lolquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef Tique het volgende:
Als je hem maar kan stemmen toch?!
Voor ik hem ging stemmen heb ik ook heel even zitten oefenen, omdat hij nieuw is en nieuwe snaren heeft zou het best kunnen dat ze nog wat rekken o.i.d.
Ik dacht eerst van ik ga mijn zus haar gitaar ook wel ff stemmen, die staat al een jaar in de kast..maar die was zo erg ontstemd..dat mag ze zelf doen
Sorryquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef Tique het volgende:
En als je nog geen akkoorden kent
K gebruik mijn stemapparaatje wel, lekker makkelijk
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar je zou kunnen proberen om de klankkast op te vullen met stof, dekentje ofzo. Deed me terugdenken aan het dempen van drums ...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:52 schreef Tique het volgende:
ik wil best akoestisch mits het geluid flink te dempen is, ik weet niet of dit zou kunnen door bijvoorbeeld het klankgat op een of andere manier af te sluiten
en lukt het een beetje?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef Tique het volgende:
Voor als je het nog niet wist, ik heb een elektrische gitaar gekocht. De foto's hiervan staan hierboven ergens. Ik ben nu ook bezig met het leren vanuit een boekje en via tabs een beetje nummers te leren.
Gewoon omdraaien, als je al EN moet leren gitaar spelen EN het ook nog met je 'mindere' hand moet doen, schiet het niet echt op.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben linkshandig.. Is het beter de snaren om te draaien of proberen die gitaar rechts te spelen
Ik bedoel dat ik het of rechtshandig probeer of de snaren omdraai.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, gewoon op de normale manier spelen. Misschien dat je iets meer moet trainen, maar in het begin speel je akkoorden en daarvoor heb je echt niet een geweldige slaghand voor nodig.
Plus het feit dat je de gitaar op een andere manier leert spelen, en alle akkoorden in spiegelbeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |