quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Zangen met gitaarspel tegelijk kan echt héél moeilijk zijn.
Indruk maken op een meisje met een electrische gitaar? Forget about itquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef Burbo het volgende:
Wat is nou een niet ál te moeilijk nummer waarmee je een beetje indruk op het vrouwelijk volk kunt maken?Wel electrisch 'fcourse
![]()
Ik heb het ook geprobeerd maar geen enkele dame was geïnteresseerd (inclusief m'n vriendin). Ze vinden het leuk dat je speelt, meer niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef Burbo het volgende:
Wat is nou een niet ál te moeilijk nummer waarmee je een beetje indruk op het vrouwelijk volk kunt maken?Wel electrisch 'fcourse
![]()
De nummers die bij mij enigszins werkten waren Goo Goo Dolls - Iris en Oasis - Wonderwall. Wel akoestisch gespeeld, maar die hadden wel nut.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd maar geen enkele dame was geïnteresseerd (inclusief m'n vriendin). Ze vinden het leuk dat je speelt, meer niet.
Ik denk dat je alleen indruk kon maken met een gitaar in de jaren '50 en '60 enzo...
De vrouwen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd maar geen enkele dame was geïnteresseerd (inclusief m'n vriendin). Ze vinden het leuk dat je speelt, meer niet.
Ik denk dat je alleen indruk kon maken met een gitaar in de jaren '50 en '60 enzo...
Ja er is ergens een site, daar hoef je alleen maar heen te gaan en dan kun je ineens gitaarspelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef karoltje het volgende:
En heeft iemand dan een goede site voor mij waarmee ik mezelf gitaar kan leren spelen?.
Als je niet zoekt op Tabs maar op Chords is het al een stuk makkelijker om iets herkenbaars te leren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zoek de tab van Goo Goo Dolls - Iris. Ik vind er wel iets van 15 maar weet niet welke nou het beste is. Kunnen een van jullie experts de beste uitzoeken voor deze n00b![]()
Geefquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja er is ergens een site, daar hoef je alleen maar heen te gaan en dan kun je ineens gitaarspelen.
Ben alleen het adres kwijt![]()
www.crossroads.tk uiteraard. Wel exact op middernacht inloggen natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef Tomek het volgende:
Ja er is ergens een site, daar hoef je alleen maar heen te gaan en dan kun je ineens gitaarspelen.
Ben alleen het adres kwijt![]()
Whoa, Aqualung van Tull, een wereldrif! Hoe kom je er zo bij om die als beginner te gaan spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:59 schreef Burbo het volgende:
Ik probeer nu http://www.azchords.com/j(...)ung-tabs-144219.html te spelen, maar nu staan er boven de tabs 8 8 8 8 4 4 4.8 2 P 8 4 2 Wat moet ik daar precies mee?
k ben nu bij les 4 van de 11, en moet zeggen dat het eigk best goed gaatquote:These guitar lessons are designed for people who own (or have borrowed) a guitar, but don't yet know the first thing about playing it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |