist etc, dan is een vriendschap wel erg moeilijk lijkt mij.
Ik maak dus ook een gigantisch vooroordeel in mn post. Een vooroordeel dat absoluut bestaat onder studenten. Dat post ik als tegenhanger van het vooroordeel dat HBO' ers en WO' ers zulke saaie mensen zouden zijn. Ik merk erbij op dat op het WO en het HBO ook genoeg suffe figuren zitten.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nu vergelijk je eigenlijk meer de thuiswonende studenten met de "echte" studenten die uit huis zijn. Ja die hebben feest na feest etc dat geloof ik graag. Maar van de VWO-ers ken ik niemand die veel ............
Er zijn inderdaad hoger opgeleiden die zo arm als kerkratten zijn en ook laag opgeleiden die veel succes hebben. Toch denk ik dat je kansen met een hoge studie wel wat groter zijn. Je kunt daar immers ook contacten opdoen met andere hoogopgeleiden en een diploma opent nou eenmaal deuren voor je.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef JoeyT het volgende:
1- Ja ik denk dat jij miss een verkeerd beeld hebt van lager opgeleiden. Ik ken best veel mensen die zakelijk het veel beter doen dan hoger opgeleiden. Streker nog de jongens met het meeste geld zijn in mijn omgeving niet universitair geschoold. Veel jongens die een gat in de markt hebben opgezocht en daarvan gebruikt hebben gemaakt. Veel ambitie,inzet en doorzettingsvermogen voor nodig.
Sorry.. kon het niet laten..quote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef frizzel het volgende:
Lager opgeleiden hebben andere humor vindt ik:)... *op mijn leeftijd tenminste* En hun manier van met elkaar omgaan is simpeler/saaier/minder-goed-geregeld. Kijk maar naar de "plaatselijke kroeg" tegenover "het corps"
Beter gezegd: minder subtiel.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef frizzel het volgende:
Lager opgeleiden hebben andere humor vindt ik:)... *op mijn leeftijd tenminste* En hun manier van met elkaar omgaan is simpeler/saaier/minder-goed-geregeld. Kijk maar naar de "plaatselijke kroeg" tegenover "het corps"
Kijk, op zoiets in gaan is voor saaie, niet-originele laag opgeleiden:) Natuurlijk ga ik niet 100% correct Nederlands gebruiken op en forum en op me spelling letten enz. Daar heb ik tentamens voor=Pquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Sorry.. kon het niet laten..
Opleiding zegt wel degelijk wat!![]()
Rechten is nauwelijks een universitaire studie te noemen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:01 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die zeggen dat opleiding niet uitmaakt bij een relatie hebben zelf een lage opleiding. Verder sluit ik me volledig aan bij Plato, en het zal me een worst wezen of jullie me arrogant vinden![]()
Overigens ga ik de discussie niet meer aan met HBO'ers of ander volk, die schrap ik uit mijn systeem![]()
Ik denk dat jij en Plato maar eens moeten gaan daten. Twee kortzichtige, materialistische oppervlakkige types bij elkaar.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:01 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die zeggen dat opleiding niet uitmaakt bij een relatie hebben zelf een lage opleiding. Verder sluit ik me volledig aan bij Plato, en het zal me een worst wezen of jullie me arrogant vinden![]()
Overigens ga ik de discussie niet meer aan met HBO'ers of ander volk, die schrap ik uit mijn systeem![]()
Wat heeft dit met materialisme te maken?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en Plato maar eens moeten gaan daten. Twee kortzichtige, materialistische oppervlakkige types bij elkaar.
oprecht liever met zo iemand dat met een niet-universitairquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en Plato maar eens moeten gaan daten. Twee kortzichtige, materialistische oppervlakkige types bij elkaar.
En jij weet dat omdat?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Rechten is nauwelijks een universitaire studie te noemen.
.. ik tijdens mijn studie twee modules aan de Uni gevolgd hebquote:
jups, en ik heb tijdens mijn studie filosofie, psychologie en economie gehad, dus ik weet hoe die richtingen in elkaar stekenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
.. ik tijdens mijn studie twee modules aan de Uni gevolgd heb(Privaat- en ondernemingsrecht)
Joh je hebt helemaal gelijk! Helaas zijn het er maar weinig die het ook daadwerkelijk afmaken. En kun jij als je je huisje gaat kopen je zak met geld komen legen bij de notarisquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
.. ik tijdens mijn studie twee modules aan de Uni gevolgd heb(Privaat- en ondernemingsrecht)
Dus het feit dat jij twee modules daar gevolgd hebt bewijst dat het niks voorstelt?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |