Neen, het was een echte, internationaal bekend staande artiest. Deel uitmakend van een groepje.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:55 schreef belsen het volgende:
Xander, in verband met het Koninginnedag concert?
Juistem die dus peaceman +1 en een nieuwe opgave natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef peaceman het volgende:
en het was omdat ze een filmpje wilde laten zien en hij wilde over de tournee praten
Vaag trouwens, weet je wat voor filmpje en waarom? Ik heb alleen een stukje van het weglopen gezien...quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef peaceman het volgende:
en het was omdat ze een filmpje wilde laten zien en hij wilde over de tournee praten
Ze hadden een korte docu gemaakt over Bohemian Rhapsody, met enkele studenten van de Tilburgse Rockacademie die het opnieuw hadden ingespeeld, of hij even zijn mening wilde geven op het filmpje. Terwijl hij alleen over de tour wilde praten bleven ze maar zeuren over Bohemian Rhapsody. Ik vond dat ie groot gelijk had.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Vaag trouwens, weet je wat voor filmpje en waarom? Ik heb alleen een stukje van het weglopen gezien...
Toch maar even nagekeken. Roofing Burner haalt al zo weinig punten,quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:03 schreef peaceman het volgende:
Ik weet Ravi Shankar niet zeker, maar geen tijd om het op te zoeken dus cafca +1
The Alarmquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef cafca het volgende:
Over welke band gaat dit:
De Welsche groep, actief sinds 1981, heeft met een heuse stunt de Britse hitlijsten gehaald. Onder de naam 'The Poppyfields' heeft de band een hit met de song 45RPM. In de clip, behorend bij het nummer, is een fris tienerbandje te zien. Hiermee is volgens de zanger van
, bewezen dat image tegenwoordig zwaar weegt in de popbusiness.
scoorde in de jaren tachtig met name in Groot-Brittannië verschillende hits.
alias 'The Poppyfields' is uiteraard erg content met de hit die zij momenteel scoren.
+1 punt voor RoofingBurnerquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Strawberry Switch Blade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |