Oh jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:34 schreef Natalie het volgende:
Als Max 'tante' tegen Ludovika zou moeten zeggen, dan zou Max' vader of moeder een broer of zus van Ludovika moeten zijn. En dat is ie niet. Langggggg niet. 't Gaat echt een stuk of 5 hele generaties terug. En daar zit 't verwantschap pas.
Volgens mij zijn ze gewoon ebenbürtig dus echt beneden haar stand was het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als Max 'tante' tegen Ludovika zou moeten zeggen, dan zou Max' vader of moeder een broer of zus van Ludovika moeten zijn. En dat is ie niet. Langggggg niet. 't Gaat echt een stuk of 5 hele generaties terug. En daar zit 't verwantschap pas.
[..]
Klopt. Ver beneden haar stand zelfs.
Nee hoor. Max behoorde via zijn lijn tot de hertogentak. Ludovika via haar lijn tot de koningstak. Daarnaast vonden die twee takken elkaar volgens mij ook niet heel erg lief...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:32 schreef Kaensterle het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon ebenbürtig dus echt beneden haar stand was het niet.
Dat maakt het nog niet _ver_ beneden haar stand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee hoor. Max behoorde via zijn lijn tot de hertogentak. Ludovika via haar lijn tot de koningstak.
Ik was ook niet degene die dat zei. Maar het was wel beneden haar stand. Als enige van alle zussen trouwens. De rest trouwde wel ebenbürtig.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:53 schreef Kaensterle het volgende:
Dat maakt het nog niet _ver_ beneden haar stand.
"Als Ebenbürtigkeit bezeichnet man die Standesgleichheit der Geburt nach, insbesondere das gegenseitige Verhältnis verschiedener Stände, deren Angehörige miteinander eine vollwirksame und vollgültige Ehe eingehen können."quote:Op zondag 8 mei 2005 15:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik was ook niet degene die dat zei. Maar het was wel beneden haar stand. Als enige van alle zussen trouwens. De rest trouwde wel ebenbürtig.
Bron: FOK!Frontpagequote:Prins Harry naar militaire academie
De rebelse 'party-prins' Harry, de jongste zoon van de Britse kroonprins Charles en wijlen prinses Diana, kan z'n liefde voor militaire uniformen sinds vandaag een wat serieuzer gestalte geven.
Hij is gisteren, vergezeld van z'n vader, aangekomen op de officiersopleiding aan de militaire academie van Sandhurst in Zuid-Engeland. Hij zal daar samen met 271 andere rekruten gedurende 44 weken worden opgeleid en daarom voorlopig niet naar huis kunnen, burgerkleding kunnen dragen of alcohol mogen drinken. Daarbij zal hij het de komende weken moeten stellen met een eenvoudig ingerichte kamer, voorzien van een eenpersoonsbed, wastafel en kledingkast.
Alleen de kroonprinses van Zweden (Victoria) is nog niet aan de man en kids. Voor de rest zijn volgens mij alle kroonprinsen en prinsessen getrouwdquote:Op maandag 9 mei 2005 09:03 schreef Natalie het volgende:
Woei! De Telegraaf meldt het nu dus ook!
Dan is ze dus echt zwanger!
Spanje, Noorwegen & Denemarken allemaal aan de kids straks
Die is geen troonopvolger meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef sexylexy het volgende:
en Albert de Grimaldi dan?
Ik vergeet Liechenstein en Luxemburg vaakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
Op toekomstig Groot Hertog Guillaume van Luxemburg na, geloof ik wel.
En ik neem nu aan dat , omdat Albert nog geen wettige kinderen heeft, Caroline de zogenaamde "kroonprinses" isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die is geen troonopvolger meer.
Die zit al op de Monegaskische troon.
Nope, het is een republiekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef sexylexy het volgende:
is San Marino een monarchie?
Mjah, dat is een beetje lastig. Ze hebben er een titel voor trouwens, Markies van Baux (net als hier Prins van Oranje).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En ik neem nu aan dat , omdat Albert nog geen wettige kinderen heeft, Caroline de zogenaamde "kroonprinses" is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |