Welkomquote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef Sjottie het volgende:
Thanks! Ik hoop het ook
Leuke community btw, heb me net pas geregistreerd maar de sfeer is goed
bij mij zou dat niet werken hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 21:03 schreef Snol1ner het volgende:
roze bos bloemen werkt! Echt! Bel een bloemist en laat ze bezorgen bij haar thuis ofzow,.![]()
![]()
![]()
Je moet ze natuurlijk wel zelf brengenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:03 schreef Snol1ner het volgende:
roze bos bloemen werkt! Echt! Bel een bloemist en laat ze bezorgen bij haar thuis ofzow,.![]()
![]()
![]()
Inderdaad, waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:29 schreef derekhugh het volgende:
gewoon doen ?
"ga je mee uit morgen?"
easy .
Geen dingen die er zo dik bovenop liggen en o zo cliche zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 22:01 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
opbouwende kritiek toch?
Waar wordt jij warm van dan?
Haha, wacht maar af totdat Kasta en consorten voorbij komenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef Sjottie het volgende:
Leuke community btw, heb me net pas geregistreerd maar de sfeer is goed
"nee, vandaag niet".quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:48 schreef Biancavia het volgende:
"Neuken?"
He, dat is valsspelen!quote:
No fucking way dat je jezelf deze vraag moet stellen,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Is verder niet erg. Als je deze vraag beantwoord weet je voor 80% zeker of je een kans maakt of niet: lopen jullie elkaar wel eens te pesten?
Zo ja, dan zijn de vooruitzichten goed.
Zo nee, dan probeer je te hard het haar naar de zin te maken en ben je ten dode opgeschreven
Ok, 't is allemaal een beetje overdreven. Maar er zit (toch) wel een kern van waarheid in
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef Koktailsaus het volgende:
Innefectief communicerende, onlogische en labiele creaturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |