Staat dan wel tegenover dat GTST na de zomer ruim de tijd krijgt om dat weer in te halen...quote:
Vals alarm.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
is 't al geweest, bij Boulevard?!
Maar geen cliffquote:
Het is je misschien ontgaan, maar er was het gehele seizoen al geen cliffhanger.quote:
Das onzin. Maar meestal wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar er was het gehele seizoen al geen cliffhanger.
Technisch gezien hadden we ze allang ingehaald natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
haha ik zag vanmiddag idd al dat we ze in de nek zaten te hijgen.....
nou eh, dat moet gevierd worden he.... [afbeelding]
Ben weg... Fijn feest enzo
Lol, Iwan als SBS6 fan...... that will be the day:)quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
SBS6 is druk bezig met een persbericht.
Wist je het nog niet? Na Spijkermeneer ben ik genomineerd voor de gouden zwatelaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
Lol, Iwan als SBS6 fan...... that will be the day:)
anyway, wat sbs6 betreft: lijkt mij een overbodige zet,
ik heb iig. geen enkel vertrouwen in enige kwaliteitsverbetering
Moet ik straks m'n avatar nog aanpassen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef MirSus het volgende:
Hoor net dat er op dit moment onderhandeld word in Aalsmeer!!!
Zal het dan toch SBS6 worden?!
Ja dit is een tòp cliffhangerquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Moet ik straks m'n avatar nog aanpassen.
ONM is nog nooit zo spannend geweest.
....èn de crew niet te vergeten!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor zowel de kijker(s) als de acteurs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |