laat de hout dan maar instorten op deze manquote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Rev- het volgende:
Strax gaat die vent nog mee naar Alkmaar
Dan hoor je door heel alkmaar lalalala la bamba![]()
Ik denk dat ie er op schiphol al tussenuit geplukt wordtquote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Rev- het volgende:
Ik mag toch hopen van niet. En anders hebben we altijd nog de mute-knop.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Rev- het volgende:
Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
Godsamme, wat is 'ie irritant. Hier staat 't voetbal op de achtergrond. Ik hoor alleen maar dat geblèr van die helmjosti.
Laat iemand 'm die megafoon in z'n hol douwen, man... Daar moeten toch mensen naast zitten, enzo? Die zo langzamerhand een piepje in hun oor hebben van die lamlul?
Broek omlaag, megafoon naar binnen trappen en met 't hele publiek vrolijk het Wilhelmus zingen, zodat die klootzak zo vanuit z'n darmen uiteen wordt gereten.
Juist,nieuw liedjequote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het zo leuk
Blegh, blegh bleg, hahrehajahsdhsds,![]()
![]()
![]()
ik vind dat jij dood moetquote:Op donderdag 28 april 2005 22:52 schreef Helly het volgende:
Ik vind em cool!
X-men fan ?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennen
Van mij mogen ze lalala-en...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |