Zou het er nog van komen in de laatste weken?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
je bent me net voor
en ook, vooral ook omdat het zolang wishful thinking bleef:
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
LOL, maar eerst moet je voor straf schuld gaan bekennen op het Yorin forum:)quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
* Babette voelt zich plots enigszins verantwoordelijk en schuldig....
de lurkers hebben TT #123 wel érg serieus genomen...
kan ik 'n nieuwe identiteit krijgen??
niet zo grappig doen jij...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
LOL, maar eerst moet je voor straf schuld gaan bekennen op het Yorin forum:)
Na het ontslag en recast van meisje K. had je toch op je klompen aan kunnen voelen dat ze hier goed meelezen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
* Babette voelt zich plots enigszins verantwoordelijk en schuldig....
de lurkers hebben TT #123 wel érg serieus genomen...
kan ik 'n nieuwe identiteit krijgen??
* maakt aantekeningen....quote:Op donderdag 28 april 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
OP-battles:)
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Na het ontslag en recast van meisje K. had je toch op je klompen aan kunnen voelen dat ze hier goed meelezen.
deed hij echt mee?!?!?quote:Zelfs Hillard hebben ze speciaal voor ons nog even teruggehaald. Zou hij op proefverlof zijn uit de TBS-kliniek? Of heeft Stephan hem ontleed?
bloos... ojah dat.........quote:Op donderdag 28 april 2005 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Na het ontslag en recast van meisje K. had je toch op je klompen aan kunnen voelen dat ze hier goed meelezen.
als dat geen geintje is wil ik nu een filmpje.....quote:Zelfs Hillard hebben ze speciaal voor ons nog even teruggehaald.
jaaa met al die huilerige Marco-nummers....quote:
Foto stond in AD:quote:Op donderdag 28 april 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
als dat geen geintje is wil ik nu een filmpje.....
Die ruzies met jou mis ik intens.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
op de werkelijk knallende ruzies met wiv na dan...
asjemenou......quote:Op donderdag 28 april 2005 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Foto stond in AD:
Een van de laatste scènes...
kmp... ik fantaseerde er ook Hillard van.........quote:Op donderdag 28 april 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
da's Hillard niet, da's Daan...........
en zo zorgde Iwan voor de laatste dode mus...
Ik kreeg bijna een hartverzakking. Als dit Daan zou zijn zou hij kaal zijn... toch?!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
da's Hillard niet, da's Daan...........
en zo zorgde Iwan voor de laatste dode mus...
LOL, nou ik heb hier echt erg veel plezier gehad hoor, volgens mij idd. in de eerder genoemde nachtelijke sessiesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
quote mezelf even:
wat zij zegt dus....
het zou wel héél tof zijn geweest.... de laatste wraakactie van La Claire ofzo...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:11 schreef Wup het volgende:
kmp... ik fantaseerde er ook Hillard van.........
wishfull thinking, lieverd... 't is echt Foppele... 100%quote:Op donderdag 28 april 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kreeg bijna een hartverzakking. Als dit Daan zou zijn zou hij kaal zijn... toch?!
En die ogen zijn ook onmiskenbaar van Hillard.![]()
me too.... en daarom moet er ook gewoon 'n alternatief komen...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef Wup het volgende:
LOL, nou ik heb hier echt erg veel plezier gehad hoor, volgens mij idd. in de eerder genoemde nachtelijke sessies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |